FX-57 @ Tøris

  • HEHE Alle vil vel gerne Have en Kompressor, men de fleste vil ikke invistere i sådan en satan til dybfryser;) Men at Invistere 4500 på et grafikkort, hvorfor så ikke en Kompressor der kan få en CPU til at løbe så stærkt som en CPu der koster 5000-6000 Kr :) Desuden kan man altid bruge en kompressor igen når man Opgradere, da de laver nye CPU kits til enhederne.
    Men det er også lidt avanceret for en almindelig bruger:)


    Men har man en kompressor, og vil have en mere, ja så må man vel have lidt for mange penge på sådan nogle Kraftværker;)

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Mindes ikke lige at have fightet med 12k vi har tværtimod været rørende enige og samarbejdet, men det er rigtigt at vi engang ikke var så enige med fragman... det er da den eneste jeg har været oppe at toppes med hvor jeg var lettere hidsig da det bevægede sig ind på personlig tilsvining.


    jeg havde en duel med engang med ultima men det var ren konkurence om at kunne benche højest med 6800 serien :boxing:


    Jeg sidder og bliver helt ærgelig over at jeg solgt min mach lige nu kunne det sku være sjovt at købe sådan en fx bandit og smække den under sådan en mach. de ydder jo helt ekstremt unden "moderate" kulde grader.


    Men ellers Jacob så hån du bare jeg kan tage det 8)
    her er linket til tråden:
    http://tweak.dk/forum/thread.p…hilight=&hilightuser=5538 så kan du jo selv læse hvem det er der er i totterne

    Q6600 POWER @ 3600 mhz; Water cooled
    Asus Blitz fomular watercooled edition
    OCZ reaper @ 1150 mhz 5,5,5,15
    8800 GTX
    SIlent med stil....

    Rettet en gang, sidst af T-max ().

  • Gab det er jo kedelig læsning T-max :)


    Jeg kan se at du ligger utrolig højt med dine kort.. Vi skal lige have en snak på MSN om hvad du har gjort..


    520/1400 kan jeg også køre på luft ved 39 grader


    Men vil op på 600. Så et volt mod bliver nok nødvendigt..


  • Kan sige så meget at han har vand på hans :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Ja så er et voltmod nødvendigt og jeg har nogle billeder af hvilke modstande der skal loddes på og hvor, jeg går og overvejer at lave det på mine egne kort.


    Du kan føje mig til msn Theis_s@hotmail.com

    Q6600 POWER @ 3600 mhz; Water cooled
    Asus Blitz fomular watercooled edition
    OCZ reaper @ 1150 mhz 5,5,5,15
    8800 GTX
    SIlent med stil....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SoulExtreame
    HEHE Alle vil vel gerne Have en Kompressor, men de fleste vil ikke invistere i sådan en satan til dybfryser;) Men at Invistere 4500 på et grafikkort, hvorfor så ikke en Kompressor der kan få en CPU til at løbe så stærkt som en CPu der koster 5000-6000 Kr :) Desuden kan man altid bruge en kompressor igen når man Opgradere, da de laver nye CPU kits til enhederne.
    Men det er også lidt avanceret for en almindelig bruger:)


    Men har man en kompressor, og vil have en mere, ja så må man vel have lidt for mange penge på sådan nogle Kraftværker;)


    Ville hellere bruge 4500 på et nyt grafikkort end en kompressor... En kompressor sluger jo strøm af H-til og så larmer den også mega meget ;) Og så gir den ikke SÅ meget performance igen... Så heller en ny CPU hvis det var...

  • KøbKøb - Giver en kompressor ikke så meget performance igen?..


    F.eks kunne jeg få min P4 3.0C til at løbe 4300 stabilt i 3dmark..


    Hvor jeg med luft køling lige kunne snige mig op på 3800.. ?


    en FX57 kan man nå 3 på luft.. Enda 3.2 hvis du har en vidunder chip.. Men med kompressor løber den fucking 3500 næsten i nogen tilfælde 3600.


    Så tag lige og klap hesten..



  • Kommer jo lidt an på hvordan du ser på det selvfølgelig er det sværre at give yddelse når vi kommer helt der op. Men du for givet 800mhz med luft og kun 500mhz med kompressor så den giver jo faktisk mindre set ud fra det synspunkt.


    Det er når tingene virkelig skal presses det er noget ved :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • altså det komemr jo an på formålet med den...til en gaming comp vill ejeg nok ikke ofre 5k på en kompressor da det er en fordel med en mobil og stille comp til det (med LAN i tankerne) til benching er det næsten umuligt at komme udenom forskellige faseskift løsninger der alle involverer kompressorer :) ......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hvorvidt folk ved have kompressor eller ej er sqda pisse ligemeget for tråden??


    Hvad sker der for folk da???


    Jacob og Jacob bencher med systemet, er ikke ment som en lan-computer, hvordan fanden får i det ind i billedet???
    Man har sqda heller ikke openair (bundkort på skrivebord) til lan???


    - 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious


  • Jow da, sammen med alle cola'erne :) (ironi)
    Jeg syntes det er fedt nogen gider gøre så meget ud af bench. Spændende læsning for det meste.