Bedste scorer replik?

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk


    tja det var nok ikke lige det jeg ville hive frem men sådan er vi jo så forskellige


    Heller ikke her, da slet ikke hvis replikken ligefrem virkede ..

  • Jeg plejer at fyre denne af, hvis der kommer guf ind i lokalet.
    Den har ofte trukket et smil frem på tøserne. ;)


    Wow... Her står man og er lækkersulten og så kommer du gående. Vil du være min natmad ?

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Jeg plejer at fyre denne af, hvis der kommer guf ind i lokalet.
    Den har ofte trukket et smil frem på tøserne. ;)


    Wow... Her står man og er lækkersulten og så kommer du gående. Vil du være min natmad ?


    haha.. lyder som en de gamle drankere nede på "Stellas Bodega" kunne finde på at hive frem ;)

  • Quote

    Originally posted by Schultz
    haha.. lyder som en de gamle drankere nede på "Stellas Bodega" kunne finde på at hive frem ;)


    En ikke ligefrem flatterende sammenligning.
    Jeg vil gerne have mig frabedt, at blive sammenlignet med en gammel dranker på et værtshus.
    Hvis du ikke har andet end stupide kommentarer at fyre af, så luk venligst røven. X(

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    "det er egentlig utroligt så lidt du sveder, så fed som du er"


    *ROFL*


    Det der er satme en scorereplik af karaktér! :clap:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tismund


    Det kan sgu ske for selv den bedste. Jeg har også erfaret mig at man ikke skal kalde en pige for tisseflæsk.. på den hårde måde hehe


    Har sagt til en pige en gang at hun da "havde suttet *** på hele danfoss..." Den virker IKKE skal jeg hilse at sige...
    Men det er senere endt med at hun er blevet en af mine gode veninder, sådan kan det også gå...

  • Håber du har en god forsikring min pige.
    så SKAL hun svare Hvorfor?
    Jo du har lige lavet en gigantisk bugle i mine bukser.


    en mere


    Skal du med hjem og brække dig på mit parkketgulv?

  • Shooqer > Gider du ikke godt ændre titlen til "Bedste scorereplik". Får det helt dårligt hver gang jeg ser det fuldstændigt malplacerede nutids-r. Og så er det altså i ET ord - da det jo er EN scorereplik :D


    No offence - vi kan lige så godt bare stave rigtigt! :p

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    En ikke ligefrem flatterende sammenligning.
    Jeg vil gerne have mig frabedt, at blive sammenlignet med en gammel dranker på et værtshus.
    Hvis du ikke har andet end stupide kommentarer at fyre af, så luk venligst røven. X(


    Haha rolig Hans, det er jo nok en spøg og ikke myntet personligt ;)


    Jeg er tilbøjelig til at give manden ret.

  • Quote

    Originally posted by Pejsen


    Haha rolig Hans, det er jo nok en spøg og ikke myntet personligt ;)


    Jeg er tilbøjelig til at give manden ret.


    Jeg sidder skam her helt roligt og ser dig kalde en dreng for en mand og mig for en gammel dranker.
    Det kan beskrives på en anden måde:
    Pejsen stikker sin røv i Pejsen og jeg behøver bare at tænde op. :roller:
    Can you feel the heat dude?

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jeg sidder skam her helt roligt og ser dig kalde en dreng for en mand og mig for en gammel dranker.
    Det kan beskrives på en anden måde:
    Pejsen stikker sin røv i Pejsen og jeg behøver bare at tænde op. :roller:
    Can you feeel the heat dude?


    Det sagde han nu ikke helt. Han sagde bare at den scorereplik du fyrede af minder ham om dem. Selv ville jeg ikke tage det personligt, men gør du det er det jo det.
    Men lad os nu tage det stille og roligt ikke? Jeg er overbevist om at det ikke var meningen at tørre noget som helst af på dig - og nu er det sagt at du ikke følte det var fedt sagt, og han kan tage den til sig og måske endda sige undskyld ;)
    Lad dog den diskussion ligge.

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jeg sidder skam her helt roligt og ser dig kalde en dreng for en mand og mig for en gammel dranker.
    Det kan beskrives på en anden måde:
    Pejsen stikker sin røv i Pejsen og jeg behøver bare at tænde op. :roller:
    Can you feel the heat dude?


    Du går da helt amok hva? :roller:
    Slacker har ret, du burde slet ikke tage det så personligt. Jeg kan da sagtens forestille mig scenariet, og synes den var morsom. At du så flipper en kriger kan jeg slet ikke forstå. Men dig om det.