Jeg har erfaring, fundet ud af at charme priotere hunkønnet som det aller højeste - og hvis man bruger sin kort rigtig, kan alle, selv quasimodo, nedlægge 40 sild på én gang
Jeg ville oss have sagt Bubbi's, selvom den er rimelig risikabel
Jeg har erfaring, fundet ud af at charme priotere hunkønnet som det aller højeste - og hvis man bruger sin kort rigtig, kan alle, selv quasimodo, nedlægge 40 sild på én gang
Jeg ville oss have sagt Bubbi's, selvom den er rimelig risikabel
Kvinde, kvinde kend din plads! Ned på knæ gør far tilfreds!
Isteddet for at sige "skal du noget i aften" så sig skal du noget resten af dit liv...
Tror du på kærlighed ved første blik, eller skal jeg gå forbi igen?
Bare brug Sherminator tricket.
QuoteOriginally posted by RAC
Bare brug Sherminator tricket.
Ja, virker hver gang
QuoteOriginally posted by Ramaskriget
Kvinde, kvinde kend din plads! Ned på knæ gør far tilfreds!
Yiir! hahah
Din hule, eller min hule?
Den her er også fin nok:
"Jeg har glemt mit telefonnummer så må jeg godt låne dit"
Brug Joey Tricket!
Se op og ned af dem med et sødt smil på læben og sig: " How Are U Duing ? "
Tag sån en knallert i lommen når du går i byen, dem der siger bang når du rykker i hver ende af den . Gå hen til random chick og spørg om i skal knalde, evt. bid lussingen i dig, og så hiv knallereten frem Plat og dårlig, men synes jeg ville dele den med jer haha
QuoteOriginally posted by Marquis
Tag sån en knallert i lommen når du går i byen, dem der siger bang når du rykker i hver ende af den . Gå hen til random chick og spørg om i skal knalde, evt. bid lussingen i dig, og så hiv knallereten fremPlat og dårlig, men synes jeg ville dele den med jer haha
QuoteOriginally posted by KarGa
heh.. pas på med dem .. altså med at gå hen og spør en eller andet man aldrig har set før ... har sku været udsat for at skulle gøre det i en gård .. ret så koldt for røven i de har vintertider
QuoteOriginally posted by Angelus
Brug Joey Tricket!
Se op og ned af dem med et sødt smil på læben og sig: " How Are U Duing ? "
med tryk på U'et
Duuuuing
"hej" *smil* stik damen noget at drikke..
Nik hendes kæreste en skalle. Og brug derefter en af ovenstående replikker..
Håber du har en god forsikring? - Fordi du har nemlig lavet en bule i mine bukser?
Venter til yderst sent på natten hvor de restende er så stive de ikke siger nej .. og du selv er ligeglad med hvordan det ser ud ...
" Knep her eller med hjem? "
QuoteOriginally posted by Macimuz
Venter til yderst sent på natten hvor de restende er så stive de ikke siger nej .. og du selv er ligeglad med hvordan det ser ud ...
Og i tilfælde af at tømmermændene er så godt som væk, så du godt ka åbne øjnene?
En fra min klasse har lavet det der nummer da vi var på studietur i Prag - Han siger dog han ikk ka huske hende