QuoteOriginally posted by Firedog
det ser sku fedt ud.. hvor finder man sådan et Phys X kort ?? kan intet finde om hvor man kan købe det.
Edbpriser.dk kunne være et godt sted at kigge 

det ser sku fedt ud.. hvor finder man sådan et Phys X kort ?? kan intet finde om hvor man kan købe det.
Edbpriser.dk kunne være et godt sted at kigge 
well duh?? har kigget og har søgt. kan intet finde.. ellers ville jeg nok ikke have spurgt  godt nok er jeg dum, men så dum.. nah
 godt nok er jeg dum, men så dum.. nah 
edit : glemmer lige denne post  hehe glemte jo lige at se link først
 hehe glemte jo lige at se link først 
well duh?? har kigget og har søgt. kan intet finde.. ellers ville jeg nok ikke have spurgtgodt nok er jeg dum, men så dum.. nah
Det ved jeg nu ikke helt, tryk på linket. Det ser da ud til at være pænt relevant det jeg fandt frem 
QuoteOriginally posted by Burger
Det ved jeg nu ikke helt, tryk på linket. Det ser da ud til at være pænt relevant det jeg fandt frem
yep se min edit 
yep se min edit
Det er altid rart når folk selv slår fast hvor dumme de er, men det er bare alt for nemt for os andre så  

Ikke nok med, at du glemte at tjekke mit link, så er du samtidig også elendig til at søge på edbpriser.dk - gæt tre gange hvad jeg søgte på 
Jep; PhysX ER faktisk det rigtige svar  
QuoteOriginally posted by Burger
Det er altid rart når folk selv slår fast hvor dumme de er, men det er bare alt for nemt for os andre så

ja.. men jeg havde åbnet linket..bare ikke kigget på det før efter jeg havde skrevet post 
edb priser ...ageia physX laves af enten bfg eller asusindtil videre...prcdata eller midtdata har dem, de koster ca 2000 kr. IMO for dyrrt når der ikke er flere spil der understøtter det...1000-1300 havde været noget bedre.
QuoteOriginally posted by Fragman
du er vidst ikke opdateret..... atis løsning kommer ikke i løbet af de næste 7-9 mdr mindst.....og nvidias løsning kommer heller ikke til at køre halvt så effektivt som ageias løsning....
´
Undskyld hvis jeg brugte de forkerte ord, men Nvidia kommer ikke med nået det næste stykke tid vel, derudover mener mange at Ageias kort er de bedste da det er dem som har opfundet dem. Men man kan aldrig vide, jeg skal ud og have mig et, PhysX kort.
Men angående om de kan køre på DX9 GPUer så skulle de meget gerne det, jeg er ikke helt 100% sikker, men hvis man skal hen og købe Vista og en ny GPU for at kunne køre Crysis, hvor mange bliver der mon så solgt.
Jeg ved heller ikke om PhysX kort bliver påkrævet. Eller det bliver en extra feature som med Ghost Recon.
Derudover skulle nogle af Asuses kort meget gerne have 256MB ram i stedet for 128, jeg vil sige det er noget jeg er hørt og ikke noget jeg selv kan slå fast.
for at lave et multiplayer online spil er man nødt til enten at implementere det helt eller slet ikke.......det duer ikke hvis et træ vælter ned over en stabel tønder osv osv det skal alle kunne se virkningen af eller også skal ingen kunne se det.
Ja men det gør det ikke i Ghost Recon,
PS jeg kan godt se hvad du mener.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Svan
´
Undskyld hvis jeg brugte de forkerte ord, men Nvidia kommer ikke med nået det næste stykke tid vel, derudover mener mange at Ageias kort er de bedste da det er dem som har opfundet dem. Men man kan aldrig vide, jeg skal ud og have mig et, PhysX kort.
Men angående om de kan køre på DX9 GPUer så skulle de meget gerne det, jeg er ikke helt 100% sikker, men hvis man skal hen og købe Vista og en ny GPU for at kunne køre Crysis, hvor mange bliver der mon så solgt.
Jeg ved heller ikke om PhysX kort bliver påkrævet. Eller det bliver en extra feature som med Ghost Recon.
Derudover skulle nogle af Asuses kort meget gerne have 256MB ram i stedet for 128, jeg vil sige det er noget jeg er hørt og ikke noget jeg selv kan slå fast.
jeg har også hørt at nogen asus kort sku ha 256mb ram men jeg har ikke hørt eller set nogen stedder de ka købes og så vist også nogen steder en gang med at det ikke ga noget boost i nu at det hade 128 mere
så har du ikke kigget dig ret meget omkring..de er da i på edbpriser og prcdata har begge...og dem de har er ens mht ram osv....128mb GDDR3 ram...men ja der kommer da sikkert korrt med 256mb og til pci-e 4X eller lign.....senere.
Så det her kort man skal bruge.. Er det bare til et normalt gammelt PCI-slot?
Hvis ja, hvordan fungerer det så? Kan man bruge det med et hvilket som helt GFX, AGP som PCI-E?
Og hvad nu hvis man har SLI, så funger det også stadig?
Kan bare ikke helt finde meningen med dette kort..
-Ja, det laver nogle andre beregninger, men hvorfor laver man ikke GFX der også bare kan gøre det?
QuoteOriginally posted by urbananen
Så det her kort man skal bruge.. Er det bare til et normalt gammelt PCI-slot?
Hvis ja, hvordan fungerer det så? Kan man bruge det med et hvilket som helt GFX, AGP som PCI-E?
Og hvad nu hvis man har SLI, så funger det også stadig?
Kan bare ikke helt finde meningen med dette kort..
-Ja, det laver nogle andre beregninger, men hvorfor laver man ikke GFX der også bare kan gøre det?
Det er PCI, det virker med alle kort inklusiv SLI hvis der fysisk er plads, og det laver Fysikberegninger - ikke grafiske beregninger. De aflaster på ingen måde GFX, men kun cpu. GFX skal stadig tegne hele scenen og sætte textures på - alt andet lige kommer der mere at tegne (små vragdele osv).
Det er også derfor jeg tror PhysX beholder tronen lige meget hvad ATi og NV gør i første omgang. De vil blot benytte deres grafikkort, og jeg kan kun se dem komme til kort ift. en dedikeret processor..
læs om physX...det er forklaret i en del tråde herinde i forvejen..bare søg efter det......det skal nok stille alle dine spørgsmål.
http://www.hwt.dk er der også skrevet en del artikler om det.
dET JO fOR VILDT MED DISSE kort hvad. Det der Crysis ser for vildt ud med de der kort. Ja også det der Cell Factor 
så har du ikke kigget dig ret meget omkring..de er da i på edbpriser og prcdata har begge...og dem de har er ens mht ram osv....128mb GDDR3 ram...men ja der kommer da sikkert korrt med 256mb og til pci-e 4X eller lign.....senere.
ASUS version af PhysX kortet er faktisk et 256 MB version, selvom der står 128 MB. The more you know 
hvor ved du det fra, for de bliver lavet i begge versioner såvidt jeg ved.....
læs om physX...det er forklaret i en del tråde herinde i forvejen..bare søg efter det......det skal nok stille alle dine spørgsmål.
http://www.hwt.dk er der også skrevet en del artikler om det.
Fik et ganske godt svar af Slacker..
Fordi at Asus lavede 256MB kort men BFG sladrede til Ageia, om det og derfor skulle Asus sælge dem som 128 selvom de er 256.