Hvordan er vinden hos jer

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    Her blæser det ekstremt meget!! Hele tager på vores 60m2 garage er fløjet af og vores elektriske port til 20.000kr er også næsten væk!! sygt!!


    OMG. 8o - SÅ har I vist pt. den største skadesrekord, her på tweak... :boxed:

  • Her har vinden taget et træ lige uden for mit køkken vidue var ikke helt glad for det... var lidt nervøs for den vej på vej over i bygningen men slap da.


    Ellers er der som Burger siger rigtig mange klumper i strømmen.


    Men det blæser mega kraftigt udenfor nu og jeg tror efterhånden det er oppe på 1999... men boede jo i Ringkøbing den gang og derude er det altså endnu være, så er ikke helt sikker på hvor slem herning var dengang.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Hm. Det blæser ikke her inde ... men udenfor blæser det vist ... men gør det jo altid i danmark ...


    skal ned og hente grillmad senere (big suprise) .... så det er jo godt jeg er skaldet så jeg ikke får bonghår. *G* :))

  • Undgå at bestil pizza med udbringning i Storkøbenhavn, da det kan ende i en tilsigtelse for uagtsomt manddrab.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    CHEATER !!! ... Den brugte du også sidst ... ;) *G*


    /KICK .... Så kan du lære det ... *G* :T


    LOL sorry.. jeg kan ikke komme på nye jokes ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Undgå at bestil pizza med udbringning i Storkøbenhavn, da det kan ende i en tilsigtelse for uagtsomt manddrab.


    LOL!! :))

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Her har vinden taget et træ lige uden for mit køkken vidue var ikke helt glad for det... var lidt nervøs for den vej på vej over i bygningen men slap da.


    Ellers er der som Burger siger rigtig mange klumper i strømmen.


    Men det blæser mega kraftigt udenfor nu og jeg tror efterhånden det er oppe på 1999... men boede jo i Ringkøbing den gang og derude er det altså endnu være, så er ikke helt sikker på hvor slem herning var dengang.


    I 1999 var jeg på arbejde på Emilios (Det der nu hedder San Marco) og jeg reddede mange ting udenfor, da jeg skulle hjem var jeg ved at få både tagsten og alt muligt i hovedet .. Så vidt jeg kan se og høre, er der intet faldet ned her omkring endnu, så forhåbentlig slipper vi for det denne gang ..

  • Lige midt på sjælland blæser det også pænt, men ikke nær så slemt som andre steder, intet er føjet væk... endnu, Så sidder og stener lidt Samurai Jack på cartoon network :D, næsten alt andet er nede!


    3 der er døde... ;(

  • Ja det fucking lort.. føler med dem og deres familier. ;( JEG BLIR INDENFOR! :(

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    I 1999 var jeg på arbejde på Emilios (Det der nu hedder San Marco) og jeg reddede mange ting udenfor, da jeg skulle hjem var jeg ved at få både tagsten og alt muligt i hovedet .. Så vidt jeg kan se og høre, er der intet faldet ned her omkring endnu, så forhåbentlig slipper vi for det denne gang ..


    Kan da fortælle dig så meget at det har taget en del træer rundt omkring og tagsten er også fløjet lidt rundt omkring så det er godt igang :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • ahh lige nu er jeg glad for min UPS - har reddet mit system fra at genstarte en 4-5 gange nu her til eftermiddag :)
    Blæser af htil her.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Blæser pænt meget! Katten har stue arrest :)) Og der udsving i strømmen hele tiden, NESA grav nu de fucking kabler ned!! :chain:

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Der er kun nogle tagsten som kedede sig, og så fløj væk, men eller blæser det bare. Jeg var ude og gå tur ved strande med min hund for en time siden, og der fik jeg vand i hovedet selvom det ikke regnede! totalt vildt ! :D (jeg gik ca. 30 meter fra vandet)

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    Der er kun nogle tagsten som kedede sig, og så fløj væk, men eller blæser det bare. Jeg var ude og gå tur ved strande med min hund for en time siden, og der fik jeg vand i hovedet selvom det ikke regnede! totalt vildt ! :D (jeg gik ca. 30 meter fra vandet)


    ja det blæser godt nok meget her i dragør :rolleyes:

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro