Indlæg af DarkhorZe

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    kan da være hun vil købe ham en luder for at spice ægteskabet op :D



    Hvor lamt det end er så fik jeg griner på af at læse din kommentar. Tak for det :)

    Kære tweakers.


    Nu er jeg efterhånden en rimelig rusten dreng hvad angår viden om hvad der er "the shit" mht. hardware lige for tiden - ihvertfald når vi snakker value for money. Står og skal bygge et nyt system for en ven, og har desperat brug for lidt hjælp.



    Budgettet er 6000,-


    Skal ikke bruges penge på skærm, keyboard etc. Dog er prisen inkl. PSU og kabinet.


    * Han vil gerne bruge den til gaming, så den må gerne kunne performe lidt inden for hvad budgettet tillader. Udover det skal den bare bruges til internet, tekstbehandling etc. Ingen andre "krævende" opgaver end gaming. Så den må selvfølgelig gerne have lidt levetid på den front.
    * Mht. plads kræver han ikke alverdens. Han har nu en 120gb hdd og han har ikke brokket sig over pladsmangel endnu. Så det kan næppe vælte budgettet.
    * Den skal være støjsvag.
    * Den skal ikke have en masse fancy features på motherboardet osv. eller noget stylish kabinet. Bare plain og stabil. Den skal heller ikke OC's så value ram gør tricket.
    * Skulle helst gerne være Intel


    Beder ikke folk herinde om at samle et komplet system for mig (og håber ikke på at blive flamet eller noget). Ville gerne høre jeres bud på evt. et motherboard, cpu og gfx der kan give ham et fair system til prisen.



    På forhånd tak og glædelig jul ;)



    Mvh DH

    Quote

    Oprindeligt indlæg af norhart
    hmm... nu går jeg ind i den tid hvor mine gear på cyklen fryser fast om morgen :(


    I hear you, brother - mine gear er også totally frozen for tiden.

    Kan ikke se det fede i Sensation i københavn.
    Det dj lineup er jo til at grine af. Man betaler 500 spir for at komme ind og høre dj's man kan høre hver weekend på danske klubber? C'mooon arrangører.


    Men jeg må sige at jeg er imponeret over de billeder jeg har set af lys og sceneshow - ser ganske smukt ud :)


    Håber ihvertfald at jer hoveder var afsted fik en god oplevelse ud af det :)

    Jeg ordner selv mit hår - en skraber hver 2. dag
    Det tager ca. 5 minutter, er praktisk og ganske økonomisk (ordentlig barberblade er lidt dyre)


    Men well en god trimmer er også sagen. Jeg vil nu lige sige at der også fås dyre trimmere som er dårlige. Er mere hvordan de er indstillet så de tager så tæt og så kort som mulig.


    Mon ikke han her snakker om køkkenknive som man med fordel kan købe i god kvalitet :)

    Vides ikke men er nok mere konspiration du roder rundt i der...


    Er en robot der scanner mails igennem for at finde relevante ord i forhold til hvilke reklamer du får vist.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af sENITY
    Vi var i byen igår, og klokken blev sent og det hele lukkede, det startede vrede fordi vi lige havde mødt et par ladies.
    Og udenfor taxi smed jeg min telefon ned i jorden, fordi vi skulle hjem


    Kan du selv høre hvordan det lyder? Come on man :roller:



    Skod den mobil og tag det som en dyr lektion i at handle på vrede - især på sådan et tamt grundlag hehe.

    Da jeg var på det gule marked var det mest forfalskede varer af dårlig kvalitet. Fake tøj, parfume, knive, cigaretter etc.
    Kan huske vi var inde i en "reel" elektronisk shop, men der vari kke noget at spare og var nogen gamle varer de havde i forhold til hvad vi havde derhjemme.


    Men det er snart nogen år siden, skal ikke kunne sige om det har ændret sig :)

    Ja og pas på scam sites - der er mange mange der sælger "billige" smykker, som i princippet ikke er mere end en dollar værd.



    Hvis jeg skulle bruge så mange penge på smykke(r) ville jeg klart gå hen til et troværdigt sted hvor jeg kunne tjekke det ud og få vejledning af faglært personale.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Jeg leder efter et sted på nettet hvor man kan købe smykker eventuelt fra udlandet.
    Billige og billige, jeg har tænkt mig omkring noget 3-5k.


    Er jo umuligt at definere hvad du tænker på ud fra det du skriver. Når du siger "billigt - noget omkring 3-5k", hvad og hvor meget havde du så forestillet dig at få for dine 3-5k ?


    Præcisér, tak.



    Sjovt....elleeeer.......