• Synes da næsten at denne tråd skal laves til "sticky".. Ham grækeren der er sgu da rimelig vild - eller også er det "ball'en".. :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Synes da næsten at denne tråd skal laves til "sticky".. Ham grækeren der er sgu da rimelig vild - eller også er det "ball'en".. :D


    hehe sticky ville måske lige være en overdrivelse, men så længe folk poster deres forbedringer/erfaringer/øvelser/what ever ( :razz: ), så skal der nok blive holdt gang i tråden...


    Naaa mon ikke det er grækeren selv der er god til det? - tvivler på han har fået en ligeså god stepping som min :))


    Damn jeg håber min lille finger er ved at være hel i morgen, og at armen er ved at blive frisk igen, for jeg skal fanme op og slå fars 12088rpm, sq da nedern at han fører :pokey:

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    hehe sticky ville måske lige være en overdrivelse, men så længe folk poster deres forbedringer/erfaringer/øvelser/what ever ( :razz: ), så skal der nok blive holdt gang i tråden...


    Naaa mon ikke det er grækeren selv der er god til det? - tvivler på han har fået en ligeså god stepping som min :))

    Damn jeg håber min lille finger er ved at være hel i morgen, og at armen er ved at blive frisk igen, for jeg skal fanme op og slå fars 12088rpm, sq da nedern at han fører
    :pokey:


    Nogen der sagde vanedannende? :clap:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Så fik jeg omsider min.. Den er godt nok humor-agtig.. En rigtig humør spreder efter arbejde.
    Vi startede så småt en mindre konkurrence, og min gamle far var den første som fik den op på over 9K... Efterfulgt af mig.. Og nu ligger jeg så inde med en rekord på 12324... Synes det meget godt, eftersom jeg kun har haft den en times tid.. :hb:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Så fik jeg omsider min.. Den er godt nok humor-agtig.. En rigtig humør spreder efter arbejde.
    Vi startede så småt en mindre konkurrence, og min gamle far var den første som fik den op på over 9K... Efterfulgt af mig.. Og nu ligger jeg så inde med en rekord på 12324... Synes det meget godt, eftersom jeg kun har haft den en times tid.. :hb:


    Imponerende :cheers:


    Jeg har kun lige haft min i hånden i 5-10 minutter i dag, mine arme er simpelthen total døde, og kan knap nok presse powerballen over 11k :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Jeg glæder mig fandme til at jeg får min imorgen.. :D


    Men pas nu på ikke at bruge den for meget ;)


    Jeg surfede lidt på powerballs.com og fandt ud af at bare 5-10 minutters træning var nok træning... Ikke så sært mine arme er smadret når jeg har brugt den mere end 3 timer i gennemsnit pr. dag siden i torsdags (altså hvis ikke man tæller i dag med) :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Men pas nu på ikke at bruge den for meget ;)


    Jeg surfede lidt på powerballs.com og fandt ud af at bare 5-10 minutters træning var nok træning... Ikke så sært mine arme er smadret når jeg har brugt den mere end 3 timer i gennemsnit pr. dag siden i torsdags (altså hvis ikke man tæller i dag med) :boxed:


    Skal nok.. Hehe.. Skal da lige se hvad den kan trække! :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • ja jeg har lige stiftet bekendskab med den lille sjove tingest..
    og ud over fingre , underarm og det siddeliggende muskler, har jeg haft meget brug for lattermusklen, så den spreder da en del sundhed..
    Og så den sidste muskel,,, den der bruges til at gribe efter danortet og købe en selv..

  • Ja den er nu sjov, og tror det bliver noget af en dille..
    Jeg kan faktisk godt mærke at jeg har brugt nogle muskler som ikke før har været rørt så meget..., Håber at få den i dag eller i morgen, min søn tog sin med i går så jeg må vente med tålmodighed.. :cheers: :cheers:

  • Efter lidt tids brug i går, må man sige at man er blevet noget stiv i fingrene, vabler 3 steder, og har et godt brugt håndled... Måske man skulle ha passet lidt på 8o

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • jeg fik en af en ven engang og med lidt øvelse fik jeg den op på 12652rpm.
    men nu er den i stykker da den blev tabt ned af en trappe. btw når i har fået lidt øvelse kan i også strate dem med tommelfingeren i stedet for den træksnor

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    jeg fik en af en ven engang og med lidt øvelse fik jeg den op på 12652rpm.
    men nu er den i stykker da den blev tabt ned af en trappe. btw når i har fået lidt øvelse kan i også strate dem med tommelfingeren i stedet for den træksnor


    Ork, det er da lykkes et par gange at starte den uden snor.. Dog ikk hver gang.. Endnu..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb