Indlæg af LoNeX

    Hej.. Jeg fik en virus igår, og det er en virus jeg har haft før. Den gør sådan at alle vores programmer ikke virker. Altså den kender ikke genveje osv. Nogen som har haft det samme problem før? Vil gerne have svar hurtigst muligt.

    Hej.. Alle dem der spiller Football manager 2006 skriv lige til mig .. jeg vil gerne have hjælp med noget :D

    Hey Allesammen..


    Er der nogen af jer der har downloaded Fifa 2006 Demo? Jeg har downloaded Directx 9.0c osv. Men når jeg skal til at installere det siger den at jeg mangler Directx 9.0c eller en update. Nogen som kan hjælpe mig med hvor jeg kan finde det?

    Hej.. Er der nogen herinde som har et program til at skifte feks avi-wma eller noget til .3gp fil.. Vil meget gerne høre fra jer..!



    Fatih

    Nogen som har fifa 2005 ? jeg keder mig rigtig meget lige nu og hvis der er nogen der har spillet kan i bare skrive så kan vi spille online...




    LoNeX :D

    Jeg er ny her, da jeg ikke kunne finde spil, skriver jeg lige her.. er der nogen der kan finde cheat til cs? Jeg skal lige snyde imod en.. Han vinder altid.. Har aldrig prøvet det så kunne godt tænke mig at prøve det for 1 gangs skyld.:D så..