Min fratrædelse forklaret

  • Arrr.. Alle de bevægende indlæg.. Nu sidder han jo der hjemme og græder som et vandfald :crazyeyes: .

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Takker for alle de fine ord ;)


    Jeg vil skam stadig være at finde her på sitet - måske ikke lige så aktivt som før nu da jeg ikke har et job at udføre, men jeg vil helt sikkert blive her ;)


    Jeg har været aktiv på dette forum - ikke kun for at holde orden på brugere og tråde, men også fordi det er et rigtig godt sted at sprede sine meninger, spørge folk til råds og ikke mindst at hjælpe andre. Håber at det fortsætter som det har gjort hidtil.



    M.Beier --> Jeg har meget snart bil, men da jeg ikke har lyst til at betale bropenge hver gang jeg skal hente noget.. ;)
    Men nu er det ikke kun pga. at det er nemmere at få hardware frem og tilbage - det er også meget andet.


    Firedog --> "nå men så må vi jo smutte til tweakup for at se nogle HW tests". Martin, Amin, Thomas, Lasse, Jan og Simon tester stadig hardware - og det vil jeg mene at de gør mindst lige så godt som jeg gør, hvis ikke bedre.

  • Quote

    Originally posted by Martin


    Du har kun et post mere i snit om dagen end mig?


    Igen min pointe var at du skriver når der skal vises HW frem - Og hvis der var en måde man kunne se hvilke forums de forskellige posts var skrevet var det jo alletiders...


    Det er jo ikke svært at blive ultra tweaker i off topic forummet...

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Quote

    Originally posted by RasmusS


    Igen min pointe var at du skriver når der skal vises HW frem - Og hvis der var en måde man kunne se hvilke forums de forskellige posts var skrevet var det jo alletiders...


    Det er jo ikke svært at blive ultra tweaker i off topic forummet...


    Tror ikke det er Martin som er super aktiv derinde... - Men, der er nogen der får deres posts derinde, det er der vidst ingen tvivl om...


    Anyhow, eneste tweak.dk artikler jeg gidder læse er dem hvor Martin formidler noget af det spas Tom Holck har gang i..
    - med andre ord, mainstream siger mig ikke alverdens.

  • Quote

    Originally posted by RasmusS


    Igen min pointe var at du skriver når der skal vises HW frem - Og hvis der var en måde man kunne se hvilke forums de forskellige posts var skrevet var det jo alletiders...


    Det er jo ikke svært at blive ultra tweaker i off topic forummet...


    Ok for at sætte det helt på spidsen...


    Mange diskussioner der går over gevind gør det ofte i offtopic, hvor sådan noget som humor, religion osv ofte kommer på banen. Ergo vil f.eks jeg personligt bruge meget tid på de tråde . Og når jeg nu skal holde styr på dette forum, bruger jeg utrolig lang tid hver dag på at læse ALLE tråde - også dem som du som almindelig bruger kan springe over fordi du måske synes de er kedelige. Vi skal helst være med på det hele - og når man skal bruge så meget tid på alle tråde herinde, rammer det automatisk ens antal af posts.


    Så ja det kan godt være at jeg ikke bruger så meget tid i f.eks overclocking og køling, men det er vel heller ikke noget krav at man fordi man er i teamet skal leve for f.eks køling ? Jeg er da stadig glad for computere, men mine interesser ligger bare anderledes.


    Så at man i teamet kan kritiseres for antal posts og "synlighed" i enkelte fora har jeg ingen forståelse for.


  • Jeg har haft flere en 1 bruger herinde, men min hukommelse gør at jeg ikke har man mere:)


    Jeg har intet problem - og det var mere bare en observation. Og nu er du ikke en eneste mod/admin på sitet.


    Kan kun tale for mig selv, men hvis jeg havde et site ville jeg da selv deltage hele tiden. Og til sidst må der vel være en grund til at i er mods, jeres viden om HW må da være så høj at folk gerne vil høre om den - eller er det IRL venner der danner fronten?


    Edit: Nu skal vi ikke glemme hvad dette site handler om. Det er ikke religion og andet vås i musik og offtopic.

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


    Rettet en gang, sidst af RasmusS ().


  • Der tager du helt fejl.


    Det er brugerne der har spurgt efter sektioner som musik & film, foto & grafik, hjemmesider...
    - Og disse sektioner er desværre blevet det vigtigeste på siden, det er et valg Martin har foretaget ud fra det var mest efterspurgt..... At siden officielt hedder "Tweak.dk" og er en hardware side, det er sagen irrelevant...

  • Quote

    Originally posted by RasmusS
    Og til sidst må der vel være en grund til at i er mods, jeres viden om HW må da være så høj at folk gerne vil høre om den - eller er det IRL venner der danner fronten?


    Du er helt galt på den - der er vel ingen brugere der forventer at jeg fordi jeg er admin ved bedst på alle områder af computerens verden ? - og nej vi er ikke bedste venner ved siden af - har personligt aldrig mødt nogen i teamet ;)


    meeen - jeg mener da at jeg selv besidder en del mere tålmodighed end mange herinde, og dette gør at jeg måske kan holde hovedet koldt når det er nødvendigt. At jeg yderligere har lidt ledererfaring ved siden af mener jeg selv gør mig bedre som ansvarlig for vores forum.


    At man skal være guru for at være i teamet er efter min mening noget pjat !

  • Helt enig kent ;)


    Quote

    Originally posted by RasmusS
    Og til sidst må der vel være en grund til at i er mods, jeres viden om HW må da være så høj at folk gerne vil høre om den - eller er det IRL venner der danner fronten?


    Vi er her jo i bund og grund for og holde styr på alle jer bavianer herind ;)


    Teamet kender ikke hinanden personligt, men vi har valgt og bruge, noget af vores fritid på at holde lidt styr på tweak, og for mit eget vedkommen (tror også jeg kan tale for de andre i teamet), er det fordi vi kan li og være på tweak.dk, og ønsker at give en hjælpende hånd ;)

  • Folk har da også et liv udenfor Tweak. Og som nævnt så har Mods/admins den ekstra tjans at tjekke op på det hele. Ved siden af det passer de også deres liv og arbejde, venner osv.


    Tror gerne de vil deltage, men der skal jo være tid til det hele.

  • Vil da også lige sige: Go' gornøjelse på tweakup Happy^ - du har s.. gjort det godt mens du har været Moderator. :9xo


    Og så fatter jeg ikke alle de sure opstød om hvad tweak.dk er for en ting og hvad der er relevant eller ikke relevant.
    Utilfredse og snævertsynede kan jo bare smutte til andre jagtmarker, hvor det kun er ekstremer der bli'r snakket om, i et sprog som de kun selv forstår.
    Tweak.dk er for alle slags brugere indenfor pc'ens verden - ikke kun for de få. Det er det der er det fede og unikke ved netop denne portal. :9xo


    [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/emote_dnrules1.gif] og ditto Happy^og self. alle de andre mods og admins. :9xo

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Tweak.dk er for alle slags brugere indenfor pc'ens verden - ikke kun for de få. Det er det der er det fede og unikke ved netop denne portal. :9xo



    Det er bare lidt surt at det der engang var tweak's mærke og kendetegn var at det var førende inden for oc og bench... i dk altså...



    se lige hvor meget der skrives i OT i stedet for i OC? ...


    det er lidt trist. :S


  • Glemmer du ikke lige, hvor meget du selv poster i Off Topic? ;)


    Jeg ved personligt ikke om jeg vil kalde det en trist udvikling, eller om der overhovedet er hold i den udvikling du nævner. ;)


    Jeg har aldrig selv været så meget inde i det med OC, så det rører ikke mig så meget, hvor meget der bliver postet i den afdeling.


  • Tja - men ville det ikke være trist med kun en håndfuld eller 3, som sad og væltede sig i forskellige talkombinationer, underlige forkortelser og et homemade bench-oc-præget sprog.
    Hvor er dynamikken og bredden ? Hvor er samhørigheden med alm. tænkende mennesker ? - Som der jo er en overvejende del af her på tweak.dk !
    Ikke for at forklejne "de lidt gale" nørder. :)) Men som så mange har fortalt mig (især), at tiderne skifter, så det gælder om at følge med udviklingen.


    Hvis man kun er til bench og OC og ikke kan klare alm. mennesker - ja så er der da andre græsgange, hvor den slags kan opfyldes.


    Vil godt gi' dig ret i, at der er for meget crap i OT. Især alle de imo tåbelige filmklip, som konstant fylder OT + en masse andet
    Jeg er en stor tilhænger af, at vi overholder det der står allerførst i vores regler:


    Da vi ønsker at holde et højt niveau på vore sider, har vi lavet nedenståede regelsæt. Dette gælder alle tilmeldte brugere på Tweak.dk. . . . . . . . . . . . . . . . .
    Disse regler er grundpillerne i vores forskellige fora og vi håber, du vil læse dem grundigt og efterleve dem. Tak for din samarbejdsvilje for at bevare Tweak.dk, som et godt samlingssted på nettet.


    Desuden så er jeg fortaler for, at vi hver især prioriterer portalen - før ens eget egotrip. Det vil imo gi' en meget bedre stemning.


    Hovsa - det var vist en længere smøre.


    Tilbbage til topic - Happy^ skal nok læse dine test har også en bruger derinde (så du slipper ikke for mig :))) og nogle af vores nyheder linker jo også til artikler på tweakup.dk. :cheers:


  • JA!!! for ellers skulle jeg jo være over-overadmin herinde :D :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Jeg er enig i hvad du siger Bentzin, men modstider det hvad FlexQ siger? - Han siger, hvilket jeg er enig i, at der er alt for meget pjat herinde, og det ikke er nær så entsuciastisk som tidligere, altså er det gået fra HiFi-Klubben til Fona/Merlin, hvis man taler i kvalitetsforstand..


    Og ja, man skal acceptere at der skal være plads til alle, men du kan vel godt se at "hvor er samhørrigheden med alm. tænkende mennesker ?", "underlige forkortelser og et homemade bench-oc-præget sprog." "ikke kan klare alm. mennesker", ikke just er at acceptere at der er mange forskellige typer brugere på tweak.dk, right?


    Men somsagt, enig i budskabet... :roller:

  • det gode ved tweak er at selv nye kan få ekstrem hurtig support på næsten ethvert tidspunkt af døgnet...og næsten altid temmelig proffesionel support....selvom vi ikke altid er enige herinde :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.