Hvad er oddsne?

  • meh, hos os er det Warlock crap hehe, vi tog en warlock med som havde taget sin rogue igennem mange gange så han havde en masse DKP, som han så overførte til sin nye Main (warlocken), og 1ste gang han kom igennem havde han 4 set items :rolleyes:

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • vi har nakket ham en 20-30 gange og kun fået den skide dagger 1 gang :/ vi er meget uheldige med weps drop i Bad Omen :/


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-
    hehe... Mit guild på daggerspine tog Ragnaros for 3 gang i aftes! Og for 3 gang smed han Perditions Blade! Nu må han godt snart droppe Spinal til min guildmate så jeg er sikret untamed blade når vi tilføjer Razorgore til vores farm liste, hvilket forhåbentligt sker om en uge eller 2


    Vi har så fået ham ned 2 gange og begge gange Spinal reaver drop ;)


    Men ellers så er vores loottabble også noget lort


    Alle Druids er i fuldt Cenarion ...


    Der dropper aldrig noget Warrior, så vi kan få vores MT i fuldt Wrath :S


    Og jeg har været dernede 20 gange ... og kun fået et arcanists :S

  • :dance: ville blive glad hvis jeg bare kom derned og så mc ehe ;) men surt alligevel gl med det

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

  • I stikker ikke den her. En af mine venner's guild manglede druids, så en fra hans guild lavede en druid, fik den til level 60 - han kom til MC og fik FULDT Cenarion på ET run. Inklusiv BoE items. 8/8 ;)

  • Quote

    Originally posted by Madsass
    I stikker ikke den her. En af mine venner's guild manglede druids, så en fra hans guild lavede en druid, fik den til level 60 - han kom til MC og fik FULDT Cenarion på ET run. Inklusiv BoE items. 8/8 ;)


    Har kun 1 ord for det der.


    Og det er : Heldig!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Evilbone
    vi har nakket ham en 20-30 gange og kun fået den skide dagger 1 gang :/ vi er meget uheldige med weps drop i Bad Omen :/


    pwned.. Vi har nakket ham 9 gange og fået 3 eller 4 drops...


    Men generelt ville jeg også sige vi havde MEGET warlock loot i starten da vi havde mages/warrior inviting...


    Men nu prøver vi at ændre det konstant så den ene dag er det warrior, næste er det mage, så priest så hunter osv... Og må sige det virker mega godt... Men vi har de samme 4-5 mennesker der inviter...


    Efter en priest begyndte at invite har vi fået meget caster loot... Dog ikke så meget priest loot(Det er nok det vi har haft mindst af)


    Og KONSTANT paladin lawbringer... Men i BWL og ragnaros er det konstant netherwind :P


    Edit: Hunter loot: *Bræk* er ved at få spat af at glo på det ^^


    Alle priests i vores guild har benediction og alle hunters lok delar bow... Og så har de MEGET DS og GS...

  • Quote

    Originally posted by købkøb
    Og KONSTANT paladin lawbringer... Men i BWL og ragnaros er det konstant netherwind :P


    hvad gjorde i for at få lawbringer ? vi har fået ca. 5 lawbringer drops på 4 måneder i MC, og 1 judgement crown fra onyxia på 1 måned. Dog har vi fået Vis'kag / jeg har fået ;)