• Quote

    Originally posted by Butcher


    Det er nu heller ikke det store problem ;)


    Syns nu at det var pænt svært i starten!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula


    Syns nu at det var pænt svært i starten!


    Det er det også. Jeg har ikke en selv, men har en ven der har en. Tror også kun jeg har gjort det en gang, men det er lang tid siden. Han gør det dog hver gang...tror faktisk ikke han har den der snor... :))

  • Det er super svært at starte den med andet en snoren i starten.. Jeg brugte i hvert fald en hel dag på at lære det..
    Men når det så er lykkes et par gange, så sidder det bare i håndledet..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Det er super svært at starte den med andet en snoren i starten.. Jeg brugte i hvert fald en hel dag på at lære det..
    Men når det så er lykkes et par gange, så sidder det bare i håndledet..


    Nemli ;)


    En god ide, er at øve sig i at få den til at køre ved så lav rpm som muligt. Det er svært at få ligeså meget fart i den med fingeren som man får med snoren, så hvis man kan styre den ved lav rpm så er man godt på vej ;)


    PS: Tror også jeg har smidt min snor væk, kan ihvertfald ikke umiddelbart finde den :crazyeyes:


  • Hehe, ja, min snor er i hvert fald langt væk..


    Og det er helt sikkert en god ide du kommer med der, havde jeg ikke lige tænkt over..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Ha ha, langt ude.. Og lige her som jeg sidder og kører med den, kan jeg mærke jeg har taget på lortet, og slår min rekord endnu engang.. Og ikke bare med småpoint.. Næææh nej, den fik hele armen

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb