• Quote

    Originally posted by Burger
    Mener Bubbi har en ..


    Tillykke med fødselsdagen .. :clap:


    Helt korrekt..


    Genial tingest..


    Har brugt den meget til at træne mine dårlige håndled med..


    Men den er da også sjov at få til at køre hurtigt..


  • Tak :)


    Den er eddermame nem at blive afhængig af :D


    hvor hurtigt har du fået den op?


  • Jeg har også lige siddet og bare kørt stille og roligt med den i ca. 20 minutter, for træningens skyld ;)


    Men så gav jeg den lige gas igen, og fik 10793rpm :D (hvilket desværre kostede en vabel på min lillefinger)....


    Jep har set den video før, det ser satme vildt ud 8o

  • Han ser i hvert fald festlig ud må man sige...
    Gad nu også godt at ha mig en.. Surt at pengene ikke lige er på banknbogen.. Nogen der har en for meget?? :D
    Eller... Skulle man bare bruge den go'e gamle overtrækker.. :$

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Kæresten fatter bare brik af hvad der er sjovt ved den.. Sgu for dårligt :roller: . Så sidder man bare og føler sig halvdum, når man sidder og jubler over en kugle.


    -Men hvordan virker den egentlig? Altså.. Træner den håndledsmusklerne? Eller gør den bare at ledet bliver "smurt"? Eller??

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb



  • Damn det går fast :boxed:


    Btw, tillykke med fødselsdagen Try-This...


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Kæresten fatter bare brik af hvad der er sjovt ved den.. Sgu for dårligt :roller: . Så sidder man bare og føler sig halvdum, når man sidder og jubler over en kugle.


    -Men hvordan virker den egentlig? Altså.. Træner den håndledsmusklerne? Eller gør den bare at ledet bliver "smurt"? Eller??


    Den træner muskler. Den lille satan trækker med op mod 15 kg mener jeg det er ved højeste omdrejninger.

  • Damn det er sært at have siddet og kørt med den powerball længe og skiftet fra hånd til hånd, og så sætte sig ved tastaturet igen... det hele kører bare i cirkler for ens hænder :P

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Hvor har I købt jeres henne?
    Søger billigste model med tæller.


    Min er købt ved shg, og 225,- for en med tæller er vist temli billigt - men ved faktisk ikke om de fåes billigere?



    BTW: tjek lige den video som bubbi postede, en gang til. Se hvordan han sætter den i gang, det er fanme impressive! 8o