Min fratrædelse forklaret

  • Ta tak for en god tid. Glem os nu ikke :D


    Ved godt du bliver som bruger..


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Apropos folk der stopper - der ser vist ud til at Devil_dk også har forladt bulen...


    Men det er måske old news? :boxed:


    Det er old news, tror ikke han har været mod i et års tid hvis det ikke er længere siden ;)


  • Du har kun et post mere i snit om dagen end mig?

  • Jamen god fornøjelse Jonathan. Held og lykke med din fremtid på TweakUp.dk, og kan godt følge dig i at det er lidt federe at kunne hente udstyret tættere på bopæl, troede dog du havde bil, havde du jo snakket en del om..

  • Quote

    Originally posted by Martin


    Det er old news, tror ikke han har været mod i et års tid hvis det ikke er længere siden ;)


    Jeg snakker om at han ikke længere står på listen over 'medlemmer'.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Jeg snakker om at han ikke længere står på listen over 'medlemmer'.


    Det er nu også ved at være lidt siden. Han blev "bare" sur for fjerde gang og så skred han igen, men valgte at blive slettet.

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Det er nu også ved at være lidt siden. Han blev "bare" sur for fjerde gang og så skred han igen, men valgte at blive slettet.


    Hvor ved du det fra?

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Hvor ved du det fra?


    Fordi han skrev det meget tydeligt...
    Alle var nogle assholes efter han var blevet ansat i SHG.dk, da han så alt negativt skrevet om dem som værende et personligt angreb på ham...
    SHG.DK er en ganske udemærket butik, men ville fandeme være spøjst hvis DK's største webshop ikke blev kritiseret af enkelte medlemmer på et forum i DK, fra tid til anden....

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Fordi han skrev det meget tydeligt...
    Alle var nogle assholes efter han var blevet ansat i SHG.dk, da han så alt negativt skrevet om dem som værende et personligt angreb på ham...
    SHG.DK er en ganske udemærket butik, men ville fandeme være spøjst hvis DK's største webshop ikke blev kritiseret af enkelte medlemmer på et forum i DK, fra tid til anden....


    Var problemet ikke at det var fordi han selv synes SHG var en god shop. God som kunde, og ikke bare fordi han arbejdede der, og derfor blev han svinet?


    Personligt vil jeg da ikke kunne finde på at rose Bilka's RMA fordi jeg arbejder der, jeg sviner den tvært i mod hver gang jeg har chancen... 5 uger for at skifte et tastatur, sweet jesus. :roller:

  • juhuuu happy er ikke mod, nu skal han svines :D :D


    hehe måske mere praktisk med tweakfup men det er altså ikke et specielt seriøst sted...håber dog du kan få vendt det derinde nu happy :)


    de har en rigtig elendig ting med det tweakup-meter .....og for mange skribenter der har været mere benovet af gejl end af ydelse på visse produkter....mere detaljeret og mindre konfi-stil derinde happy...det tror jeg du kan lære dem :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • held & lykke happy med dit nye project. :9xo

    win xp home edition sp3
    MSI K8N Neo2 Platinum-54G
    120GB maxtor+80GB seagate baracuda,320GB seagate baracuda sata2
    2Gb G.Skill ZX Series DDR PC3200 (DDR400) 2-3-2-5 Dual Channel kit
    A64 4000+ San diago
    Zelman CNPS7000-CU,
    chill-innovation cp-510a
    Leadtek 7800GS

    Samsung 940BF
    Logitech G15 gamer tastatur
    Asus my cinema p7131 hybrid
    WD My Passport Essential 160 GB
    MSI CX600 (Win7)

  • Quote

    Originally posted by RasmusS
    Dog synes jeg ikke at hverken Martin eller de ander mods eller dig for den sags skyld nogensinde har deltaget rigtigt i diskussioner. Jeg savner at se mods osv. deltage i tråde rundt omkring.


    Det eneste tidspunkt jeg ser Martin skrive er når han skal vise sit HW frem i benchmarks i den sektion.


    Forstår slet ikke den udtalelse der. Jeg har personligt været uden net derhjemme i knapt 2 måneder (måske den tid DU har været på forummet), men mener da stadig jeg har postet en del herinde igennem tiden ?


    Og ja - Happy^s fratrædelse i teamet vil højst sansynligt gøre at vi må have en moderator mere, så denne snak må vi tage i teamet.


    og så lige til sidst. Martin er ejeren af siden - han har på en rolig dag måske 1000 andre ting at tage sig til - det er mit ansvar at sørge for at vi er synlige herinde når vi skal være det og det har pga det igen omtalte manglende net været lidt svært for mig. Men hvis folk har problemer herinde eller har brug for at vi tager fat i ting, må jeg igen henvise til report-funktionen

  • Surt at se en god moderator og HW-tester smutte her fra..


    Har været godt med dig her inde.. Helt bestemt..
    Du er god til at holde en ordentlig tone.
    Men held og lykke med gutterne på TweakUp :)


    But do not forget! :rules:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb


  • tror nu ikke det var ment som noget vildt negativt aerial...blot at happy måske var en af dem der brugte mest tid som "almindelig bruger" udover moderator pligterne.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    tror nu ikke det var ment som noget vildt negativt aerial...blot at happy måske var en af dem der brugte mest tid som "almindelig bruger" udover moderator pligterne.....


    Var heller ikke meningen at lyde sur - bare lidt forklaring - sry ;)

  • Neeej?


    Du har jo været her i al den tid jeg har været bruger? Du var som en HW-gud!
    Et kæmpe tab for tweak.dk - det er uden tvivl! Men dejligt at du forsætter som bruger her på forummet :)


    Good Luck


    :9xo

  • HAPPPY!! :D


    nå men så må vi jo smutte til tweakup for at se nogle HW tests..


    Håber du for det hygge på det andet site..


    Og hvorfor SKAL mods være aktive, andet end hvis de har tid og lyst.. de har jo meget andet at lave, og de tager sig af jo reports osv..


    men jeg sku da kun glad for at mods er aktive, det er da sjældnt på de forums jeg sidder på...


    men var glad for at du bliver her happy.. :)