Infernal, ny stil!! hvad siger i til det??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    Den nye stil er sådan set ok - er dog mere til den gamle dog.


    Men tjaa Lina kan man da også altid savle lidt over :T


    Har du oplevet dem live?


    De var på et tidspunkt til "Liv i Sønderanlæg" i Herning (open air koncert over 2 dage, som nu er blevet til Rock I Herning) og samtlige fyre var meget glade da Infernal gik på scenen .. *G*


    På et tidspunkt stod hun i hvide hotpants, og en meget gennemsigtig lille hvid top .. Det var om aftenen så det var mørkt, og lyset på scenen var så rettet mod hende ..



    Må indrømme jeg kan lide både den gamle og den nye stil, men der vil nok altid være et eller andet specielt over Kalinka m.v. ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SyReN
    synes fandeme deres nye stil sutter gren, alt for meget pop


    så må den være meget god den nye stil
    jeg mener det er godt at få suttet gren :T

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • From Paris to Berlin er sådan set fint nok, men da resten af albummet bare er i samme stil, så giver jeg ikke mange point for stilen. Kan bedre lige en gang varieret sange som i deres gamle dage. Et album bliver hurtigt kedeligt hvis alle sange minder om hinanden ...


    Dog synes jeg ideen bag musikvideoen til From Paris to Berlin er ganske fint. (Bygger på en gammel film kaldet Tron)


    Ellers kan man som andre siger, altid savle over Linda (eller hvad hun end hedder)

  • Jeg sys stadig, bortset fra alle de goe synspunkter der har været, at begge stile er fede.


    Den gamle rykkede for hårdt, med en hård stil som slog igennem!
    Den nye er fest fokuseret og hitter jo verden over!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    Jeg sys stadig, bortset fra alle de goe synspunkter der har været, at begge stile er fede.


    Den gamle rykkede for hårdt, med en hård stil som slog igennem!
    Den nye er fest fokuseret og hitter jo verden over!


    Den gamle var også fin til fest imo :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Den gamle var også fin til fest imo :)


    Mjah og dog. Ikke helt alle der var vilde med dem. Scooter/BB mere dengang vil jeg sige

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    Mjah og dog. Ikke helt alle der var vilde med dem. Scooter/BB mere dengang vil jeg sige


    Synes ellers Kalinka var meget oppe i sin tid :) Men det variere vel fra kreds til kreds ..


    BB = Barcode Brothers ?


  • Ja, hun er en lille frækkert... Hun begynder bare at ligne en barbiedukke mere og mere...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    Ja, hun er en lille frækkert... Hun begynder bare at ligne en barbiedukke mere og mere...


    hun blir ældre.. mere alder = mere pudder :D
    SÅ BARE VENT BURGER!!! ;D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Har du oplevet dem live?


    en enkelt gang eller to vist :)
    Men Lina kan man jo altid glo på hehe - hun er jo med på VoiceTV

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shantri
    INFO --> Trance og Infernal er ikke to ord der har noget med hinanden at gøre --> INFO slut


    njaah ... Det nye er mere over i House .. Noget af det ældre ved jeg ikke engang hvordan det skal defineres, måske lidt ala Euro Dance og alligevel ikke ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    njaah ... Det nye er mere over i House .. Noget af det ældre ved jeg ikke engang hvordan det skal defineres, måske lidt ala Euro Dance og alligevel ikke ...


    Ja det er ikke nemt når de forskellige artister begynder at blande folk pop rock dance trance house acid ovs ovs. :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    Ja det er ikke nemt når de forskellige artister begynder at blande folk pop rock dance trance house acid ovs ovs. :crazyeyes:


    Hehe nope, så er det ikke lige sådan at placere dem ... Dog ikke at det gør mig så meget ...


    I trance kan jeg da godt lide de bruger klaver eller lidt guitar i ny og næ .. Altså hvis de kan finde ud af det, vel at mærke ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    I trance kan jeg da godt lide de bruger klaver eller lidt guitar i ny og næ .. Altså hvis de kan finde ud af det, vel at mærke ...


    Jo deeeet.. Eller hvad med panfløjten i Flip & Fill's Remix af Scooter - Jigga Jigga .. :D totalt for federen lyd.. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SomeShine


    Jo deeeet.. Eller hvad med panfløjten i Flip & Fill's Remix af Scooter - Jigga Jigga .. :D totalt for federen lyd.. :D


    Jooh, lige den sektion af nummeret er fint nok, resten er egentlig ikke så meget ved ...

  • Syns klart at det gamle var det fedeste. Kalinka var mega cult. Det var sgu så anderledes, hvilket i min mening var det som gjorde det så fedt. Jeg syns hun er lidt oversminket...(hvor er hendes ansigtstræk flygtet hen?)
    I min mening er det nye sådan set fin musik ikke noget der. Men jeg syns det er alt for mainstream. Det fede ved Kalinka var at det var anderledes, syns også det er var betydelig mere cool med deres gamle tøj. Især ham der jydefjolset, kan ikke huske hvad han hedder. Nu har han bare et eller andet almindeligt jakesæt på. Førhen var det kilt, det var sguda cool.
    Forstår ikke hvorfor at hun render rundt og taler om ham som om han er et eller andet specielt.


    Jeg var inde til det der voice ting i Tivoli forleden. Fint show godt nok, men hvorfor fanden er hun så irriterende at høre på når hun snakker.
    Anyways deres performance var sådan set fin, bagefter dem var det så Niarn. Hvilket jeg må indrømme hurtigt blev for meget for mig.

  • ,, Det fedeste hun har lavet er sammen med ham kenneth theme til Demospasser.dk :P - STRAF DET GULV !!! :P


    Straf det gulv med dine pløkker, mærk bassen i din fede krop - den rykker.

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious