Indlæg af archiem

    Quote

    Originally posted by tRuz
    Jeg elsker The Underdog Project - Saturday Night. Den kom vist ud sidste sommer eller året før. Ligemeget, den er stadig mega sommerparty-hot. :)


    Det var det nummer jeg mente.. Ved ikke om det var et kæmpe hit så.. :D

    Quote

    Originally posted by -Sandman-
    Omg... SeePee i din situation havde jeg nok svinet en gm tror jeg :S


    Archie & jakorik.. Hold jer til topic og undgå ligegyldige kommentarer, det gør det til et meget bedre forum for os alle sammen!


    Du mener vel så at din kommentar var langt bedre?


    Hvorfor har du overhovedet et account når du ved at du alligevel kun spiller 1 time om ugen, det er jo penge ud af vinduet

    Quote

    Originally posted by Asus3
    kør en virus og adaware scan ellers ved jeg det ikke.
    er det dig der har added mig på msn??;)


    Jep, det er mig ;)
    Men jeg scanner lige.

    Ja det kender jeg også - havde engang et med en nøgen chick og et vandfald.. Men det snakker jeg ikke om :P
    Det fede ved drømmen var at det skete næste dag.

    Jeg har et kæmpe problem, siden i forgårs så er mit WoW begyndt at fryse og jeg kan intet gøre, der er intet på computeren der reagerer og efter 10-20 sekunder hvor billedet er fryst genstarter min computer bare sådan ude videre.. Det sker efter jeg har spillet i 10-20 min.
    Nogen der kender problemet eller har et råd til hvad jeg kan gøre for at få det væk?


    Rasmus Nøhr er min kusines kæreste :D


    Det skulle jeg lige sige..


    Det lyder virkelig spooky :ph34r:

    Hey


    Jeg bruger meget tid på at lave nye characters på forskellige realms hver uge, men nu har jeg besluttet mig for at spille Tauren Warrior. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor jeg kunne få noget hjælp både i instances og lidt ca$h. Mine venner spiller Alliance på Silvermoon, men da jeg ikke gider at spille Alliance håber jeg at I kan hjælpe mig :)


    Og..? :P