Lidt om crysis.

  • Jeg går selv og venter spændt på spillet crysis http://www.crysis-game.com/
    Har så tjekket diverse trailers, men de giver ikke noget ordenligt inspiration af spillet, så tjekkede video.google og fandt den her geniale video http://video.google.com/videop…2375929069803475&q=crysis hvor der er en mand ved navn micheal som forklare en helt masse om spillet godtnok på engelsk, men meget forståligt, det ser utrolig fedt du, tjek video'en ud de 14min er helt klart værd at ligge til side på det.

  • Det bliver da vidst en nøvendighed med phys X

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Old news.. Postede selvsamme video for et par måneder siden!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Det må du undskylde det havde jeg ikke lige set, har også kun været på siden i 3 måneder og den første måned var jeg ikke særlig aktiv, men i kan da bare slette den hvis den fornærmer dig.

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Det bliver da vidst en nøvendighed med phys X


    Kan man kører med et kort og så med et kort med phys X ?????


    Er det et x16 ???


    Og hvad for kort understytter det.. mit er et nvidia..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().

  • PhysX kort er et PCI kort som man sætter i computeren som håndtere beregnignerne, Ati siger de snart kommer med en løsning som skulle være meget bedre en Ageia (ville ikke være god salgsteknik at sige den er dåligere). Når men sådan et kort øger effekterne så eksplosioner osv. ser meget bedre ud hvis, spillets kode er bygget til det. Et spil som Ghost Recon, i dets kode er der også blivet smidt kode ind ovenpå så det understøtter PhysX, men et spil som Cellfactor hvor koden er direkte baseret på PhysX og derfor er grafikken meget mere imponerende.


    Ps angående grafikkort som skal trække Crysis, så vil jeg lige sige at spillet meget gerne skulle understøtte DirectX10 ikke? Som de nye GPU fra Nvidia og ATI kommer til at understøtte og Vista selvfølgelig.


    Skruen uden ende, HAHA.

  • du er vidst ikke opdateret..... atis løsning kommer ikke i løbet af de næste 7-9 mdr mindst.....og nvidias løsning kommer heller ikke til at køre halvt så effektivt som ageias løsning....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Ha ha.. Han snakker sgu sjovt.. Den stemme minder mig lidt om en blanding af Terminator og ham eksplotions-tossen fra Atlantis.


    Men ja, ALT for fedt spil, der bare skal ejes

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Hvad fanden er det for noget shit, så jeg kan slet ikke spille det med et 7950 GX2? Det forstår jeg bare ikke det skal da være et spil alle kan købe og spille også alimindelige borger som ikke går ud og bruger 4k på grafikkort?

  • Jeg er nu meget sikker på at dem med et godt nyt GFX kan spille det..
    Andet giver da ingen mening.
    Det kan jo bare ikke køre med alt øjen-guf sat til..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Syntes også det lyder lavt, jeg bliver godtnok lidt sur hvis det er sådan, men det kan jeg hellere ikke forstå, og hvis jeg endelig skal have sådan et ageia physh kort så koster det nok hellere ikke så meget?
    Jeg har nu tjekket de ageia phys kort ud, og de ser ret fine ud, de siger spilene vil blive meget federe da de udregner de bestemte processor, og de siger prisen ligger på 100-400 $ så det ser ud til at være en okay pris, nogen der ved om det funker med et 7950 GX2?

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Syntes også det lyder lavt, jeg bliver godtnok lidt sur hvis det er sådan, men det kan jeg hellere ikke forstå, og hvis jeg endelig skal have sådan et ageia physh kort så koster det nok hellere ikke så meget?
    Jeg har nu tjekket de ageia phys kort ud, og de ser ret fine ud, de siger spilene vil blive meget federe da de udregner de bestemte processor, og de siger prisen ligger på 100-400 $ så det ser ud til at være en okay pris, nogen der ved om det funker med et 7950 GX2?


    Nu er Ageia ikke nogen nyhed længere, men fordi du har et ekstra 7900 GT så ville det aldrig køre så optimalt som en dedikeret teknologi som phys X er.


    Men det er ikke umuligt, kunne forestille mig et setup som martin 7950GX2*2 og en masse opterons, så ville det sikkert også køre Crysis schnell.


    Men jeg mener man skal have et Ageia kort for at spille det, no matter how big your system is.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • ja enten laver man et spil til physX eller lign. eller også laver man ikke et spil til det...det er det trælse ved metoden....og at blive sur på nvidia for det er helt malplaceret da de intet har at gøre med den udvikling (endnu). Det er jo ikke dit grafikkort det går ud over men derimod din cpu....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.