[ADVARSEL] Handel ikke med Subze

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Klitgaard
    Vask jeres mund med sæbe...


    Tæskehold, må jeg være fri! i Har tydeligvis ikke meget mellem ørene hvis i tror at vold løser noget.
    Mød op på hans adresse og kræv pengene/ny tlf, for vold løser ikke noget andet end et sagsanlæg på halsen.



    Haha.. vold løser alt for mig..


    Hvis man ikke kan høre så kan man føle..

    CPU: AMD Newcastle 3000+ 2000@2400 MHz
    Epox 8KDA nForce 250Gb @ VCORE+VDIMM mod
    Grafikkort: Albatron FX5700 256 mb,
    Ram: Mushkin 2*512 PC3200 / 400 MHz
    HD: Samsung SP 160 Gb
    PSU: Chill Innovation CP-400A

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tankabbot


    Sig mig, har du eller forfatteren til denne tråd ikke adressen til ham så i kan melde ham til panserne?


    tankabbot


    hvad vil du melde ham for, det er jo umuligt at anklage ham for noget ? i kan jo ik "bevise en handel", kan i ?"

  • joda korrespondancen herinde er sådan set nok, sammen med en udskrift af bankoverførslen.....er blevet snydt for et mindre beløb på qxl, og vedkommende er blevet politianmeldt.....og går man flere sammen om et erstatningskrav, så gør politiet noget ved det hurtigt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    En smule smerte har aldrig skadet nogen......Eller?


    nemlig

    CPU: AMD Newcastle 3000+ 2000@2400 MHz
    Epox 8KDA nForce 250Gb @ VCORE+VDIMM mod
    Grafikkort: Albatron FX5700 256 mb,
    Ram: Mushkin 2*512 PC3200 / 400 MHz
    HD: Samsung SP 160 Gb
    PSU: Chill Innovation CP-400A

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Der kommer ingen blacklist op her på tweak !!!


    kan du forklare hvorfor???


    Synes det er helt iorden at lave en blackliste....
    Kunne evt. lave en poll om for eller imod blackliste?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer


    kan du forklare hvorfor???


    Synes det er helt iorden at lave en blackliste....
    Kunne evt. lave en poll om for eller imod blackliste?


    Det er blevet nævnt mellem mods og admins og Martin vil ikke have det, så det kommer ikke.


    Bryder mig heller ikke om en liste hvor folk skal hænges ud. Er selv blevet snydt godt og grundigt herinde en gang, men derfor støtter jeg ikke en decideret "blacklist" ;)

  • tjae det er jo martins ret til at afgøre den slags....men så vil jeg da lige opfordre en hp nørd til at sætte en sammen til den slags.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Problemet er jo bare at uanset om man kan bevise noget eller ej, så har politiet jo nok bedre/vigtigere ting at tage sig til ...


    Ja lige nu... Men når din sag om 1 uge når toppen af bunken så er det bedre end bare at give op ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    Ja lige nu... Men når din sag om 1 uge når toppen af bunken så er det bedre end bare at give op ;)


    Det er jo fint nok at være optimist, men sådan fungere tingene jo ikke ... Politiet tager ikke ting i rækkefølge, men efter prioritet ... og sager som denne har meget lav prioritet ... Man skal egentlig være heldig hvis de overhovede gider at kigge på den ud over at bare skrive rapport som de smider ned i en skuffe.


    Men ja, det kunne jo være der skete noget ... Er dog ikke noget jeg ville satse på ... Så hellere opsøge ham og konfrontere ham med det og ordne sagen selv. Man kan jo ikke regne med at politiet ordner alt for en .. Somregl er det sgu bare et helvedes besvær at hive politiet ind i sagen og så prøve at få sine penge igen den vej ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Det er blevet nævnt mellem mods og admins og Martin vil ikke have det, så det kommer ikke.


    Bryder mig heller ikke om en liste hvor folk skal hænges ud. Er selv blevet snydt godt og grundigt herinde en gang, men derfor støtter jeg ikke en decideret "blacklist" ;)


    Det er jeg helt enig i.


    Jeg kan godt forstå, at Martin ikke gider det. En blackliste ville kræve tid og håndtering af, om en person skal på en liste eller ej og ender ofte i en påstånd mod en påstand.
    Martins hårdtsparkende "støvle i røven ud af Tweak" til svindlere fungerer fint IMO.

  • Nu har jeg lige brug for lidt hjælp fra nogle der også har handlet med denne fyr.. Jeg har lige haft den sidste samtale med ham over msn og nu har jeg brug for at vide hvor jeg finder ham... så ALLE der har noget som helst info om denne knægt Adrasse, tlf osv.. bedes skrive dem til mig på Fed7haS@msn.com :) takker for alt hjælp...


    Syndes også lige jeg vil poste vores MSN samtale så folk her på TWEAK kan se hvad det er for en person vi har med at gøre... så ingen andre handler med ham...



    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Nu har jeg lige brug for lidt hjælp fra nogle der også har handlet med denne fyr.. Jeg har lige haft den sidste samtale med ham over msn og nu har jeg brug for at vide hvor jeg finder ham... så ALLE der har noget som helst info om denne knægt Adrasse, tlf osv.. bedes skrive dem til mig på Fed7haS@msn.com :) takker for alt hjælp...


    Syndes også lige jeg vil poste vores MSN samtale så folk her på TWEAK kan se hvad det er for en person vi har med at gøre... så ingen andre handler med ham...


    Fed7haS


    Kan godt forstå at du er godt gal i skralden over den handel. Men ud fra hvad jeg kan læse - så truer du ham faktisk. Og det synes jeg ikke er særlig smart at gøre. Slet ikke offentligt, som du gør her.
    Noget andet er, at jeg tror ikke vold hjælper en disse. Tværtimod - vold avler vold el. flere problemer.

  • try this...


    det er ikke nogen dårlig ide :)


    Anyway alle folk der har bedst om en blackliste hvordan vil i klare den?


    Vil i så have der skal skrive brugernavn og eventuelt mail / messenger. De ting er jo ikke så svære at ændre.


    Eller vil I have der skal skrive personlige oplysninger såsom, navn, adresse, telefonnummer eller IP? Og så fjerner Tweak mods det efter et 2 timer og I får en advarsel.


    Og hvis tweak ville lave en blackliste der var brugbar ville det også kræve at de ændre hele deres regelsæt og sandsynligvis i nogle tilfælde vil bryde loven ved det.


    En blackliste er umulig at arrangere. Det eneste i kan bede tweak om er at banne deres IP og DNS.
    Men hey så fixer de jo bare tingene fra et andet sted. Det hele skal nok blive omgået på en eller anden måde.


    Men Try-This kom slet ikke med nogen dårlig ide. Hvis Tweak evt. kunne lave et sted i profilerne hvor man kunne skrive kommentarer til brugeren.

    Signatur billedet er slettet da det fejler og der i stedet for vises et rødt kryds


  • tjjaaah..


    tweak.dk kunne jo lave sådan at hver IP kun kunn lave en bruger...


    men okay.. ingen blacklist..


    Fed7hash..
    Nok ikke det smarteste at true.. men hvaae.. han har snydt dig.. !