arrhg det er sQ surt bentzin, og de viser jo bare igen at man ikk skal hoppe på andre floks rygge!

Tweakernes Profession?
-
-
Originally posted by SaLtUm
hehe det ku da være nice med sådan en ameriakner med v8 vil du købe eller leje sådan en ??
Jeg køber den da -
Jeg køber den da
okay fedt hva for en??
-
Originally posted by XmuZz
8 klasses skole elevomg, jeg har fået råd om en køler til gfx fra en 8. klasses elev, jeg føler mig lidt uvidene nu
hehe -
omg, jeg har fået råd om en køler til gfx fra en 8. klasses elev, jeg føler mig lidt uvidene nu
heheHaha. Tag det ikke så tungt, du kunne bare have tjekket min profil, og desuden er jeg den klogeste inden for computer af alle mine venner i hjørring, og det er altså ikke fordi jeg ikke har nogen
-
er det så til hw overclocking eller programmering??
-
Det er til hw og oc'ing, programering og software sucks jeg til, men det gør mine venner også
-
ok heeh;)
-
*S*
-
Jeg arbejder som Level 1 Hotline Supporter, (eller så smart som man kalder det Agent :O) hos ComX Networks
-
Er færdig med 10'ende, og skal videre på HTX her den 14. Aug. Ellers har jeg fordrevet sommerferien med at pakke breve og andet piccolo arbejde, hos et firma ved navn "Ib Laursen". Men her fra den 1. frem til den 14 bruger jeg feriekort så det er bare at snorke i kap med tiden.
-
Så er der vist lige et par stykker der skal droppe OT snakken, og holde sig til emnet
-
Begynder efter sommerferien i 2.g på HTX odense, og er ungarbejder i den lokale Daglig Brugs
-
Originally posted by shahid_2dk
Det kan være I allerede har prøvet, men har I to endelig opsøgt en fysioterepeut?
De skulle vist nok gerne kunne sørge for at rygsmerterne skulle forsvinde, ved at få jeres muskler trænet, de rigtige steder.
Har gået til fysioterepeut i en halv menneske alder næsten, får gratis behandling grundet at ryggen har det temmelig slemt og at den er medfødt.
Udover det går jeg også til Kiropraktor begge dele hjælper nada.