arrhg det er sQ surt bentzin, og de viser jo bare igen at man ikk skal hoppe på andre floks rygge!

Tweakernes Profession?
-
-
Originally posted by SaLtUm
hehe det ku da være nice med sådan en ameriakner med v8 vil du købe eller leje sådan en ??
Jeg køber den da -
Jeg køber den da
okay fedt hva for en??
-
Originally posted by XmuZz
8 klasses skole elevomg, jeg har fået råd om en køler til gfx fra en 8. klasses elev, jeg føler mig lidt uvidene nu
hehe -
omg, jeg har fået råd om en køler til gfx fra en 8. klasses elev, jeg føler mig lidt uvidene nu
heheHaha. Tag det ikke så tungt, du kunne bare have tjekket min profil, og desuden er jeg den klogeste inden for computer af alle mine venner i hjørring, og det er altså ikke fordi jeg ikke har nogen
-
er det så til hw overclocking eller programmering??
-
Det er til hw og oc'ing, programering og software sucks jeg til, men det gør mine venner også
-
ok heeh;)
-
*S*
-
Jeg arbejder som Level 1 Hotline Supporter, (eller så smart som man kalder det Agent :O) hos ComX Networks
-
Er færdig med 10'ende, og skal videre på HTX her den 14. Aug. Ellers har jeg fordrevet sommerferien med at pakke breve og andet piccolo arbejde, hos et firma ved navn "Ib Laursen". Men her fra den 1. frem til den 14 bruger jeg feriekort så det er bare at snorke i kap med tiden.
-
Så er der vist lige et par stykker der skal droppe OT snakken, og holde sig til emnet
-
Begynder efter sommerferien i 2.g på HTX odense, og er ungarbejder i den lokale Daglig Brugs
-
Originally posted by shahid_2dk
Det kan være I allerede har prøvet, men har I to endelig opsøgt en fysioterepeut?
De skulle vist nok gerne kunne sørge for at rygsmerterne skulle forsvinde, ved at få jeres muskler trænet, de rigtige steder.
Har gået til fysioterepeut i en halv menneske alder næsten, får gratis behandling grundet at ryggen har det temmelig slemt og at den er medfødt.
Udover det går jeg også til Kiropraktor begge dele hjælper nada.
Eneste der hjælper er extrem afslapning, og styrke træning af ryggen.Ikke mere OT fra mig, ville bare lige svare på shahid_2dk's spørgsmål.
-
-
Originally posted by Grus
Ja, det må give et helvedes jetlag..Nej, jeg flyver kun i 8 timer, hvor efter jeg så tilbringer de næste 2 måneder på landjorden, med mindre jeg får mig en amerikaner med V8-motor som jeg har planer om, så ka det godt være jeg flyver lidt igen..
sigter du efter at komme med i amerikas værste bilist også ?
-
er i gang som rustfast industriblikkenslager,færdig næste år til til dec
der efter skal jeg være selvstændig sammen med den gamle. -
Starter i 2.g på Aalborg Tekniske Gymnasium (aka. HTX)
Ellers arbejder jeg ligesom Zlinky hos Quickfood - Bilka i Skalborg (bydel til Aalborg)
-
Originally posted by HuleFanden
JadaFlere af jer tror jo jeg er en pige?
(Husker i ikke den gamle billedtråd? :D)
Jo, den husker vi godt, du blev meget sur
Skal selv i 10. efter ferien, arbejder ved en slagter ved siden af. Men siger snart op, og går i gang med noget sort arbejde ved et firma. Med lidt held kan jeg tjene kassen og købe bil på min 18. års fødelsdag
-
Jeg begyndte på Struer Tekniskskole her igår, hvor jeg er begyndt på min Frontline PC-Supporter uddannelse.