Indlæg af SoulExtreame

    Allo, sidder og overvejer om jeg skulle investere i Battlefield 1 for at spille noget multi player. Jeg er dog lidt skeptisk, efter at have set nogle Youtube videoer ang. snyderi.
    Bla. denne: https://www.youtube.com/watch?v=BwGj_3PUt7s


    Er det så slemt?



    Ja jeg har spillet fra start af, og det er helt sindssygt hvor mange der hacker i det spil der. Og der er flere og flere der hacker fordi de selv er trætte af de skide hackere, så de begynder selv.


    Fairfight er ikke til en skid da det ikke er et anticheat program men er et statististisk server program, der regner ud hvordan du spiller og hvor god du er i forhold til deres bedste spillere. Og skulle folk blive Banned af FairFight så det ikke fordi den har detected nogen cheat. Den banner kun for en kort periode og så kan man cheate videre.
    Det er Helt ude af kontrol. De skulle have nogle rigtige anticheat programmer kørende, som BattleEYE som dog også kan cheates udenom men den bliver heldigvis opdateret hele tiden så folk bliver snuppet hurtigt :-)

    Hej folkens jeg har gået og fulgt med det sidste års tid på Oculus Rift Virtual Reality verden. Og da man endelig kunne bestille dem så kan man først få dem leveret i Juli månede. Og det er lang tid efter som man har ventet på dem i et års tid nu.


    Men hvis der så er nogle herinde der har sådan et Oculus DK2 kit de gerne vil sælge, så er jeg muligvis interesseret . :rules:

    Det er et fint setup du har dig der og køre Sli er eller crossfire er også værd at fortrække og de 2 GTX 770 du vil købe er skam også lækre men de er faktisk bare et gtx 680 med højere clock hastigheder.


    Du skal ikke lytte til Dnope for han har tydeligvis ikke prøvet at spille i crossfire eller Sli ;-) Vil du spille med alt på max i alle spil så er 2 grafikkort helt klart værd at fortrække :-) Men jeg synes du skal købe enten et AMD 290x kort eller Nvidia gtx 780 da begge 2 er helt nye grafikkort, og hvis du ikke er tilfreds med ydelsen i dine spil så kan du altid opgradere med et ekstra grafikkort.


    Jeg startede med et gtx 780 og mine spil kørte også perfekt men Battlefield 4 betaen med alt på ultra havde jeg 55-70 fps og det kørte ganske flydende men til tider kunne jeg godt få et drop helt ned til 35 fps når der skete en masse. Men jeg spiller alle mine spil i 2560*1440, men så købte jeg et mere og nu er det fuldstændigt Smooth gameplay. Og skulle du ligge inde med en 120 hz skærm så er 2 grafikkort værd at fortrække for at komme op omkring 120 fps eller derover. Og så er dine spil Ultra Smooth ;-)


    Dnope du skulle droppe limen, den stiger dig til hovedet ;-)

    Puha godt jeg ikke ventede til AMD kom med deres 290X, hvad sker der lige for de temperature der!!!! Og de sluger jo en del mere strøm end GTX 780/Titan.


    Er Glad for at jeg købte 2 stk Asus GTX 780 Direct Cu Oc kort :-) Ultra performance, lave temperature, ikke så strømkrævende, og nu med Shadowplay til at optage sine bedste moments i sine spil uden det koster ydelse i sine spil ;-)

    Jeg har den Asus skærm du linker til på 27 tommer og 2560*1440 og jeg har også Asus 27 tommer 120 hz 3d skærm, når først du har prøvet at spille i 2560*1440 så tror jeg bestemt ikke du vil spille i 1920*1080 mere grafikken bliver virkelig lækker og farverne er mere naturlige med en IPS skærm, jeg spiller alle mine spil på min Asus PB278Q og hvis jeg vil spille spil med 3Dvision bruger jeg min Asus 120 hz skærm. Du kan se mit Setup i min signatur ;-)


    Men det er en smags sag, men hvis du vil game på 3 skærme så der skal nogle hestekræfter til og du skal helt sikkert køre Sli, medmindre du har et Monster grafikkort. Jeg har selv 2 stk GTx 780 fra Asus og det rykker bare ;-)

    Det lyder som om at nogen mener at hvis man ikke køber det nye amd så kan man ikke spille BF4. Jeg har ingen planer om at skifte kort. især ikke når jeg ser nogen af mine venner som har AMD hvor de har massive driver problemer.



    Det var også en af grundene til at jeg skiftede til Nvidia, fordi AMD havde så mange driver problemer som tog for lang tid at få udbedret :-)

    [quote='SoulExtreame','index.php?page=Thread&postID=1451255#post1451255']Så tror ikke at Battlefield 4 laver sådan et kæmpe jump og lige pludselig skal bruge 4 GB hukommelse for at køre med alt på Maks og man vil køre 60 FPS.


    Det har de ikke sagt noget om, og FPS kan ikke bruges til meget: http://techreport.com/r.x/geforce-gtx-670/bf3-beyond-50.gif


    FPS er en god Indikator ved godt hvad du mener med det link, men har man et Highend kort så er de forholdsvis lave hvis man har 60 fps eller derover. Så intet problem der :-)

    Battlefield 4 kommer ikke til at være meget mere krævende end BF3, det har de selv sagt jeg så live streaming fra gamecome og de spillede med Amd 7990 kort og med alt på Max og det kørte udmærket set ud fra videoerne, så folk der vil køre med alt på maks er det ikke nødvendigt med 2 Gfx for at køre på maks, kommer helt an på om man køre 1920*1080 eller 2560*1440 og hvad man forventer at at ville køre med i FPS, jeg har både en 120 hz Asus skærm og deres 2560*1440 skærm og jeg køre alt på maks i BF3 i begge opløsninger med mit Asus GTX 780 DirectCu kort og spillet bruger ca 1900 MB af mine 3 gb hukommelse på mit grafikkort.


    Så tror ikke at Battlefield 4 laver sådan et kæmpe jump og lige pludselig skal bruge 4 GB hukommelse for at køre med alt på Maks og man vil køre 60 FPS.
    Men så er der nogle der har højere krav til fps og gerne vil køre 100+ fps så er 2 grafikkort måske nødvendigt. Evt hvis man også gerne vil køre med 3 skærme.


    Og så det der med at BF4 vil udnytte AMD's 8 ægte kerner er måske fint nok men så snart vi kommer op i de høje opløsninger er det ikke cpu'ens kræfter der sætter ind, så er det grafikkortet der kommer på arbejde og ikke ens cpu.


    Og jeg er ikke Nvidia man på nogen måde, men jeg har Nvidia fordi de har 3Dvision og jeg har en 3d skærm, så i nogle singleplayer spil ønsker jeg at spille i 3D da det giver en bedre oplevelse i visse spil for mig :-)


    Om man Nvidia eller Amd mand det er op til den enkelte selv, begge parter har nogle fordele overfor hinanden, og jeg har haft både AMD Og Nvidia kort


    Men Nvidia har jeg kørt med de sidste 5 år da de har de ting jeg har behov for :-)


    God dag derude :-)

    Den er tråd er sku ved at udvikle sig til en religions krig :p og efter som der er omkring 100 kroners forskel på de to generationer, derfor kan jeg ikke rigtig se den store grund til en kæmpe diskussion.


    Vil derfor mene at man lige så godt kan tage den nyeste gen fra Intel, eftersom den har flere navtiv seta 6 porte, opgraderet software, lavere strømforbrug (ikke at det betyder alverdens for mange) og andre ting som jeg ærlig talt ikke kan huske uden at slå det op



    Kan kun give dig ret i at hvorfor købe en Ivy platform når man kan få Haswell til samme pris ca. Men at opgradere fra Ivy til Haswell det er spildt :-)

    Haswell er kun ca 10 procent hurtigere end Ivy, som stadig er toppen af poppen. Jeg skiftede fra min tidligere 920 cpu som jeg var glad for til 3770K og det rykker bare ;-) Intel laver STADIG i dag de bedste cpu'er i verden hvor AMD Stadig Halter bagefter period!!!! Intel har varmeproblemer ved Oc endnu, men de er utroligt hurtige både ved Standard frekvens og OC :-)


    Intels cpu'er er ikke dårlige og forældede Get Real Dnope, sniff noget mere LIM !!!! OMG


    Du skriver en masse gang fis herinde gang på gang lige siden du blev medlem af Tweak. Og hvad har du selv ud over dit gamle AMD system og gamle GFX.
    Du har ikke noget af det nyeste at sammenligne med, fordi du ikke har råd til at opgradere noget som helst ud af dine AVIS penge!!!!! ;-)

    Hej folkens jeg har nu 2 skærme men de fylder hele mit skrivebord, men vil gerne have en 3 skærm til gaming, men så bliver det for småt og kan ikke have 3 stående ved siden af hinanden. Nogle af jer der gamer på 3 skærme som har nogle mål på jeres skrivebord eller vil uploade et par billeder så jeg kan se ud fra billederne hvad jeg skal kigge efter ? :-)


    Håber på nogle gode tips :-) Må gerne være bredt så skærmene kan være lidt længere væk fra ens hovede :-) :rules:

    Hej folkens jeg står lidt i et dilemma, jeg har mit gamle Zotac GTx 590 og har en Asus 27 tommers 120 hz skærm, og det køre fint i alle spil.


    Men nu har jeg haft dette kort siden det udkom men nu er den nye generation udkommet, men skal jeg opgradere til et GTX 780 trods jeg har set det ikke yder vildt meget mere end mit gamle kort, men så kunne jeg jo købe 2 styks istedet, men så faldt det mig ind at jeg måske skulle prøve en skærm der kører 2560*1440 i stedet for 1920*1020. Men er der virkelig så stor en foreskel at gå op til 1440P ??? Og ville jeg kunne kører ordentligt med mit GTX590 i den opløsning hvis jeg jeg Slår AA fra i mine spil?



    Kom med nogle erfaringer eller jeres mening :-)


    :rules:


    Takker for dit gode input, penge er intet problem så jeg går efter 27 tommer modelen fra ASUS :-) Altså jeg ville jo gerne have købt en skærm i 2560.1400 men så er det så desværre ikke en 3D skærm med 120 hz og vil så gerne prøve at spille spil med 3Dvision som så mange påstår at skulle være super godt og spillene bliver lidt mere livlige :-)



    Jeg brugte en gang mit Phillips 42 tommer full hd til at spille med osv og jeg sys billede kvaliteten var super godt og jeg sys ikke at jeg blev generet af større pixels :-) Så jeg bliver absolut heller ikke generet af det på en 27 tommer da det er en super skærm med lækre features :-) Har selv en 24 tommer men nogle spil spiller jeg med en xbox 360 controller da det er lettere end at bruge tastatur´og mus til racing spil eller 3 person spil :-) Og sidder i min sofa 2 meter væk fra skærmen når jeg læner mig tilbage i afslappet tilstand så kan jeg godt mærke at det lige før skærmen er for lille at spille på :-)