Hvem vinder vm?

  • Som overskriften siger: Hvem vinder vm?


    Begrund jeres svar.


    Jeg tror at det bliver Brasilien for 6. eller 7. gang.


    Det kan ikke gå galt med de stjernespillere.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Tror det enten bliver Skagen eller Mallorca


    Nårh ja det var selvfølgelig også en mulighed.
    Hvordan kunne jeg dog glemme dem.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quoter lige min tidligere besvarelse


    The REAL top3


    1)BRAZIL
    2)Germany (If Ballack will play well)
    3)England (If Beckham doesnt fcuk up like he normally does, remember 98, red card in match against Argentina, I WAS FURIOUS, and he took focus away from there REAL PLAYER: ALAN from Newcastle!)


    Also:
    Argentina
    France
    Italy
    Portugal (ONLY if Deco recovers... They SUCK without him, Figo aint stable enough, neither is the she-male Christiano Ronaldo)
    Sweden, but only if Ibrahimovich begins PLAYING football instead of thinking of it as a break from italian football session...
    Will enter top8...


    Without Davids and Kluevert, I doubt NL will reach top8..

  • Jeg ved jeg ikke hvem der vinder.


    Grund: Fodbold interesserer mig slet ikke. :))


    Men jeg gætter nu alligevel på Brasilien, jeg hørte engang noget om at de er gode til fodbold... :$

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg ved jeg ikke hvem der vinder.


    Grund: Fodbold interesserer mig slet ikke. :))


    Men jeg gætter nu alligevel på Brasilien, jeg hørte engang noget om at de er gode til fodbold... :$


    Du har jo så evigt ret Mikkel :)) Kloge dig ;)


    Vil æde min hat på at det bliver Brasilien der løber med det hele. Hvis jeg havde en hat.

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Du har jo så evigt ret Mikkel :)) Kloge dig ;)


    Vil æde min hat på at det bliver Brasilien der løber med det hele. Hvis jeg havde en hat.


    du må godt få min hat, vil nemlig gerne se dig æde den hvis brasilien nu ikke vinder :D

  • Jeg er ikke så meget expert i det, men tror da at Holland når rigtig langt langt. Deres forsvar så ud til at have styr på det, og i andgrebet gik det også rimligt :P

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

  • Har ikke lige set lodtrækningen, men hvis Argentina og Brasilien ikke mødes før finalen, tror jeg på dem. Ellers en der måske kunne løbe med titlen, kunne være Italien eller Tjekkiet. Tror dog mest på de to sydamerikanske.

  • Quote

    Originally posted by Bjergkanin
    Har ikke lige set lodtrækningen, men hvis Argentina og Brasilien ikke mødes før finalen, tror jeg på dem. Ellers en der måske kunne løbe med titlen, kunne være Italien eller Tjekkiet. Tror dog mest på de to sydamerikanske.


    Er ikke muligt at sige endnu, afhænger af hvem der bliver nr.1 og 2 i puljerne, men tror brazil ikke taber en eneste kamp iår...
    Ham Ronaldinho kombineret med lidt Ronaldo, Carloz og så resten af deres stjernespillere, kan ikke gå galt...


    Bliver en fed kamp imorgen kl.21

  • Quote

    Originally posted by Prectar


    du må godt få min hat, vil nemlig gerne se dig æde den hvis brasilien nu ikke vinder :D


    Det sku i orden så! :)) Du sender den bare, så sender jeg billeder af mig der æder den. Hvis altså brasilien taber ;)

  • det blir brasillien eller sverige men sådan som de to aber på det svenske landshold hele tiden skal slås så tror jeg ikk det blir dem.
    men skagen er ellers et udemærk et bud. men er nu mest til svendborg;)

  • håber på portugal.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det bliver helt klart Australien. De kører på en bølge efter at have lammetævet Japan de sidste 10 min. (3 mål på under 10 min).


    Desuden er det sådan et dejligt folkefærd, så hvis ikke det er grund nok til at vinde så er verden squ da fuldstændig af lave.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------