[ADVARSEL] Handel ikke med Subze

  • Jeg synes også at det med at blackliste er en god idé.... Dog skal der være meget kontrol, og det skal ikke ske at en bliver blacklisted fordi der bare er opstået en fejl mellem ham og køber....


    Jeg tror at dem der er imod blacklisting er fordi de simpelthen er bange for at det vil tage en negativ drejning og at man kan blive blacklisted for en misforståelse.....


    På den anden side og det er også købers ansvar at undersøge om man kan stole på personen man køber af.... Man kan jo bare lige tage en søgning på nettet og evt tage en tur på google og se om man kan finde noget....


    Jeg fatter bare ikke hvorfor nogle folk SKAL snyde andre... de får ikke en skid ud af det, og oven i det kan de risikere at blive politianmeldt....


    Synes virkelig det er nogle idioter der snyder andre... Jeg ville andre sælge noget der ikke var i orden, og hvis det alligevel skete at jeg solgte noget som jeg troede virkede, ville jeg med det samme give køberen pengene tilbage + lidt % oveni for at undskylde...

    A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.


  • Der vil jeg godt lige springe ind og sige der er nogle der skifer hele tiden, som mig f.eks. :O
    Jeg har ikke en mobil i mere end MAX!!! 3 måneder så bliver jeg træt af den og sælger/bytter den med en anden en.. så der er også "lovlige" folk der sælger/bytter mange mobiler hehe ;)


    IKKE for at sigge han er en sød fyr ham den dumme skid som har snydt de folk, hader sådan noget!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
    Måske Adminsne kan lave en tråd hvor de kan lave en blacklist? Hvor de er de eneste der kan ændre listen. Hvis der er en grund?



    Fin ide - og så kan evt. uskyldige blive fjernet af Martin - hvis en eller anden nu hænger en anden ud uden grund - eller parterne får løst problemet..


    Svindlere skal have tæsk med en våd søndags berlinger....... X( X( X(

  • Jeg har åbenbart været heldig med mine handler.. har aldrig haft problemer med privat køb/salg eller køb over nettet af en butik... pyhh ;)


    Ang politianmeldelse kan du ikke rigtig gøre noget.. du kan intet bevise...


    Måske vi skulle oprette et "Tweak-Tæskehold" :boxing: :boxing: :boxing: :T
    hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Jeg har åbenbart været heldig med mine handler.. har aldrig haft problemer med privat køb/salg eller køb over nettet af en butik... pyhh ;)


    Ang politianmeldelse kan du ikke rigtig gøre noget.. du kan intet bevise...


    Måske vi skulle oprette et "Tweak-Tæskehold" :boxing: :boxing: :boxing: :T
    hehe


    Jeg er med 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer


    Det med at lave en ny profil...
    Man kunne lave et eller andet under ens profil hvor der stod hvilke profiler man havde med navn..


    EDIT:
    Prøv at give blacklisten en prøve bare på et par uger eller en måned:))


    Synes også det er en fin idé med blacklist....


    Men hvis vi så skal ind på om de skal kunne bannes skal vi til at låse ipadresserne hvis det er... det hjælper ikke med navn osv. men simpelthen hele ip'en...

  • Vask jeres mund med sæbe...


    Tæskehold, må jeg være fri! i Har tydeligvis ikke meget mellem ørene hvis i tror at vold løser noget.
    Mød op på hans adresse og kræv pengene/ny tlf, for vold løser ikke noget andet end et sagsanlæg på halsen.

  • Blacklist er en ret god idé... Syntes at der tilgengæld skal være ret meget opsyn med hvorvidt folk bliver smidt på.
    Nogle har simpelthen det med at tror de bliver snyd bare der går 2 dage inden deres varer er der.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Klitgaard
    Vask jeres mund med sæbe...


    Tæskehold, må jeg være fri! i Har tydeligvis ikke meget mellem ørene hvis i tror at vold løser noget.
    Mød op på hans adresse og kræv pengene/ny tlf, for vold løser ikke noget andet end et sagsanlæg på halsen.


    Skal du ha' tæsk...... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    ... Blacklist?


    Jeg sys selv det er en god ide...


    men tilgengæld er der mange som sys det IKKE er! X(


    Syens enlig det ville være ok med en blackliste.... :]


    hvis det er den anden har noget at sige kan han jo frit tale også begrunde hvorfor han har solgt osv... og blive tage af den...

  • Tjaa jeg har samme prob HyperState på OC , som jeg købte nogle dele af i oktober , som er blevet lovet sendt så mange gange ... Det er sq irreterende at der er nogle der bevist vil ta røven på andre
    :chain: :camp:


    /Wulfen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Ang politianmeldelse kan du ikke rigtig gøre noget.. du kan intet bevise...


    Hvis der har været skriftlig kontakt i form af mails el. lign kan disse bruges som bevis, og de er ganske udemærkede til det.. Så jo, man kan godt bevise noget.. Men uden noget skriftlig kommunikation blir det mere end svært :(

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko


    Hvis der har været skriftlig kontakt i form af mails el. lign kan disse bruges som bevis, og de er ganske udemærkede til det.. Så jo, man kan godt bevise noget.. Men uden noget skriftlig kommunikation blir det mere end svært :(


    Problemet er jo bare at uanset om man kan bevise noget eller ej, så har politiet jo nok bedre/vigtigere ting at tage sig til ...

  • Der går nok noget tid, men da jeg havde samme problem gik det ganske nemt..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af wulfen
    Tjaa jeg har samme prob HyperState på OC , som jeg købte nogle dele af i oktober , som er blevet lovet sendt så mange gange ... Det er sq irreterende at der er nogle der bevist vil ta røven på andre
    :chain: :camp:


    /Wulfen


    Hyperstate er også en gammel kending.. Der har været flere uheldige hændelser med ham under flere forskellige navne.