• Quote

    Originally posted by ScratchY
    jeg lærte at starte uden snor efter 1½ time, og efter jeg har haft den i godt 4 timer, er min rekord nu 11065 :)


    Nice :cheers:


    Nu mangler du kun 17rpm mere for at have mere end mig :D

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Nice :cheers:


    Nu mangler du kun 17rpm mere for at have mere end mig :D


    dem tager jeg imorgen... min lillefinger gør naller :))


    EDIT: hmm... hele min hånd gør faktisk naller ^^

  • Quote

    Originally posted by ScratchY


    dem tager jeg imorgen... min lillefinger gør naller :))


    EDIT: hmm... hele min hånd gør faktisk naller ^^


    hehe dagen efter er det musklerne der gør naller :))

  • Quote

    Originally posted by Ganda
    Wee så Postmanden kom med min idag.. efter kun 20 minutter kan jeg tydelig mærke hvilke muskler der har været igang, faktisk en sjov lille fætter.


    Så er det bare med at komme over de 11k :D

  • SHG er da helt vilde med den her tråd :))
    Men det er en fordel at lære at starte den uden snor, for den bliver væk i længden. Ville den ihvertfald hurtigt for mig :)
    Kan da være man skulle få en med hjem næste gang man bestiller fra shg..

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    hehe dagen efter er det musklerne der gør naller :))


    ja, idag gør hele armen naller... specielt mit håndled :(


    tror jeg må holde lidt igen med min powerball idag... hmm... næh vent, der er jo også venstre arm! :))

  • Quote

    Originally posted by ScratchY


    ja, idag gør hele armen naller... specielt mit håndled :(


    tror jeg må holde lidt igen med min powerball idag... hmm... næh vent, der er jo også venstre arm! :))


    Pæcis! det var også hvad jeg tænkte :D


    hvor højt kan du så komme op med venstre? - jeg er over 10k 8)


  • Hehe jep, men det forværrede situationen på min højre lillefinger :boxed: :))


    Venstre arm kræver en del mere træning, jeg kan også tydeligt mærke at der ikke er nær så meget "motorik" i venstre som i højre...

  • Jeg købte min powerball for et halvt års tid siden og efter lidt brug kan det virkelig mærkes i musklerne. Min foreløbige rekord er 12594, jeg har billede af det men det ligger på min mobil...nogle der ved hvordan jeg nemmest overfører det til min computer?


    Ac

  • Quote

    Originally posted by ac
    Jeg købte min powerball for et halvt års tid siden og efter lidt brug kan det virkelig mærkes i musklerne. Min foreløbige rekord er 12594, jeg har billede af det men det ligger på min mobil...nogle der ved hvordan jeg nemmest overfører det til min computer?


    Ac


    bluetooth!
    Eller Infrarød hvis du har en bærbar og din fon har det..


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by ac
    Jeg købte min powerball for et halvt års tid siden og efter lidt brug kan det virkelig mærkes i musklerne. Min foreløbige rekord er 12594, jeg har billede af det men det ligger på min mobil...nogle der ved hvordan jeg nemmest overfører det til min computer?


    Ac


    flot resultat må man sige!


    Jeg konkurrrerer lidt med min far og vi har fulgtes godt ad, i dag slog han så mine 11499rpm, med 11534, som jeg så igen slog med 11602 - men så fik han sq 12088 8o


    Jeg sidder og træner nu, han skal sq slåes, mit max er stadig de 11602 :boxed:


    EDIT 11761rpm nu :D

  • jeg var sammen med nogen kammerater igår aftes, en af dem fortalte at han havde set sådan en før.. en fra hans klasse var nemlig blevet helt besat af sin powerball. han brugte den så meget, at han tilsidst fik noget sene-betændelse i håndleddet, så han tilsidst måtte gå rundt med gips i et ½ år for at holde armen i ro...


    Det skal jo også lige bemærkes at det altså er et træningsinstrument, og det er vigtigt ikke at overanstrenge musklerne, ligesom med hvilket som helst andet træningsinstrument.


    EDIT: jeg læste et sted at man ikke behøver at bruge den mere end 5min. om dagen i et par uger, før man ville kunne mærke en væsentlig forskel, når man spillede golf, tennis osv.

  • Quote

    Originally posted by ScratchY
    jeg var sammen med nogen kammerater igår aftes, en af dem fortalte at han havde set sådan en før.. en fra hans klasse var nemlig blevet helt besat af sin powerball. han brugte den så meget, at han tilsidst fik noget sene-betændelse i håndleddet, så han tilsidst måtte gå rundt med gips i et ½ år for at holde armen i ro...


    Det skal jo også lige bemærkes at det altså er et træningsinstrument, og det er vigtigt ikke at overanstrenge musklerne, ligesom med hvilket som helst træningsinstrument.


    Jeg har også bestemt mig for ikke at fyre mere igennem med den i dag, mine arme er total afkræftede :boxed:

  • Hvad er der med jer og de der powerballs, der er jo balls ud over det hele :)) I leger jo med jeres balls hele tiden:D


    Haha sry kunne ikk lade vær.....

  • Så er der bestilt en fra SHG.. :D


    De må sgu være glade for os.. Hehe..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo