• Jeg er ny her, da jeg ikke kunne finde spil, skriver jeg lige her.. er der nogen der kan finde cheat til cs? Jeg skal lige snyde imod en.. Han vinder altid.. Har aldrig prøvet det så kunne godt tænke mig at prøve det for 1 gangs skyld.:D så..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LoNeX
    Jeg er ny her, da jeg ikke kunne finde spil, skriver jeg lige her.. er der nogen der kan finde cheat til cs? Jeg skal lige snyde imod en.. Han vinder altid.. Har aldrig prøvet det så kunne godt tænke mig at prøve det for 1 gangs skyld.:D så..


    Jeg synes du skulle øve dig lidt istedetfor, at bruge snyd er altså det laveste, selv når man spiller mod venner/bekendte.

  • Ifølge de betingelser du siger ja til ved brug af valve's spil er det ikke tilladt at snyde.


    Det er lige meget hvilken form for cs eller andre valve spil der kører via steam der er tale om.


    Så glem alt om det øv dig hvis du vil ramme noget ellers drop spillet og gå ud i sandkassen for det må da være mere passende for din alder.


    SNYD = LAME

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • velkomme til...


    Cheats er ikk lovlige ......så har jeg sagt noget fornuftigt i denne tråd...


    Det jeg egentlig ville sige er at du er lidt heldig li nu, for i mange andre tilfælde af folk der poster om cheats, så bliver de max flamed ! det er du ikk blevet....endnu....hehe...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Hej Lonex.


    Skal vi ikke aftale at du bruger quoteknappen istedet for report når du vil svare på et indlæg ;) :))


    hehe nice one :))


    Men som sagt tidligere


    CHEATS ER IKKE LOVLIGE!!!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot


    Hvilken del af dansk lovgivning overtræder man da?


    Der kommer en tæskebande og finder dig hvis du bruger snydekoder :))


    Cheat's er ikke ulovlige, men de burde være det på multiplayerspil!
    Cracks (ikke narko'en :) ) er derimod ikke helt lovligt, da man ikke må lave om på et spils filer, det accepterer man selv når man installerer spillet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot


    Hvilken del af dansk lovgivning overtræder man da?


    Du er inde og pille ved noget ophavsrettighedsbeskyttet materiale

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee


    Du er inde og pille ved noget ophavsrettighedsbeskyttet materiale


    Så man bryder lovgivningen om ophavsret ved at at bruge de snydekoder, som producenten har lagt ind i spillet?


    Må jeg ikke få lidt af det, du ryger?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H


    Der kommer en tæskebande og finder dig hvis du bruger snydekoder :))


    Cheat's er ikke ulovlige, men de burde være det på multiplayerspil!
    Cracks (ikke narko'en :) ) er derimod ikke helt lovligt, da man ikke må lave om på et spils filer, det accepterer man selv når man installerer spillet.


    Længe leve OpenSource!!


    - har ellers hørt at NO-CD crack skulle være 100% lovlige?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot


    Så man bryder lovgivningen om ophavsret ved at at bruge de snydekoder, som producenten har lagt ind i spillet?


    Må jeg ikke få lidt af det, du ryger?


    Nu ligger landet sådan at de cheats du bruger til cs(aimbot, wallhack etc.) er trejdeparts prgrammer... derfor

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Nu ligger landet sådan at de cheats du bruger til cs(aimbot, wallhack etc.) er trejdeparts prgrammer... derfor


    Er man nu begyndt at kalde den slags "cheats"? Jeg føler mig gammel.

  • Vil nu ikke lige kalde den slags for "cheats"
    Det hedder "hacks/Cracks"
    Cheats er mere noget der i forvejen er lagt ind i spillet og jo derfor er 100% lovligt


    Hacking eller cracking, er ulovligt, fordi man bryder de regler man accepterede da man installerede spillet...

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet en gang, sidst af MvK ().