Min fratrædelse forklaret

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    Jeg synes netop det er det samme jeg siger. Det jer reagerer på er at du ikke kan acceptere at det kan ske at du er nødt til at spørge for at forstå. Hvis du skal være helt ærlig, hvor mange gange har du så spurgt ind til noget i en tråd og ikke fået en forklaring? (måske en enkelt bruger undtaget, men lad det ligge. Det er ikke det denne diskussion går på)
    En helt anden ting er at jeg ikke rigtig føler at jeg behøver finde mig i at jeg som en del af en gruppe gang på gang skal nedgøres som selvbestaltet, "homemade sprog" og lignende. Det har jeg aldrig bedt om - og herfra har du MEGET snart fået dit sidste uddybende svar hvis det der fortsætter. Så kan du jo se om det bliver bedre af det.
    Og som jeg skrev før er der ikke andre græsgange i danmark, nej. Og i den sektion som omhandler OC og køling forventer jeg kraftstejlemig at jeg har lov til at benytte det sprog JEG finder passende og som ER meget nemmere at benytte når det omhandler den slags.
    At man bare skal følge strømmen vil jeg blæse et stykke. Så længe jeg kan se at EN eneste mere end en enkelt har interesse i det der bliver skrevet fortsætter jeg. Derefter flytter jeg nok samtalen over på msn.


    Den har vi haft over PM og jeg står inde for det jeg skrev der. Læs hvad jeg skriver og så er det vist tydeligt hvilken slags brugere jeg fordømmer.
    Det er kun de nedladende og arrogante, jeg er imod. Kan ikke forstå at du føler dig truffet, da du aldrig har snakket ned til folk.

  • bentzin og beier ...stop så, i er ikke enige og bliver det ikke (tro mig jeg har diskuteret samme sag adskillige gange med vedkommende som jeg er meget uenig med).....og folk ved vidst godt hvad jeg mener om det reelt, men dette er ikke tråden for det....ok?


    slacker du har også ret i det du skriver, og jeg tror aldrig nogen herinde har været efter dig for at skrive lidt om dine forsøg osv.....måske fordi der mere er glæde end guru over de ting du normalt skriver.


    måske skulle vi have en undergruppe der hed ekstreme projekter....men helt ærligt tror sq ikke det løser det, vi må sq nok bare erkende at ikke alle kan være enige.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    bentzin og beier ...stop så, i er ikke enige og bliver det ikke (tro mig jeg har diskuteret samme sag adskillige gange med vedkommende som jeg er meget uenig med).....og folk ved vidst godt hvad jeg mener om det reelt, men dette er ikke tråden for det....ok?


    slacker du har også ret i det du skriver, og jeg tror aldrig nogen herinde har været efter dig for at skrive lidt om dine forsøg osv.....måske fordi der mere er glæde end guru over de ting du normalt skriver.


    måske skulle vi have en undergruppe der hed ekstreme projekter....men helt ærligt tror sq ikke det løser det, vi må sq nok bare erkende at ikke alle kan være enige.


    Du har måske nok ret. Blev bare så "gall", da nogle personer begyndte at øffe over at tweak.dk er for "vidtfavnene". Synes ikke det skulle stå alene. Men slut herfra. Og endnu en gang Pøj Pøj til Happy^ - med de nye udfordringer. :9xo

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Nå ja, det var godt så længe det varede :9xo (altså Happy^s mod stilling!!)


    Det sagde hun også i går :))


    Happy^ - Held og lykke. Jeg tror ikke helt jeg forstår dig, men fjong at du har truffet et valg.

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    Det sagde hun også i går :))


    Happy^ - Held og lykke. Jeg tror ikke helt jeg forstår dig, men fjong at du har truffet et valg.


    Nej.. Det siger hun i dag! :D

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Jaaah det er jo godt nok 2. date, men anyway...never going to happen... :))


    OG HUSK BILLEDE FFS!!!


    Billede? Det er sguda en falliterklæring. Det er der man skal sige at man vil huske præcis hvordan hun ser ud til alt evighed ;)


    Edit: og teknisk set er første gang ikke en date. Det var langt fra aftalt. det var nærmere et "uheld". Første date.