Hvordan er vinden hos jer

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Det har jeg også indtryk af. 1999 rev min glasfiberjolle sig løs og fik bunden smadret af at rulle på stenene på stranden. :(
    10 tagplader på huset rev sig løs.


    Engel fortalte lige, at gågaden i Nordborg er spærret p.g. af de store butiksruder, som står og svajer i vinden. :boxed:


    Location: Vestsjælland midt mellem slagelse og korsør.


    Der er en enorm kraft i vinden, det er helt vildt.. Vores garageport har vinden åbnet ! Der har simpelthen været så stort undertryk på ydersiden, at den har åbnet sig.


    Ret vildt.. Før lettede der et af vores borde i haven og var på vej væk 8o

  • Normalt er der ikke regn på ret meget af min altan, men nu bliver mit vindue og altandør dækket af regn, når vinden får rigtigt fat i det .. Det lyder nogen gange som om min fryser er på vej væk fra altanen, men den står da endnu ..


    I går da jeg var på skolen for at komme til eksamen lød det som om de meget store vinduer i kantinen ville blæse ind, det er sikkert meget værre i dag ..


    Indtil videre, er det ikke så slemt som i 1999 her i Herning ..

  • Her på Ærø ( Ø, syd for fyn )
    Blæser det da kraftigt, men der er ikke sket noget særligt endnu.. :)
    Håber ikke vinden bliver meget kraftigere.. for så kunne der godt ske et eller andet... :rolleyes:

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Indtil videre, er det ikke så slemt som i 1999 her i Herning ..


    Det er det ihvertfald her, det er lidt vildt .. Og de sagde også på TV2, inden vi mistede forbindelsen, at det først vil kulminere om 2-3 timer, så det værste er ikke engang ovre endnu. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Her er der eddermame os gang i vinden!


    der er noget byggeri af nogle huse igang på den anden side af vejen, og vores bil er blevet "angrebet" af store rockwoll baller :))


    udover det så gynger og knager huset, og det trækker temli meget når man åbner døre :rolleyes:


    heldigvis ingen tagsten blæst af endnu...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Det er det ihvertfald her, det er lidt vildt .. Og de sagde også på TV2, inden vi mistede forbindelsen, at det først vil kulminere om 2-3 timer, så det værste er ikke engang ovre endnu. :rolleyes:


    Føj for den da. Det larmer helt vildt her nu. Det er næsten ulideligt. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Det er det ihvertfald her, det er lidt vildt .. Og de sagde også på TV2, inden vi mistede forbindelsen, at det først vil kulminere om 2-3 timer, så det værste er ikke engang ovre endnu. :rolleyes:


    Har selvfølgelig ikke været ude i det, som jeg var i 1999, men der flyver endnu ikke ting rundt, som der gjorde i 1999 ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Herude på landet, i nærheden af Odense, blæser det også heftigt igennem. Det buldrer jo helt.


    Men tror ikke der er sket noget.


    (jeg er nabo til Berlebug)
    -Midtfyn


    På vej til arbejde skulle jeg zig zag meget da vejene var tildækket med grene nogle steder.
    Jeg så et ½ hus der var spredt ud over et mindre område.

    Da jeg kom hjem var min Far i gang med at sætte vores antenne fast igen da den var ved at flade ned fra taget.
    og skal da forsikre jer om at den kunne svaje 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ganda
    Da jeg kom hjem var min Far i gang med at sætte vores antenne fast igen da den var ved at flade ned fra taget.
    og skal da forsikre jer om at den kunne svaje 8o


    han var forhåbentlig ikke gået op på taget vel? 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Har selvfølgelig ikke været ude i det, som jeg var i 1999, men der flyver endnu ikke ting rundt, som der gjorde i 1999 ..


    Det gør der ihvertfald her .. Grene og andre småting, er hvad jeg umiddelbart kan se, men ved også at der er røget flere tagsten (hvad hedder sådan nogle?) på flere huse i nærheden, og vores ene træ i forhaven ligger næsten vandret. :baby:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Blenstrup - lidt syd for Aalborg... Tja, lad mig sige det sådan, da jeg ville til at skrive her første gang, røg strømmen i 5 minutter..

  • Damn... den storm er næsten værrer end den i 1999..... 8o
    de advarer om den på tv2.... :rolleyes:

    CHIFTEC HIG TOWER ## SOYO DRAGON KT333/ULTRA BLACK
    Onboard:LAN, SOUND6.1, 8XUSB, IDE&RAID CONTROLLER
    256 MB DDR2100 RAM ## AMD ATHLON XP-M 2000+ ## WATER COOLED
    NVIDIA GEFORCE2 GTS/GEFORCE2 PRO 64MB ## WD HD 20GB
    Maxtor DiamondMax 10- 200 GB - 7200 rpm## CPU TEMP: UNDER PROGRESS

  • Jeg var lige ude med en batterimaskine og nogle skruer for at udøve forebyggende skadebekæmpelse.
    2 planker i plankeværket ved carporten sad og blafrede. For at de ikke skulle falde ned på bilen, har jeg skruet dem fast. Skruerne var knækket. 8o
    Der kom et pludseligt vindstød, som var så kraftigt, at jeg på det nærmeste splattede op af plankeværket. :boxed: