Indlæg af shapeshifter

    Hey 3xh.


    Jeg er meget interesseret i kortet hvis du ikke har fået det solgt endnu. Jeg vil byde 1800 kr.
    Jeg bor i Viborg så jeg kan sagtens selv komme og hente det idag eller imorgen... Helst hurtigst muligt da jeg gerne skal bruge det i weekenden.

    Det har jeg prøvet. Men der står bare at den vil sende en vejledning og et link til min mail-adresse.
    Det hjælper jo ikke meget når jeg ikke kan komme ind på min mail...
    Og den der alternative e-mail adresse kan jeg ikke huske, for det er mange år siden jeg oprettede kontoen.


    Skal jeg så gå rundt og være bange for at "hackerne" finder email beskeder som de kan bruge til deres fordel?

    Hey folkens.


    Da jeg skal ind på min hotmail idag vil den pludselig ikke godkende min login kode.
    Hvad er nu det, jeg har brugt min hotmail gennem 6 år nu og er altså ikke blevet dement på en nat.
    Er der nogen der har en forklaring på, hvordan det kan ske? Bruger ellers min mail dagligt.


    På forhånd tak.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    Du skal vente til et eller andet åbner sig på den der alienting, hvilket tog en helvedes tid for mig...


    Okay, vil det sige at det ikke er de kanoner i siderne jeg skal sigte på med den der TACgun?

    Når jeg endelig skal bruge TAC-gun'en tilsidst i spillet vil den ikke locke på. Kvinden i flyet råber at jeg skal locke TAC-gunnen på alienskibets kanoner men der sker bare ingenting. Når jeg trykker siger våbnet bare "klik". Er det mig der er uintelligent eller er det en bug i spillet?
    Nogen der kan hjælpe?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Søndergård


    Har du så ikke et savegame jeg må få?


    Det er ikke nødvendigt at give dig et savegame, for det tager altså ikke voldsom lang tid at gå igennem. Iøvrigt snyder du dig selv for en del fede oplevelser hvis du bare starter midt i spillet. Så det ville jeg ikke anbefale, bare for din egen skyld.

    Jeg købte det på udgivelsesdatoen og har aldrig prøvet det før til xbox360, så jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle forvente. Udover at spillet måske er lige lovlig kort er der tilgengæld den fedeste stemning i spillet. Grafikken, lyden og gameplayet kombineret gør et smukt stykke arbejde og det har ihvertfald fænget mig hele vejen igennem.
    Nu kører det så også i directx10 med alt på højeste på min pc så det er bare fedt at se på 8)


    Iøvrigt ret fedt at spille multiplayer og coop. Det skal nok holde noget tid.

    Hej, jeg har lige købt det nye gears of war til pc. Det installerede fint uden problemer, men da jeg efterfølgende gik ind i hovedmenuen, gik der omkring 30 sek. før denne besked kom:


    "GOW er holdt op med at fungere. Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt..." og så skrev den noget om at windows vil informere mig når den har fundet løsningen.
    Derefter lukkede den bare programmet.
    Jeg har prøvet at installere forskellige grafikdrivere men det virker ikke til at det er problemet. Mit grafikkort er iøvrigt GeForce 8800GTS.


    Er der andre der har haft samme problem eller kender løsningen?


    Det er rimelig frustrerende at sidde med spillet når jeg ikke kan bruge det... :(

    Hey there.


    Er der nogen som har forsøgt sig med at byde på Radioheads nye album på deres hjemmeside? Jeg har hørt at det ikke udkommer på cd før den 10 december, men at man nu kan give et bud på deres album og så downloade det direkte fra deres hjemmeside med det samme. Lyden skulle dog efter sigende ikke være så god som på en cd...

    Alt med Jack Johnson.


    Det er ihvertfald rigtig fedt og akustisk hele vejen igennem. Han er meget populær i USA men ikke så meget herhjemme desværre. Men lyt til hans superopvikkende guitarspil, det bliver man i godt humør af med det samme.

    Hej.
    Jeg fandt til min glædelige overraskelse en beta demo af UT3 fra yahoo's hjemmeside og installerede den selvfølgelig med det samme.
    Desværre nåede jeg kun lige at komme til intromenuen, hvor spillet lukkede ned med den klassiske meddelelse om at:
    "UT3Demo.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden."


    Derefter går den bare ud i windows igen. Andre der har haft samme problem og evt ved hvad der kan gøres ved det?

    Jeg ville ihvertfald synes at det ville passe fint hvis de kom til roskilde også og leverede en mindeværdig koncert der. Større respekt kan man vel ikke give de omkomne og pårørende til ulykken...

    Er jeg den eneste der skal til Pearl Jam koncert i Vega i københavn imorgen? For høwleds jeg har ventet i mange år på at de sku komme tilbage efter tragedien i Roskilde i 2000.
    Nu er de endelig tilbage og jeg har taget 2 dage fri fra arbejde og rejser fra Viborg til Kbh for at opleve verdens fedeste band live. Det SKAL blive perfekt! :evil:

    Bedst som jeg sidder og spiller Wow, går computeren ud af spillet og giver mig denne meddelelse:


    World of WarCraft (build 6448)


    Exe: C:\Games\World of Warcraft\WoW.exe
    Time: Mar 20, 2007 6:32:21.500 PM
    User: kim
    Computer: P-A6EE867893934
    ------------------------------------------------------------------------------


    This application has encountered a critical error:


    ERROR #131 (0x85100083) File Corrupt
    Program: C:\Games\World of Warcraft\WoW.exe
    File: Data\common.MPQ





    Hvad skal jeg gøre? Jeg har forsøgt at installere det hele igen + jeg har tjekket mit grafikkort og at RAM´ene ikke bliver for varme.


    Det virker til at der er noget galt med den fil der hedder Data\common.MPQ, men jeg fatter ikke hvad jeg skal gøre ved det.


    Hjælp udbedes tak...