Counter Strike - Bunnyjump.



  • Det er ellers meget simpelt det er alt sammen fejl i spillet som giver brugeren en fordel frem for andre der ikke udnytter den fejl.


    At komme før frem til et sted eller kommer hurtigere væk er en kæmpe fordel så vil mene det er mindst lige så slemt.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by SjQLunD


    Nu er det ikke for sjov at alle professionelle CS spillere stadig spiller 1.6.
    Altså hvis man bare spiller FFA er det ligegyldigt, men hvis man følger lidt med på scenen, og gerne vil spille en del 2on2, 5on5 osv er 1.6 bedre:)


    Hvis ikke det er for sjov, hvorfor så spille....? Og hvorfor i alverden skulle 1,6 være bedre til 2on2?

  • Til de store turneringer bliver der spillet 1.6 stadig. Der er vist for meget rod og for meget forskel på 1.6 og CS:S til at de store claner vil skifte. Lidt synd må man sige da CS:S jo da er noget kønnere.


    Hvis man ikke spiller for sjov... tja nogen har det sgu som arbejde.... SHG open i fredericia i vinterferien er der 100.000kr til det hold der løber med første pladsen.


    CPL har har 570.000 kr i første premie her til sommer så der er mange penge at hente i det.


    For de fleste starter det nok som sjov men for nogen ender der med at være en hel del på spil :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Boris


    Hvis ikke det er for sjov, hvorfor så spille....? Og hvorfor i alverden skulle 1,6 være bedre til 2on2?


    Helt enig... Det gamle CS er fyldt med fejl... Og det er det sq bare desværre...


    Det er jo også noget gammelt gennemarbejdet og totalt patchet lort for at sige det mildt...


    Men ville da bare anbefale folk at prøve at være med til at få gaming osv videre i fremtiden og skifte til CSS... Tror bare det hæmmer udviklingen at folk sidder fast i et 10 år gammelt spil... Er iøvrigt også bare nederen at tænke på det er så gammelt... :(


  • Tror ikke vi kommer til at se noget skifte medmindre pro delen af scenen skifter. Det er desværre den der er alt afgørende for om det er 1.6 eller CS:S der spilles.


    Der skal til WCG i år spilles CS:S og det er den første store turnering som benytter det. Desværre tror jeg også det bliver den sidste.


    Følgende er taget fra et interview med calc på http://www.xplayn.com...


    Quote

    Nu har i spillet CS:Source i en måned, hvad synes i efterhånden om spillet?
    Det er humorforladt, bugfyldt, dårligt, alt for newbie venligt, random, har for få muligheder, for pæn grafik og for lidt gameplay.Det er for langsomt og er generelt et helt gennemført dårligt konkurrence spil. (jo det er HrLarsen og dygtige incorrect, nu må i fatte det hvor glade i end er for at være danmarks bedste i et spil 11 mennesker spiller)

    I har ikke ligefrem fået en fantastisk modtagelse i CS:S communitiet, er der virkelig så stor forskel på de personer der spiller spillene?
    Ja det vil jeg skyde på. Jeg mener ikke spillet har noget at byde på, og ligeså lidt har communitiet, men sådan er alle noob communities. De synes altid de er bedre end hvad der er størst. Vi har svinet deres spil, det kan de ikke lide fordi det er et spil de er gode til (at man så ikke rigtig kan være det fordi det er så random)


    De mener altså at der er mange ting galt med det.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Boris
    Sikke da et fjols....."Spillet har for pæn grafik"....Ja, det er sørme også for galt. Tsk tsk. :roller:


    Tror det han mener at der er for pæn grafik og for lidt gameplay. At de har lavet flot grafik og derved glemt gameplayet... vil ikke kalde ham et fjols :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by købkøb
    Udover det er det også bare for grimt... Det er jo bare et mellemstadie mellem Doom og HL2...


    Fatter ikke helt du kan kalde et mellemstadie mellem Doom og HL2 grimt.


    Quote

    Originally posted by Boris


    Hvis ikke det er for sjov, hvorfor så spille....?


    Fordi man kan tjene penge på det? Hvem siger forresten ikke at de profesionelle spiller fordi de syntes det er sjovt?


    Quote

    Originally posted by købkøb
    Helt enig... Det gamle CS er fyldt med fejl... Og det er det sq bare desværre...


    Det er jo også noget gammelt gennemarbejdet og totalt patchet lort for at sige det mildt...


    Men ville da bare anbefale folk at prøve at være med til at få gaming osv videre i fremtiden og skifte til CSS... Tror bare det hæmmer udviklingen at folk sidder fast i et 10 år gammelt spil... Er iøvrigt også bare nederen at tænke på det er så gammelt... :(


    Hvad er det for nogle forfærdelige fejl i hele tiden omtaler?


    Jeg kan ikke helt se hvorfor det at det er gennemarbejdet og patchet er grund til at det er noget skidt.


    Det er nu "kun" 6 år gammelt.

  • Quote

    Originally posted by Boris


    Ok, han er måske ikke et fjols....Men jeg er IKKE enig med ham. Synes gameplayet er fedt.... :9xo


    Det er ikke helt galt men kan nu godt følge ham i at det er enormt nybegynder venligt og meget random hvis man sammenligner med 1.6

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

    Rettet en gang, sidst af _WHAT_ ().

  • Synes ens spray virker fuldstændig random i CS: S.
    AWP'en er fuldstændig overpowered - den er faktisk lidt som i de tidlige versioner af CS.
    Og så mangler der bare noget 'feel' over CS: S, man har bare ikke samme fornemmelse for at ramme headshot - ikke samme hitbox's? Ved ikke


    Edit: Så er det også en MEGET stor del der ikke kan køre CS: S optimalt, inklusive mig selv. Det betyder også meget. Og til jer der siger "Så køb dog ny" - sådan er det jo bare ikke, man får ikke 100.000 gamere til at købe ny PC pga. et nyt spil, specielt ikke hvis de mener det gamle er bedre

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

    Rettet en gang, sidst af SjQLunD ().


  • 1. du bunnyjumper ikke som de gjorde i gamle dage i CS....fx kunne en T være ovre broen på aztec med BJ hurtigere end CT kunne nå op til brohuset...det er en fejl i fysikmotoren, som valve længe har prøvet at gøre umulig og man kan en lille smule endnu...men slet ikke i samme stil som før


    2. valve ville gerne lade VAC banne folk for det, men det er jo umuligt at verificere......men CS communitiet har selv taget hånd om det, og de steder jeg kender er det ban-reason, da det er bug-abuse.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman


    1. du bunnyjumper ikke som de gjorde i gamle dage i CS....fx kunne en T være ovre broen på aztec med BJ hurtigere end CT kunne nå op til brohuset...det er en fejl i fysikmotoren, som valve længe har prøvet at gøre umulig og man kan en lille smule endnu...men slet ikke i samme stil som før


    2. valve ville gerne lade VAC banne folk for det, men det er jo umuligt at verificere......men CS communitiet har selv taget hånd om det, og de steder jeg kender er det ban-reason, da det er bug-abuse.


    ok giv server ip og jeg skal komme forbi og bunny jump lidt.. så må vi se om det skal blive det første sted hvor jeg bliver banned...


    omfg.. det er sku da for lamt.. og nej jeg har ingen steder læst at det skulle være ban reason at bunny jumpe.. giv link plz.. hvor Steam selv siger det.. da det er dem der styre det..

  • Quote

    Originally posted by Boris


    Nej, det nytter ikke noget at øve sig på det. Det er en medfødt evne. Nogen har den, andre har den ikke..... :roller:


    Okay.. Jeg ellers aldrig øvet eller tænk på det.