[ADVARSEL] Handel ikke med Subze

  • Jeg købte en telefon af denne knægt for ca. 3 uger siden for 2200.- og fik den levert hjemme hos mig selv.. telefonens kamara virkede ikke "Hardware Fejl" siger den bare.. og den går ud uden grund hele tiden og vil ikke tænde igen før efter 25+ tryk på ON knappen...


    Jeg opdagede dette meget hurtigt og skrev ham en mail ca. 1 time efter handlen og sagde at vi måtte lade den handel gå tilbage da jeg ikke var intraseret i en telefon der ikke virkede... skrev faktisk også til ham i hans salgstråd her på Tweak.dk at han skulde kontakte mig og skrev en PM... der gik så ca. 24 timer inden jeg hørte fra ham... her sagde han at han ingen penge hade så jeg kunde ikke få mine 2200.- tilbage... han lovede mig i midlertid så en anden telefon i bytte og det takkede jeg ja til da jeg jo skulde bruge en telefon og da han fortalte mig at han ikke hade vist at den telefon han hade soldt mig ikke virkede... jeg trovede på ham og aftale at han skulde komme forbi med den nye telefon som han skulde modtage nogle dage senere... jeg skriver så til ham på den aftalte dag og får af vide at han endnu ikke hade modtaget den telefon jeg skulde have... jeg siger så at jeg vil skrive igen i morgen for at høre om den var kommet...


    Det er nu 4 dage siden og har intet hørt fra ham... jeg opdager i går at han er på MSN... så jeg skriver til ham at hvis han ønsker at vi forsat skal kunde rede disse tråde ud på et venskabligt plan skal han tage sig sammen og aflevære den lye telefon eller komme med mine penge... men det gav intet andet resultat end at han loggede af MSN og har ikke været online siden... tror han har blokket mig...


    Dette er ment som en advarsel til eventuelle andre købere og til Subze selv... jeg skal nok få mine penge... eftersom at du afleværede telefonen til mig tror jeg du er af den opfattelse at jeg ikke kan finde dig.. men du tager fejl.. jeg ved pracist hvem du er da telefonen hade flere smser fra både dig og dine venner/veninder i hukommelsen så jeg har intil flere folk jeg kan finde dig igennem... så betragt dette som sidste advarsel... aflevær mine penge eller bytte telefonen inden jeg føler mig nødsaget til at hente dem...


    Fed7haS

  • Det er ikke første gang der er problemer med ham, han er blacklistet på mobildebat med følgende kommenatar: Subze (Overholder ikke aftaler, truer folk med Vold, og sender ikke telefoner selvom der er blevet betale, eller i byttehandel)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Djake
    Det er ikke første gang der er problemer med ham, han er blacklistet på mobildebat med følgende kommenatar: Subze (Overholder ikke aftaler, truer folk med Vold, og sender ikke telefoner selvom der er blevet betale, eller i byttehandel)


    Det lyder ikke godt...Mange tak for advarslen...

  • Det er fanme utroligt at folk ikke kan finde uda f at være flinke... hvordan ville han ikke selv ha det hvis det gik ud over ham?! 2tal ondsvagt...


    Jeg solgte også en mobil for noget tid siden, der var der en der gerne ville bytte med en ny nokia. og det lød da dejligt som jeg takkede ja til, ind til jeg spurte om hvad der var med... så sagde han, Intet, da den er stjålet... hvad faen sker der her man, han prøver at bytte en Lovlig mobil til en stjålet og så indrømmer han det sq selv. fatter ikke hvad der sker med folk.


    man tør jo næsten ikke købe ting af folk, man skal sq næsten til at hente lortede på hans adresse så man er sikker på det kommer..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Fed7haS --> Hvis jeg var dig, så ville jeg politianmelde ham med det samme..


    FATTER ikke hvorfor folk tror det er umuligt at politiandmelde sådan en handel?????

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SimonHave
    Har også købt en E700 af ham hvor kameraet ikke virkede... heldigvis er der garanti på den og den kan repereres gratis, men syntes stadigvæk at han er en svindler..
    -Simon


    Sig mig, har du eller forfatteren til denne tråd ikke adressen til ham så i kan melde ham til panserne?


    tankabbot

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Han skulle have et lag tæsk..


    Synes en Blacklist sticky er en fin ide. De nyder ihvertfald godt af en på mobildebat.dk


    Kunne ikke være mere enig!


    Blacklist synes jeg desuden også er en glimrende idé! Det er sgu den eneste måde man kan undgå sådan "con-artists"! Men på den anden side, så kan han jo bare oprette en ny profil!


    Søgte lige for sjov skyld efter ældre tråde med Subze. Det er utroligt så mange mobiltelefoner man kan have til salg i løbet af et år synes jeg nok, derudover er der også pc´ere, ps2 han involverer sig i.


  • Det med at lave en ny profil...
    Man kunne lave et eller andet under ens profil hvor der stod hvilke profiler man havde med navn..


    EDIT:
    Prøv at give blacklisten en prøve bare på et par uger eller en måned:))