• Quote

    Originally posted by Eikorn
    Selv pvper jeg ikke da det ikke er det værd.


    Men kan ikke se hvordan i kan undgå at lave mere end 20k om dagen?


    De dage jeg går med i vores team og pvp'er kan vi da lave 100k på en aften. Vores team er også pro, men altså der er langt fra 20k til 100k


    Du skrev lige du ikke PvPer? :)


    Og hvorfor skulle det ikke være det værd? Hvis man kan lide at PvPe er det vel det værd, og rank 13 og 14 udstyret er sgu da ret vildt.


    Quote

    Originally posted by jK^


    det der giver ingen mening mester... alle servers honor og ranks er regnet ud på samme måde.. kan ikke se hvorfor det skulle være specielt på den server du spiller på....


    Tror han mener at de forskellige spillere har aftalt et max antal cp. Det har de hardcore PvPere gjort på min server. Man kan selvfølgelig overskride det hvis man vil, men så skal man ikke regne med at komme med i de gode raids. På den måde kan dem der også har PvE og IRL, også blive rank 13+.

  • Quote

    Originally posted by fookhar


    Du skrev lige du ikke PvPer? :)


    Og hvorfor skulle det ikke være det værd? Hvis man kan lide at PvPe er det vel det værd, og rank 13 og 14 udstyret er sgu da ret vildt.


    Jeg pvp'er ikke MERE ;)


    Og nej det er ikke det værd overhovedet fra mit synspunkt, jeg ville selv kun kunne bruge max 2 dele af det. Og jeg gider ikke bruge et par måneder af mit liv bare for 2 ting, som i øvrigt kan blive erstattet af raids. Aye raids tager tid, men at pvp er et fuldtidsjob, hvis man skal være 13-14.

  • standing har absolut ikke noget at gøre med hvor meget du progresser i rank når du farmer honor.


    alt det afhænger af er standing 1, jo tættere du er i honor på standing 1 jo mere progress får du..


    lad mig give et eksempel.


    Jimmy og lars spiller begge pvp på serveren Daggerspine, de spiller i et premade næsten hver dag.. de får normalt omkring 500 000 honor hver uge og er standing 1 og 2. begge er rank 13. jimmy skal på hotel med hans kæreste en weekend. denne weekend er det tilfældigvis honor weekend i warsong gulch, og lars spiller som han plejer OG Opnår 800 000 honor. hvorimod jimmy kun opnår 480 000 dog beholder han sin standing 2. jimmy vil dog højst sandsynligt ikke progress i rank men decay i rank pga lars fik så meget honor.


    havde lars valgt at slappe af i weekenden havde han endt på 500. 000 honor og Jimmy ville også have progressed i rank.


    sådan fungerer honor systemet mere eller mindre..



    håber det er til nogen hjælp, det er måske lidt rodet.