Tweakernes Profession?

  • Skolebetjent i KBH, men smytter muligvis videre til Hillerød, og blever varmemester eller sådan noget der henne.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Skolebetjent i KBH, men smytter muligvis videre til Hillerød, og blever varmemester eller sådan noget der henne.


    Skolebetjent??? wut :D hva laver man ?? tager ud til skoler og snakke om Politiet? Eller?

  • Quote

    Originally posted by Firedog


    Skolebetjent??? wut :D hva laver man ?? tager ud til skoler og snakke om Politiet? Eller?


    nah det er bare de unge peeps i kbh der er så voldsomme at man skal have politi på skolen konstant

  • Quote

    Originally posted by SimonSKAT


    nah det er bare de unge peeps i kbh der er så voldsomme at man skal have politi på skolen konstant


    ja sikkert :P haha den må du længere ud i gødningen med.


  • Er faktisk både ved adecco og job team danmark, adecco har indtil videre smidt mig ud til arla en enkelt eftermiddag, og ud som ferieafløser hos royal unibrew, i en uge, som en der kører rundt i butikker og fylder royal unibrew varer op. Job team danmark har i denne uge haft mig i arbejde hos tjæreborg industri som truckfører.

  • Jeg er med til at skive og pakke oste for Arla i Nr. Vium. Fik min første løncheck i dag - 11156 kr - for 14 dage (nætter), hvoraf der mangler lidt. Det er skam ok. Lige pt har jeg det endda halvsjovt med det, ud over at det er ret halvhårdt i længden, især mht at arbejde om natten.

  • Quote

    Originally posted by Slacker
    Jeg er med til at skive og pakke oste for Arla i Nr. Vium. Fik min første løncheck i dag - 11156 kr - for 14 dage (nætter), hvoraf der mangler lidt. Det er skam ok. Lige pt har jeg det endda halvsjovt med det, ud over at det er ret halvhårdt i længden, især mht at arbejde om natten.


    Ja det er god med penge. Jeg glæder mig også til min første payday fra Supergros. Overarbejde er godt for helbredet, så jeg er meget sund. Det bliver endnu sjovere når jeg bliver fastansat om 2 måneder, og kommer med i bonusordningen = stiger ca 20 kr i løn. :D

  • Quote

    Originally posted by Firedog


    Skolebetjent??? wut :D hva laver man ?? tager ud til skoler og snakke om Politiet? Eller?


    He he, dog ikke.. Det er min betegnelse, da det ligger i KBH :D ..
    Jeg holder ro og orden :ph34r:


    Det er stort set det samme som pedel.
    Jeg er dog ikke gammel og gnaven.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Er faktisk både ved adecco og job team danmark, adecco har indtil videre smidt mig ud til arla en enkelt eftermiddag, og ud som ferieafløser hos royal unibrew, i en uge, som en der kører rundt i butikker og fylder royal unibrew varer op. Job team danmark har i denne uge haft mig i arbejde hos tjæreborg industri som truckfører.


    Okay - Man kan jo sige det er rart at prøve lidt forskelligt, men kan godt forstå du gerne vil slå dig ned. Kan anbefale evt. at ringe til en konsulent og spørge om fast job, det kører de også en del med.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Originally posted by Hayes


    Okay - Man kan jo sige det er rart at prøve lidt forskelligt, men kan godt forstå du gerne vil slå dig ned. Kan anbefale evt. at ringe til en konsulent og spørge om fast job, det kører de også en del med.


    Har jeg også bedt om ;)

  • Hehe lyder som mange der skal til at læse i Aalborg eller gør det allerede!


    Skal selv til at starte som civilingeniør i Software på Aalborg uni her d. 1 september. Har også lige fået lejlighed på kastetvej/poul paghs gade så det er uber nice.


    Ellers arbejder jeg på Danish Crown i hadsund hvor jeg står ved en lækker lækker frysetunnel på min. -90 C....


  • Haha :9xo Du kan tro om kan du :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Jada :D


    Flere af jer tror jo jeg er en pige? :D (Husker i ikke den gamle billedtråd? :D)


    Sorry for OT:
    Men kan jeg se den tråd??
    Er naturligvis blevet nysgerrig :crazyeyes:


    Ontopic:
    Skal til at begynde den 5-årige Datatekniker uddannelse.
    Efter et par års lal har jeg fundet ud af med mig selv at gøre noget som jeg faktisk interesserer mig for. COMPUTERE doh :D

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

    Rettet en gang, sidst af Azjo ().


  • http://www.tweak.dk/forum/thre…ght=&hilightuser=0&page=1
    Men tror vist han har slettet billederne :))