Uge #43: Lav vinkel

Originally posted by Don_Jabbe
    Lige et hurtigt forsøg fra mig :)) Dog er jeg ikke helt tilfreds, da jeg gerne ville have været ude og tage et billede, men synes ikke rigtig at vejret har være det bedste. Og kunne ikke få det helt stabilt :(

(det er er kun for sjov)

Det der er ikke frøpersperktiv :P
    det er ikke taget nede fra, men bare i en lav højde hehe...

( kunne ikke lade vær, da der var en masse om det først i tråden :P )

• Og du skulle abselut hive det frem igen?

• :D

Men for mig er det der lav vinkel :D

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Don_Jabbe

:D

Men for mig er det der lav vinkel :D

Nemlig, det er dit billede, dit synpunkt der tæller, ikke nogle andre...

godt du kan se det sjove i det jeg skriver, og man ikke skal til at skkære det ud i pap som til andre, uden at nævne navne "HoSt HoSt THe_BLacK_BIrd... Host"

Originally posted by Angelus

godt du kan se det sjove i det jeg skriver, og man ikke skal til at skkære det ud i pap som til andre, uden at nævne navne "HoSt HoSt THe_BLacK_BIrd... Host"

Nu ik' for at vade i det - men dit er jo heller ikke frøperspektiv. Det er lige som Don Jabbes taget fra en lav vinkel ved gulvet og så focuseret vandret langs dette. :$ :))

Originally posted by Bentzin

Nu ik' for at vade i det - men dit er jo heller ikke frøperspektiv. Det er lige som Don Jabbes taget fra en lav vinkel ved gulvet og så focuseret vandret langs dette. :$ :))

Og du skulle abselut hive det frem igen?

hehe... :T

Kunne ikke komme længre ned der... ville godt ha være længre nede, men kunne ikke :)

• Hi Hi :cheers:

• Et meget hurtigt bud på et billede fra mig. Jeg har ikke haft tid til rigtige at fotografere et billede med tanke på denne uges tema, jeg var dog ude og fotografere lidt i går og fik dette skud som da må siges at være lav vinkel.. både skudt nede fra og op og en lav højde han hænger i :)

[Blocked Image: http://www.theis.dk/pics/heli.jpg]

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

HEY PUCH MAXI!!!!!!!!!!

BUT!!!11 If we put zeh light out the monza man will kill us with his owerpowers!! liek he is a frichen plalandin..!?! you know that feeling, huh.. when you have drinked your whiskey and then it tastes leik Smirnoff!?
    "But, Mr. Peterson. My tea is not ready, so i will like you to take a piss and then go watch some television, and then make me a cop af tea. But Mr.. my tea is not ready, so make me a cop of tea.. Im hungry"

Sorry.. kunne bare ikke lade være da der aldrig har været et emne om dette oppe før. så synes lige det skulle op da det var normalperspektiv og ikke frøperspektiv..... Budha!

Originally posted by Zaxzz
    Okay, det indlæg fatter jeg ligegodt intet af.

Nej det er også trist for mig at se en ven synke så dybt.

du ka ta det nikolaj lort...

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

• but what if we pretend dat i was teh one dat tanked ze mobs? plxplxplplpxl

QFT TAXA

meget enig ! PUch

Ej altså.. efter min mening, kan et frøperspektiv kun være et frøperspektiv... Du kan ikke komme og sige "Ejjj men jeg synes at det så godt ud at tage et frøperspekstivbilled oppe fra.." helt ærligt,.. et frøperspektivs billed er nærmest et facit.. ligesom en vinkel på en en vinkel er et facit, du kan ikke lave graden om som du lige synes....

Originally posted by THe_BLacK_BIrd

Ej altså.. efter min mening, kan et frøperspektiv kun være et frøperspektiv... Du kan ikke komme og sige "Ejjj men jeg synes at det så godt ud at tage et frøperspekstivbilled oppe fra.." helt ærligt,.. et frøperspektivs billed er nærmest et facit.. ligesom en vinkel på en en vinkel er et facit, du kan ikke lave graden om som du lige synes....

hvis det er din mening, så er der mange billeder her der ikke er godkendt, f.eks. what's billede, da han ikke ligger nede på jorden, men står op og tager det op af... right?

hvis det er din mening, så er der mange billeder her der ikke er godkendt, f.eks. what's billede, da han ikke ligger nede på jorden, men står op og tager det op af... right?

_WHAT_'s billed er da lige netop korrekt da han tager billedet nedefra og op, ligesom med Bentzin's og recruit's... Et frøperspektiv er når man tager et billed nedefra og op.. du behøver da ikke ligge nede på jorden, det er en mulighed, men ikke et must... Når du tager et billed i fugleperspektiv forlanger man jo heller ikke at du skal flyve, men tage et billed oppefra og ned...

Originally posted by THe_BLacK_BIrd

_WHAT_'s billed er da lige netop korrekt da han tager billedet nedefra og op, ligesom med Bentzin's og recruit's... Et frøperspektiv er når man tager et billed nedefra og op.. du behøver da ikke ligge nede på jorden, det er en mulighed, men ikke et must... Når du tager et billed i fugleperspektiv forlanger man jo heller ikke at du skal flyve, men tage et billed oppefra og ned...

hehe... tra la la la