Ville se om jeg ikke kan få taget et billede i Århus til Danske Mesterskaber på kortbane her Torsda, fredag, lørda og søndag
Uge #43: Lav vinkel
- _WHAT_
- Lukket
-
-
her er mit første bud... tror jeg laver den om sener, er ikke selv tilfreds!
SÅ DER DET BLEVET EDIT
[Blocked Image: http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/DSCF2838-1.jpg] -
Den er nu ikke helt dum og du har fået en god linje ind i billedet
-
Originally posted by Angelus
her er mit første bud... tror jeg laver den om sener, er ikke selv tilfreds!
http://i13.photobucket.com/alb…56/angelus84/DSCF2835.jpgJeg synes ellers at det er et fedt billede. Kan godt lide det at gangen ser ud til at være næsten uendelig lang
-
jeg ryster lidt tror jeg, må lige tag et nyt i pausen... når der ikke er nogle ude på gangen
-
jeg ryster lidt tror jeg, må lige tag et nyt i pausen... når der ikke er nogle ude på gangenJa det er ikke lige 100% skarpt
-
Originally posted by _WHAT_
Ja det er ikke lige 100% skarpt
Men lidt svært at sidde musse stille med et cam der vejer bare lidt i 3sec.. hehe
-
Men lidt svært at sidde musse stille med et cam der vejer bare lidt i 3sec.. hehe
Et ord
Stativ
-
Et ord
Stativ
hehe ja, ved jeg, men gad ikke til at tag det med i skole
-
så er mit billede blevet skiftet, men nu blev det ikke lige så godt, for nu er det lyst... men jeg holder det mere stille
-
så er mit billede blevet skiftet, men nu blev det ikke lige så godt, for nu er det lyst... men jeg holder det mere stilleNu et meget godt billede du har fået dig taget. Det er dog ærgeligt, at effekten af uendelig ikke forekommer længere.
-
Originally posted by Macimuz
Nu et meget godt billede du har fået dig taget. Det er dog ærgeligt, at effekten af uendelig ikke forekommer længere.
ja, måske jeg skulle klippe endevægen ind i det nye billede
-
ja, måske jeg skulle klippe endevægen ind i det nye billede
Kunne være en udmærket idé og samtidig gøre billedet lidt mere mørkt og måske dystert. Man kommer sådan til at tænke på en gyserfilm eller et sindsygehospital
-
Originally posted by Macimuz
Kunne være en udmærket idé og samtidig gøre billedet lidt mere mørkt og måske dystert. Man kommer sådan til at tænke på en gyserfilm eller et sindsygehospital
er den her lidt beder?
-
er den her lidt beder?Åh yes, synes den er rigtig god. Nu har billedet, efter min mening, en perfekt stemning.
-
er den her lidt beder?
ja det ser godt ud
-
Oki, så skifter jeg det lige ud, det skulle virke med det der efix fil, eller hva den hedder
-
Tillod mig lige at lave en hurtig edit af den nu må du sige til hvis jeg skal tage den ned igen.
-
Tillod mig lige at lave en hurtig edit af den nu må du sige til hvis jeg skal tage den ned igen.den er skam fin, men jeg ville bare ikke gøre det ved billede, da jeg syntes at billede bliver for "pc" agtig hvis du forstår hehe... havde også selv lavet sådan noget lidt mere dystre nogle, men syntes det jeg har nu er sådan lidt mere ok. jeg har bare gjort det lit mørker og sådan
-
Lige et hurtigt forsøg fra mig
Dog er jeg ikke helt tilfreds, da jeg gerne ville have været ude og tage et billede, men synes ikke rigtig at vejret har være det bedste. Og kunne ikke få det helt stabilt
[Blocked Image: http://img120.imageshack.us/img120/3089/img0812zs7.jpg]