Indlæg af Burns

    ui.worldofwar.net - find ix recompolation


    alt havd du skal bruge, og så kan du tage de ting fra du ikke skal bruge til noget ... hvad jeg har gjort :)

    vores guild laver noget for tiden om aftenen når alle sider og drikker sig stive, at de leaver guildet, og skriver en application på vores hp og så kommer med igen :S


    ved ikke hvorfor de gør det ... hvorfor ikke få lidt mere guld istedet for at lege :P


    hver sin smag :P

    Quote

    Originally posted by -Sandman-
    hehe... Mit guild på daggerspine tog Ragnaros for 3 gang i aftes! Og for 3 gang smed han Perditions Blade! Nu må han godt snart droppe Spinal til min guildmate så jeg er sikret untamed blade når vi tilføjer Razorgore til vores farm liste, hvilket forhåbentligt sker om en uge eller 2


    Vi har så fået ham ned 2 gange og begge gange Spinal reaver drop ;)


    Men ellers så er vores loottabble også noget lort


    Alle Druids er i fuldt Cenarion ...


    Der dropper aldrig noget Warrior, så vi kan få vores MT i fuldt Wrath :S


    Og jeg har været dernede 20 gange ... og kun fået et arcanists :S

    Quote

    Originally posted by Blackmace
    hmm, der er mange muligheder til guild navne brug måske nogle boss navne fra instances fx: har mig og min mate lige lavet en guild ved navn Fist of Ragnaros (meen ik efterabe xD rofl)


    Lyder lidt nederen :$

    Stormscale er det for det meste Horde der vinder i AV, og AB, men det hænder at Alli vinder.


    Der er kun en Alli guild der kan tage hvem som helst og det er Warders ... Har aldrig set dem tabe, og bare der er 2 med i av går det hele meget bedre

    Quote

    Originally posted by Malk
    Ja efter du har brugt en bunke tid og penge på at blive skill 300.


    Men du kommer jo til at tjene de penge ind igen på ingen tid. og ville sige at hvis du er den første på en server så bliver det bare endnu bedre, du gør det for 75g måske, eller mere ...

    Du mener vel classes :offtopic:


    Hehe ... ja det er sjovt, men ikke sjovt nu hvor blizz har sat 5 gange i timen grænse på instances :/ fandme nederen, nu kan jeg ikke lave 17g/hr i GY mere :( shame on Blizzard, de får ingen julegaver af julemanden iår !

    Ja det kan jo være en bug, men ikke noget jeg har hørt om, og måske kunne det være denne såkaldte masterlooter er lidt rusten ;) hvis du forstår.


    g00s3 hvorfor ikke bruge masterlooter, det er da det nemmeste, hvis altså man benytter sig af fri DKP :P

    hmm . jeg ved ikke rigtigt, ville ikke sige der er så mange penge i det ... Men hvis du vil tjene penge, så er det Enchanter med +22 int :D der kan du tjene 50g per gang hvis de kommer med reagents :D

    Hoho, Mages en bob bob class?


    Jeg f.eks dealer pænt meget skade, og jeg kan tage de fleste classes uden problemer ... men nu ved jeg også til punkt og prikke hvordan jeg skal spille min class :P


    Men jo måske lidt en bob bob class. Men ja synes at det skulle være som Shadowmelt

    Hmm, Facker det lyder meget som om i ikke har så styr på det :) men altså hvis det virker så synes jeg det er fint.


    Men ville sige at:


    Fase 1: Lade Main tank tage aggro og derefter skal alle styre deres skade på 150 DPS. Hvor efter man kører ned til 75% derefter holder man pause til casters har fået mana igen, og så give fuld DPS indtil hun letter.


    Fase 2: Der er hun lettet, der er det vigtigt at alle caster/ranged kommer ud sammen med healer ud i midten imens Melee hopper op på siden. Hvor der styres DPS igen. Der er det så at hun kan deep breathe, men hvis man er spredt nok, så sker det ikke ... ellers er det rent WIPE. Ja, nu kommer whelp's og Random fireballs. Whelps klare man ved at inden starten har man lavet 2 grupper til whelps som tager sig af den slags, ikke svært overhovedet. Så kører man hende ned til hun lander igen.
    Vigtig! : Imens hun er i luften der skal der være DOTS på hende ... hun kan maksimalt have 12 dots på (efter hvad jeg husker)


    Fase 3: Der skal MT så tage aggro tilbage. Og efter det er det så melee der skal på igen. imens ranged/casters hopper op på siden. Og styrer DPS. Her laver hun så AOE fear, hvor at man skal have 2 priest's med der kan Fearwarde MT på skift :) ellers er det ret svært og vil tage længere tid.
    Men man kører hende helt ned på 5% hvor hun vil gå sygt meget amok. Der skal alt DPS bare finde sted, og ja alt! Indtil hun dør.


    Resultat: Succes !!

    Ja det kommer helt an på ens spille stil men, også hvordan ens build er ...


    Altså jeg ville sige Frost/arcane. Fordi:


    At som Madass siger så er det bedst med chill på Tanks mm. Og jeg ville sige det var vejen du skulle gå :)


    Men ellers gør som jeg .... Kør Arcane/Fire indtil du synes at nu skal du bruge Frost/arcane, fordi det er den bedste måde at lvl'e på, også bedst til Solo

    Jo altså hvis du har CT_mod så kan du slå den til i CT menuen ... men ellers ved jeg ikke ... måske hvis du finder stedet du DL'ede det fra, der står i de fleste tilfælde hvad du skal skrive eller gøre f.eks /unlockallbags eller noget... men plejer at stå man hvad skal gøre ...


    Håber det hjælper

    Ja hvad synes i så om AB som lige er blevet åbnet?


    Personligt synes jeg det er fedt, fed måde man skal spille på, og fed måde man vinder på :)


    Men udover det, skal alliance lære at spille mere sammen, det er kun guild runs der er gode hvor man holder sammen .


    Men ja, hvad synes i?

    Okey, men det må være på Stormreaver, alt nu da Arathi Basin er blevet åbnet, tænkte jeg "hey, nu kan vi måske vinde noget, men nej, ingen raid ingenting andet end nogle lorte Alliance's er løber rundt og solo'er... og ja jeg Whiner faktisk ....