Udødligt musik

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    Den med Nick Horup? :))
    Anyways, der findes ikke udødelig musik i den genre. Kun rock er udødeligt.


    YES SIR; RAGE AGINST THE MACHINE


    EDIT: Stort set alt fra RAtM er uddødeligt for mig!

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

    Rettet en gang, sidst af nano ().

  • Röyksopp - Eple og ligeledes Röyksopp - Eple [Bjørn Torske remix] som blev brugt som jingle hos Junior TV på DR1 :D

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • QUEEN - særdeles innovativt og udødeligt musik.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Der bliver også råbt Rage Against The Machine her fra.


    Helt sikkert et udødeligt band i min verden.. Hører vel min. en ½ times tid med ratm om dagen..


    Ellers er Bohemian Rhapsody med Queen vel også en af de sange der ikke går i glemme bogen..


  • Kunne ikke være mere enig!


    Tror godt vi kan tilføje HIM til listen ;)

  • Quote

    Originally posted by Aqu
    Alien aint farm - Smooth Criminal :T


    bliver sku desværre nød til at rette dig men Alien aint farm har IKKE udødlig gjort den sang men det har en vis Hr. jackson ;)


    Deep Purple - Black night det er udødligt musik ;)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

    Rettet en gang, sidst af jK^ ().

  • Tehcno kan ikke blive udødeligt........??? Hvem fanden var den nørd der skrev det....???


    Jeff mills - The bells
    Members of mayday - Sonic empire
    Marc accardipane - I like it loud
    Rob acid - Acid bites


    Et lille pluk af numre der stadig storhitter når de blir spillet....... og ikke et af dem er efter 98. AKA Udødelige klassikere


  • det er så også min holding, selv er jeg mega Hardstyle/hardhouse/jump geek


    hvis du siger technoboy, zany, outblast, Marc accardipane etc. om 10 år er der ikke en normal person der vil ane hvem helvede du snakker om, men hvis du derimod siger Queen, beeatles etc. vil der straks tænde en pære...

  • Quote

    Originally posted by SplatDK


    det er så også min holding, selv er jeg mega Hardstyle/hardhouse/jump geek


    hvis du siger technoboy, zany, outblast, Marc accardipane etc. om 10 år er der ikke en normal person der vil ane hvem helvede du snakker om, men hvis du derimod siger Queen, beeatles etc. vil der straks tænde en pære...


    Jeg må jo nok holde med "nørden", som ymer så flinkt kalder ham. Techno er simpelthen for monotont og indeholder ikke variation nok. Desuden er der tit meget lidt tekst, hvilket gør det endnu mindre mindeværdigt og folk kan jo ikke skelne det ene nummer fra det andet.
    Som SplatDK så glimrende fortæller, vil intet af det blive husket om 10 år, derfor: No Immortality!


    Ps. Der er intet galt i at være nørd. Alle som sidder foran tweak er vel en slags nørder og stolte af det...