Indlæg af SomeShine

    Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Det betød godt nok ikke så meget for man skruer jo bare højere op på tv'et. Bare husk at skrue ned igen inden du skifter kanal bagefter.


    Av ja.. Den har jeg lavet mange gange.. Det kan godt give ømme ører.. Man tænker ikke rigtig over at man har haft skruet op. :S

    det ville være nemmere hvis jeg spurgte dig hvad det sidste du så var.. så kan vi andre finde ud af om du har set det hele.. ;)

    der er da godt nok 26 afsnit ifølge tv.com .. men som sagt 25 & 26 er slået sammen.. så hvordan du har kunnet undgå at se 26'eren Søndergård, det forstår jeg ikke..


    [SPOILER!!!]


    Og Torque: Der er jo sådan set et stort gennembrud i sæsonfinalen.. De får båden ud, de får åbnet the hatch og vi møder "the others"

    kender ikke programmet, eller andre programmer, men kan da give et svar på størrelsen af filerne..


    ja, det er normalt, og det kan passe at en film fylder flere GB's da de fleste programmer til at optage fra tv optager som VOB-filer, ligesom en dvd-optager. (i hvert fald hva jeg har hørt..) En dvd er jo lavet af VOB-filer.. men der findes adskillige programmer der kan konvertere VOB-filer til avi eller mpg.. kan ikke huske navnet, men prøv http://www.download.com og søg på "convert vob" hvis du ikke allerede har sådan et program..


    håber min info har hjulpet dig, og at jeg ikke er kommet til at tale til dig som en newb..


    greets SomeShine..

    den er jo så heller ikke meget gammel da.. nej da.. men den er stadig mega skæg ja.. utroligt der ikke er nogen herinde der har fundet crazyfrog noget før..


    edit: okay den sang er så ny.. har faktisk ledt efter den.. så bare crazyfrog til sidst i linket og troede det var den gamle.. så sorry for min første kommentar..

    "Men jeg ved ikke hvilken del den ligger i."


    tilføj/fjern programmer // tilføj/fjern windows komponenter..


    kan ikke lige huske hvor det med lyd skulle være, men prøv at trykke på "detaljer" knappen for "tilbehør" kan ikke huske hva tingene hedder i den danske Windåse.. kører selv med engelsk version..


    hvis den ikke er der inde, så ved jeg ikke..

    min mand havde samme problem med sin mx1000 men da han havde hentet og installeret de nyeste drivers virkede det igen.. prøv at finde ud af om du har de nyeste drivers og hvis ikke download dem.. ved det lyder en smule gak med drivers når det nu er en simpel mus.. men det var det der virkede her..

    hvis hidtil mindste er i mål så er det bulls**t at det er den mindste.. har selv en 6100 nu, (lige fået den) og min mand har haft en 8210.. og en 8210 er jo klart mindre end 6100'eren.. men jo.. 6100 er jo en dejlig lille tlf der har mange dejlige funktioner.. det eneste jeg godt kunne tænke mig, var at man kunne sende sine poly toner til andre.. men nej... man kan ikke "attache" lyd til sine mms'er eller sende toner seperat.. eneste minus ved den imo..


    (bare en lille info til den kommende køber)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    I trance kan jeg da godt lide de bruger klaver eller lidt guitar i ny og næ .. Altså hvis de kan finde ud af det, vel at mærke ...


    Jo deeeet.. Eller hvad med panfløjten i Flip & Fill's Remix af Scooter - Jigga Jigga .. :D totalt for federen lyd.. :D

    hejsa gutter..


    hvis jeg nu bytter det om sådan at det er min linksys router der er dhcp server istedet for struer.net's skod corecess modem, er det så routeren man skal åbne porte i? det jeg mener er: hænger portforwarding og dhcp sammen, eller?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Jeg vil dog sige jeg er endnu bedre tilfreds med den linie jeg nu har fra struer net.


    Hvordan kan du være tilfreds med struer.net??


    Deres hardware er da noget skod som man ikke kan bruge til en dyt hvis man har brug for at åbne porte, da den funktion ikke virker ordentlig i det der corecess fis..

    Diablo 3 KAN være en mulighed.. i en af de første reply's siger een at diablo er død og soul stone smadret.. diablo døde også i 1'eren.. så vidt jeg ved.. og den eneste soulstone man har smadret til dags dato er møffes.. hva med diablo's og baal's soulstone??


    Og ud over det, så har jeg været inde på blizzards hjemmeside, og blizzard north afdelingen som jo var dem der lavede d1 og 2 søger 7 nye medarbejdere, og i 5 af disse jobbeskrivelser nævner de at de er dem der har lavet d1 og 2.. ved dog ikke om det er noget man skal lægge mærke til.. men jeg tror der er noget i opsejling.. men om det er en diablo 3, det ved jeg så ikke.. måske det er noget nyt med samme gameplay..