Jeg har lige fået en Powerball 250 hz i fødselsdags gave, og damn den er nice
Jeg har haft den oppe på 9311 som det højeste indtil videre, andre herinde fra der har en? - og hvad når i op på som max?
Jeg har lige fået en Powerball 250 hz i fødselsdags gave, og damn den er nice
Jeg har haft den oppe på 9311 som det højeste indtil videre, andre herinde fra der har en? - og hvad når i op på som max?
Hvad er det?
Mener Bubbi har en ..
Tillykke med fødselsdagen ..
QuoteOriginally posted by Berleburg
Hvad er det?
EDIT: Og tillykke med fødselsdagen da Try-this
Hmm...
Nåeh, men tillykke med dagen mand
I har jo fundet ud af hvad det er kan jeg se, og for lige at sætte prikken over i'et så er det denne model der er tale om:
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=700002
Skal ellers lige love for at det kan mærkes i ens arm at man har leget lidt med den powerball
Jamen jeg takke da for alle tillykkerne
Har aldrig prøvet dem selv, men var her ikke en film engang, hvor en fyr fik den op på 15k ?
Tillykke med føs dagen.
Tillykke tillykke
tillykke med dagen..
QuoteOriginally posted by ZeroKill3r
Har aldrig prøvet dem selv, men var her ikke en film engang, hvor en fyr fik den op på 15k ?
Tillykke med føs dagen.
Jo det var det, og det er sq godt gået at han får den derop! - Den er sq svær at holde i hånden når den kommer op over 9k rpm
Takker for tillykkerne, men nu var det jo ikke ligefrem det der var formålet med denne tråd
nogle der kunne finde den video igen? så man kunne se ham gøre det
har også selv en. min rekord er 11437
armen syre vildt til de først gang man prøve dem
powerballs er for fede
QuoteOriginally posted by peterpc
har også selv en. min rekord er 11868![]()
armen syre vildt til de først gang man prøve dem![]()
powerballs er for fede
wow, det er sq godt gået! Og ja, armen syrer helt vildt
Tillykke...
En af mine venner har også en, den gik i stykker...eller slidt op om man vil....:)
try-this, vil lige komme med en advarsel.. aldrig brug den for meget i starten.. man ender med hudløse fingre . gjorde jeg og det gjorde en af mine venner også..
får jeg dog aldrig udløse fingre nu, da jeg har fået hård hud de steder man belaster ved at powerballe..
sad tilsidst med plaster/ tape på fingrene får det ikke skulle gøre ondt så man kunne blive ved med at powerballe
EDIT: stavebøf
Tillykke med dagen...
QuoteOriginally posted by peterpc
try-this, vil lige komme med en advarsel.. aldrig brug den for meget i starten.. man ender med hudløse fingre. gjorde jeg og det gjorde en af mine venner også..
får jeg dog aldrig udløse fingre nu, da jeg har fået hård hud de steder man belaster ved at powerballe..
sad tilsidst med plaster/ tape på fingrene får det ikke skulle gøre ondt så man kunne blive ved med at powerballe
EDIT: stavebøf
du er faktisk ved at være for sent på den, min ringefinger er godt øm
Jamen for fa'en Tillykke Try-This, håber du får en super dag
Tillykke med dagen (først nu jeg så det var din fødselsdag :O)