• Der er intet facit på det da det kan svinge fra realm til realm og afktiviteten fra dine allierede på det gældne realm.


    Du vil kunne se folk her der angiver de er rank 8, men det er ikke ensbetydende med at de har spildt mere tid i Battleground end en rank 6 på et mere pvp-præget realm.


    Så pvp'er f.eks. 1500 personer mere end du stiger du langsommere uge for uge end hvis du placerer dig som nr. 10 på serveren uge efter uge.


    Håber det hjælper lidt :-)

  • Visse servere det er pænt umuligt på. F.eks. på Al Akir kan du pvp mange....rigtigt mange timer hver uge uden at nærme dig top 10.
    Tænk på børn der går i skole eller bedre folk uden arbejde som ikke laver andet. I diverse forums er der folk der skriver om at de har pvp'et i snit 10 timer om dagen i flere uger..................hvad sker der!?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Visse servere det er pænt umuligt på. F.eks. på Al Akir kan du pvp mange....rigtigt mange timer hver uge uden at nærme dig top 10.
    Tænk på børn der går i skole eller bedre folk uden arbejde som ikke laver andet. I diverse forums er der folk der skriver om at de har pvp'et i snit 10 timer om dagen i flere uger..................hvad sker der!?

    hvis man går i skolo så gå man alså i skole tid fra kl 8- 3 eller sådan + 1-2 timer hjemme stuff og et job er vel tid fra 8 till 8-4-5

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zero

    hvis man går i skolo så gå man alså i skole tid fra kl 8- 3 eller sådan + 1-2 timer hjemme stuff og et job er vel tid fra 8 till 8-4-5


    tror han mener folkeskole.... og hvis det er det.... så er det mere 8-13 ca... lektier? yea right... og ja, kender ikke ret mange der gider arbejde.... i hvert fald ikke ifølge min egen lillebror som stadig går i folkeskole....

  • bare start med at være high rank ...jeg var nr 5 på min server hitte rank 7...indtil jeg fik 18 dis pga raid


    1 måned intens pvp er jeg nu igen rank 7 ..for også kun 20k om dagen...det er ca 100 kills

  • Så skal i sgu ikke komme til min server, der er ikke mange som pvp'er men forsatan vi får meget honor.. Det er så gået godt ned, da en person har bestemt sig for at få standing 5, med en lorte gruppe.. Det fik lige min standing ned på 100 :(


    Han var i AB 12 timer om dagen, fandme sygt!

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Originally posted by Resmen
    Vi har lige lavet et nyt system på min server hvor vi kun skal have 250k cp i gennemsnit


    det der giver ingen mening mester... alle servers honor og ranks er regnet ud på samme måde.. kan ikke se hvorfor det skulle være specielt på den server du spiller på....


    Anyways På Draenor er der pænt mange der PVPer (en af de største PVE server) .. og her er det heller ikke sådan lige til at få en ordentlig rank... folk pvper som sygt selv fra low lvl... der er tit folk lvl 15-19 der har sergeant rank :boxed: og nogen gange med 3-5k HKs :roller:

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Originally posted by jK^


    det der giver ingen mening mester... alle servers honor og ranks er regnet ud på samme måde.. kan ikke se hvorfor det skulle være specielt på den server du spiller på....


    Anyways På Draenor er der pænt mange der PVPer (en af de største PVE server) .. og her er det heller ikke sådan lige til at få en ordentlig rank... folk pvper som sygt selv fra low lvl... der er tit folk lvl 15-19 der har sergeant rank :boxed: og nogen gange med 3-5k HKs :roller:


    før vo lavede det her var det man skulle have 300k cp for standing 17 fx

  • Ranks udregnes alt efter hvem der har mest honor points i den pågældende uge. Derfor skal du PvP temmelig meget hvis der er mange andre der PvP
    er på din server. Men hvis du kan nå op på 500k Honor / uge er det rigtig godt gået... Og hvis du kommer I en ren PvP guild kan du måske endda nå op på 7-800 k.


    Vi har en tidligere High Warlord i mit guild, og det er på Daggerspine som er en ret stor server. Da han skulle have Warlord og High Warlord tog han et par uger hvor han sov 3 timer pr. nat. :ohmy: [Orgrimmar - Trade]: WTB Real Life!

  • Jeg var oppe og have rank 12 på Skullcrusher inden jeg fik nok. Men kan ikke helt huske hvor meget honor jeg havde om dagen. Men omkring 500k om ugen var ikke unormalt.


    Lige da jeg ramte rank 12 skulle man have omkring, 800k+ for at stige, så det opgav jeg. En m8 fra min guild lavede 1.000.000 honor på en uge, det var ikke endgang for at blive rank 14, det var kun for at være sikker han blev 13 den uge. Så ja der er nogen med lidt for megen tid, de er svære at følge med.

  • Rank systemet...., skal prøve at forklare det...


    I princippet er det ligegyldigt hvor meget honour du får hver uge, da det hele kommer an på de andre på serveren...


    Hver uge mister du 20% contribution points (check http://www.wow-europe.com, for hvor meget du har).


    den der har mest honour når ugen er slut får standing 1 osv dernedaf.


    Standing 1 får 13,5 k contribution points standing 2 13,0 k standing 3 12,5 k osv... ved ik hvornår græsen jævnes ud, bekymre mig kun om topplaceringerne....


    så go PvP....

  • Selv pvper jeg ikke da det ikke er det værd.


    Men kan ikke se hvordan i kan undgå at lave mere end 20k om dagen?


    De dage jeg går med i vores team og pvp'er kan vi da lave 100k på en aften. Vores team er også pro, men altså der er langt fra 20k til 100k