Counter Strike - Bunnyjump.


  • hvis reglerne ikke siger det i tuneringen...


    og nej er endnu ikke blevet kicket eller banned for det.. dog har admins været misundelige...


    hvis det var en fejl havde Steam nok rettet det..
    Jeg ved at hvis det ikke står i Reglsættet til den tunering så er det ikke "ulovligt" at gøre.. og jeg kan heller ikke se at det skulle være det..


    mener kun det er whiners der kan kicke eller banne over for en "fejl" som er i cs 1.6 som steam kunne rette hvis de ville.. sværer er det ikke...
    men min menning.. og hvis jeg nogen sinde blev kicket eller banned af den grund så det eneste jeg ville sige var lær spillet....


    det er da det samme med at nogle kan en smart fidus med den awp om at skyde præsist aim i luften lige i det de lander osv.. det helt samme..

  • Det er HELT i orden at bunnyjumpe, ingen ting galt med det - til gengæld synes jeg det er ret svært, har højst lavet 3-4 bunnyjumps i træk.


    Synes faktisk ikke script gør det meget lettere, for mig at se, er dét at trykke på space når man lander, ikke så svært igen :)


    Har aldrig hørt om at det skulle være ulovligt, medmindre det er vha. scripts.

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP


  • De forsøgte jo at rette fejlen da 1.6 udkom gik valve ud og sagde at nu var den bug løst og det kunne man ikke mere. Det viser sig så at man godt kan alligevel og at de ikke rigtig kan gøre noget ved det på den engine.


    Der er ikke mange steder det er tilladt at bruge bug use og det er hvad bunny er. Bare fordi man kan er det sgu ikke i orden. Heller ikke i orden at bruge flash bug.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Det er lovligt på almindelige servere, men i proffesionelle cs leagues som f.eks. CAL eller CPL er det ulovligt at bruge længere-varende bunnyjump.
    Jeg bruger det hvis jeg skal hoppe rundt på togene i train eller komme hurtigt ned ad en skråning i f.eks. dust2 da det giver et extra boost.
    Jeg ser ingen grund til at gøre det i længere tid, har det sku fint med at løbe normalt, det går lige så hurtigt måske en smule langsommere.
    Hvis man er i gang med at bunnyjumpe, og timingen smutter en enkel gang bliver man sløvet så meget ned man lige så godt kunne have løbet.
    Så ok hvis du er meget god til det, er det iddélt, men fraråder det, fordi mange servere tror man bruger script.
    Det er jo et meget simpelt script der siger:


    jump
    wait"X"
    jump
    wait"X"
    repeat


    ^^eller noget i den retning
    Men fraråder det meget.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Nu er det ikke rigtig Valve der bestemmer, hvad folk må og ikke må på servere som fx Boomtowns.


    Så vidt jeg ved så er boomtown en af DK's største server hosts og så vidt jeg også husker så er Berle admin derinde og så vidt jeg kan læse ud af det han skriver så er det ikke lovligt derinde... jeg vil sådan lige umidelbart kalde BT for almindelige server og kender sgu mange andre som det heller ikke tollereres på.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Hej.


    Jeg skriver lige i samme tråd.


    Jeg har sammen med nogle mates bare leget clan idag og spillet, jeg må sige jeg er overrasket over at der er så mange claner der cheater.


    F.eks. den ene:


    3on3 - Hver gang listede vi os frem, blev vi mødt med HE. Og hvis jeg f.eks. sad et sted i nuke blev vi alle sprayet. og f.eks. 3 HS på 3 skud med Deagle i lang distance.. Og meget meget mere..

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Så vidt jeg ved så er boomtown en af DK's største server hosts og så vidt jeg også husker så er Berle admin derinde og så vidt jeg kan læse ud af det han skriver så er det ikke lovligt derinde... jeg vil sådan lige umidelbart kalde BT for almindelige server og kender sgu mange andre som det heller ikke tollereres på.


    Der er jo mange meninger om stortset alle ting i CS, men imo. så er alle ting lovlige man kan gøre uden scripts.
    Jo, der er der nogle ting som de flester betegner som uskrevne regler, fx flashbugs, gl_monolights.


    Btw. en sjov lille video fra xplayn http://xplayn.boomtown.net/forum/topic/19110
    IRL bunnyjump :D

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • skal lige sige.. ja der er CPL og nogle andre STORE tuneringer, hvor det er en regl man ikke må.. det er ikke ULOVLIGT!!! det er bare en regl for denne slags tunering..


    der er så MANGE der er ligeglade om hvis man kan, jamen så kan man.. ikke noget der.. og med hensyn til BT jamen så er jeg ALDRIG nogen sinde blevet kicket / banned pga bunnyjump.. og nej hverken STEAM eller andre som bestemmer mener det er ULOVLIGT!!! andet end i tuneringer hvor man siger ok det skal være lidt fair for alle.. så no bunnyjump.. fair nok så bunny jumper man ikke.. sværer er det ikke.. men i al almindelighed er det sku ikke ulovligt.. mange andre store tuneringer må man..


    så det kommer and på så meget..


  • Nu er ulovligt jo et stort ord ;). Prøv at læs Steam software licens aftale der står hverken noget om at du ikke må lave skywalking eller bunnyjumping eller andre bugs.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by Boris
    Steam er bare så "sidste år".....Kom videre og spil noget source. Jeg er i øvrigt tit på BoomTowns servere under nicket "Boris The Bullitdodger".


    Nu er det ikke for sjov at alle professionelle CS spillere stadig spiller 1.6.
    Altså hvis man bare spiller FFA er det ligegyldigt, men hvis man følger lidt med på scenen, og gerne vil spille en del 2on2, 5on5 osv er 1.6 bedre:)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by RAC


    Nu er ulovligt jo et stort ord ;). Prøv at læs Steam software licens aftale der står hverken noget om at du ikke må lave skywalking eller bunnyjumping eller andre bugs.


    nej nemlig.. men Skywalking er direkte lamt.. da du er oppe over mappet.. det er bare noget man skal være flere om. så er den i vinkel.. bunnyjump er noget du gør selv..

  • Hvis bunny er i orden er flashbug, skywalk og alle de andre ting også hvis man må misbruge en bug må man også misbruge den anden.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • CS enginen er så bugged... Det er så ekstremt at så mange folk stadig spiller det spil...


    Jeg har aldrig set alle de fejl i CSS... Der er så meget cheat og bug abuse i CS så det er helt kikset at spille...


    Udover det er det også bare for grimt... Det er jo bare et mellemstadie mellem Doom og HL2...

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Hvis bunny er i orden er flashbug, skywalk og alle de andre ting også hvis man må misbruge en bug må man også misbruge den anden.


    skywalk og flashbug der forhindre du jo nogen i at se dig, skyde efter dig, opdage du er der....
    Bunny jumpers kan dø lige så let som alle andre, de kommer måske 1-2 sec hurtigere frem end andre andet er det ikke.


    desuden så vidt jeg ved var Buggen Bunny jumping lige frem (jump, jump, jump, jump)
    Det Bunnyjump jeg ser nu er hvor de hopper frem men skifter mellem at hoppe til højre og venstre side. det er der nu ikke meget bug i.
    det havde de helt tilbage i 1.5 også.


    så kan nu ærligtalt ikke se hvordan man kan sammenligne Bunnyjump med Skywalk og Flashbug.