Goddag, et lidt lamt spørgsmål, hvordan lærer jeg at bunny jumpe?
Jeg har prøvet at google :D, jeg mangler kun at kunne bunny jumpe så skal i bare se
Jeg har prøvet at google :D, jeg mangler kun at kunne bunny jumpe så skal i bare se
QuoteOriginally posted by HuleFanden
![]()
![]()
Min ven siger at man kan få et script der gør det MEGET nemmere at bunny jumpe, men ved ikke hvor man kan downloade dem, eller om det er lovligt
Bunnyjumpe?
Hva deet?
QuoteOriginally posted by shahid_2dk
Bunnyjumpe?
Hva deet?
Man hopper fra side til side som en idiot på X....på den måde kan man komme hurtigt frem osv....
Syns personligt det sux, og mange servere banner folk der gør det
Men find da et cs forum eller lign. der ka folk vel også hjælpe?
Man lader værd eller for med stor risko et ban lige i hovedet hvilket er fuldt fortjent det er bug abuse og sættes på linie med cheat. DONT DO IT !!!
I følge valve er det lovligt så længe det ikke er scriptet?
hehe ok, man ligner vel også en idiot på den måde
QuoteOriginally posted by shahid_2dk
hehe ok, man ligner vel også en idiot på den måde
Tja.. Men det er effektivt og hvis du bliver hård til det kan du knife noobs der skyder på livet løs
I følge valve er det lovligt så længe det ikke er scriptet?
Nu er det ikke rigtig Valve der bestemmer, hvad folk må og ikke må på servere som fx Boomtowns.
Tja.. Men det er effektivt og hvis du bliver hård til det kan du knife noobs der skyder på livet løs
Det kan man da alligevel.....
QuoteOriginally posted by Berleburg
Nu er det ikke rigtig Valve der bestemmer, hvad folk må og ikke må på servere som fx Boomtowns.
Nej self, men du kan ikke blive blacklisted på det.
Bug abuse er ifølge hvad jeg husker heller ikke i orden i følge valve og bunny er bug abuse så nej ikke lovligt i følge dem er jeg temmelig sikker på.
Du kan jo også prøve at finde en turnering eller andet hvor det er tillandt
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Bug abuse er ifølge hvad jeg husker heller ikke i orden i følge valve og bunny er bug abuse så nej ikke lovligt i følge dem er jeg temmelig sikker på.
Du kan jo også prøve at finde en turnering eller andet hvor det er tillandt
Okay, sorry, var sikker på det var ok.
Skal ikke selv bruge det så..
Bunny-hopping er en speciel taktik som diverse special-enheder bruger når de er løbet tør for ammunition og skal undgå at blive skudt i håb om at komme nærmere fjenden og bruge hånd-til-hånd nærkamp.
Total realistisk også.
Personligt har jeg ikke noget imod det, så længe det kun bliver i spil som UT og Quake...
Måde man lærte det på i CS førhen, var at have en høj sens og så køre musen i et 8-tal som ligger ned
Fjernede de det ikke i 1.6?
QuoteOriginally posted by Tismund
Fjernede de det ikke i 1.6?
De forsøgte men kan stadig godt lade sig gøre dog næsten umuligt hvis man ikke laver nogle hop scripts
QuoteOriginally posted by _WHAT_
De forsøgte men kan stadig godt lade sig gøre dog næsten umuligt hvis man ikke laver nogle hop scripts
lol nej??
jeg bunnyjumper tit.. dog uden script.. dog har jeg rebinded min jump knap til scroll ned.. da det er lettere at gøre
men jeg kan da godt forklare det hvis du har en sever vi kan teste det på.. add mig til msn hvis du vil vide mere
OG DET ER IKKE ULOVLIGT det jeg gør.. da jeg også kan misse et jump.. så intet script her..
Vil da gerne lære det hvor og hvornår?
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Firedog
lol nej??
jeg bunnyjumper tit.. dog uden script.. dog har jeg rebinded min jump knap til scroll ned..
da det er lettere at gøre
men jeg kan da godt forklare det hvis du har en sever vi kan teste det på.. add mig til msn hvis du vil vide mere
OG DET ER IKKE ULOVLIGT det jeg gør.. da jeg også kan misse et jump.. så intet script her..
At bind en scrool knap til at hoppe er klart med til at gøre det nemmere...
At du kan misse et hop er jeg lidt ligeglad med... langt de fleste server bliver du kick eller ban på stedet hvis en admin ser det. At gøre det i en turnering er direkte dumt da du bliver smidt ud af den på stedet har ikke set en seriøs turnering hvor det var tillladt.
Vil til en værd tid mene at det er ulovligt det du gør jo !