Uge #43: Lav vinkel

• Så er jeg klar med en ny lille opgave til jer. Denne uges opgave er lav vinkel. Ud i verden og fang et billede taget fra en lav vinkel.

REGLERNE HUSK DEM NU

Max 800x600px

EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs min blog)

Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size

Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører

Kun et billede pr. person

Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 42: Lav vinkel

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Rettet en gang, sidst af _WHAT_ ().

• Ej...dem har jeg jo lige taget nogle af i de forgangne uger :P

[link]
    [link]

Nåeh, men et emne jeg godt kan lide, så jeg må jo bare til den igen ;)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Madsass
    Hvad menes der med lav vinkel? Makro billeder f.eks.? :)

Frø-perspektiv gætter jeg på. Men det er vel op til den enkelte fotograf at fortolke. Tror der er åbent for det meste.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Butcher

Hvordan kan det egentlig være at du ikke deltager? Er det blot mig som ikke har set ordentligt efter?

Han har vel ikke tid. Har har jo deltaget i nogle af trådene. (Black'n'White).

Originally posted by _WHAT_
    Der menes netop frøperspektiv. Ned på jorden og kravle.

Godt man har et cam med vippe skærm, så jeg ikke skal ligge på maven og ta' billederne. :clap:

Originally posted by |Henrik|

Godt man har et cam med vippe skærm, så jeg ikke skal ligge på maven og ta' billederne. :clap:

Jeps! :D

Originally posted by _WHAT_
    EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs min blog)

Den virker så bare ikke. Der kommer følgende fejl:

Originally posted by Burger

Den virker så bare ikke. Der kommer følgende fejl:

Er ved at få fixet noget på serveren den skulle gerne komme op igen :)

EDIT*** Så kører den igen burger :D

Rettet en gang, sidst af _WHAT_ ().

Originally posted by Bentzin

Ja - det har jeg så ikke mere :( tvivler på at jeg kommer op igen når først jeg er kommet derned. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/old.gif] Så det bli'r nok uden min deltagelse, hvis jeg ikke finder et eller andet trick. ;)

Man kan vel også bruge en bordplade som udgangspunkt for et frøperspektiv? Man skal bare være kreativ.

Originally posted by Butcher

Man kan vel også bruge en bordplade som udgangspunkt for et frøperspektiv? Man skal bare være kreativ.

Yes I know - syn' bare godt at _What_ku' ha' tænk lidt på den gamle krøkhusar her. :))

Originally posted by Bentzin
    Yes I know - syn' bare godt at _What_ku' ha' tænk lidt på den gamle krøkhusar her. :))

Du anskaffer dig eventuelt bare en fjernbetjening til dit cam :T

• Har været i gang med at rode med noget hardware derfor den har været nede lidt. Galleriet har kørt fordi det var et andet disk array den ligger på.

Originally posted by Madsass

Mit bud i denne uge. Håber i kan lide det. Der er meget "støj" i det sorte område, men jeg kan desværre intet gøre ved dette, da jeg ikke rigtig kan "indstille" mit kamera i min Sony Ericsson K790i :)

Jeg tog omkring 50 billeder for at få det perfekte lys og fokus :)

Hvor har du fundet den ring jeg har faktisk være lidt på jagt efter af en af dem.