Hvordan er vinden hos jer

  • - Har lige kommet hjem fra en Tysklands tur og må sige at det har taget godt fat. Ved bare 90 km/t blev bilen godt nok blæst sidelæns så der blev kørt stille og roligt hjem. Var lige oppe igennem byen hvor der er væltet en dobbelt mur hen over vejen som ellers skærmer for en børnehave. Vi mødte flere træer rundt omkring som var væltet så rabatten blev brugt flittigt til at komme uden om.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Her i Horsens er den så vild, at den flår i vores lysnet ledninger.. Spændingen svinger så meget nogle gange, at computere genstarter.. Nabo'ens udstue blæste ind.. og vores aller bredeste træ nede på vores eng er væltet.. det træ er MEGET stort.. rimelig sygt.. kommer til at tage tid at fjerne!


    Har lige været på arbejde.. strømmen gik osv.. det er helt vildt..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse


    ja det blæser godt nok meget her i dragør :rolleyes:


    Ja, jeg har hørt at alle de store vinduer i Fields er blæst ind, så Fields er lukket...

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Her i Brøndby er der godt nok knald på - med alle de højhuse vi har. :rolleyes: Så lige en cyklist der blev kastet fra cykelsti - ind over fortovet - og så ind i et træ. Hun nåede dog lige at falde af inden cyklen ramte træet. Heldigvis var der nogle Falck-folk i nærheden. De var ved at spærre McDonald af - da skilte og tag er ved at ryge af H-til. :rolleyes:
    Ifl. DMI så blæser det 24m/sek her og så skal der lige lægges den turbulens til, som automatisk opstår mellem alle de højhuse. Tror nok jeg bli'r hjemme i aften. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    CHEATER !!! ... Den brugte du også sidst ... ;) *G*


    /KICK .... Så kan du lære det ... *G* :T



    Jep - den har vi vist set før den der..... :T

  • Som _What_ og Burger siger er det ikk så vildt her i Herning. Har ikk hørt om noget vildt her i området endnu.


    Men vi lukkede en time tidligere på mit arbejde (Kvickly Xtra) fordi ting fløj rundt omkring, blandt andet et kæmpe juletræ vi havde stået udenfor væltede ned over kørebanen!


    Hørte lige fra vores vagt at taget på slagteriet i Skive er blæst af 8o

  • Her i Kastrup er en stor del af Amager Brogade spærret af, der er forbud mod at gå på gaderne og jeg var ved at blive væltet omkuld da jeg skulle hjem fra Amager Centeret - Alt i alt, en ganske hyggelig oplevelse.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Vejret her i nordjylland (Fårup) er skrækkeligt. Jeg sidder her oppe på vores loft, og det hele gynger nærmest. Håber virkelig ikke strømmen går her i aften.


    Pas på, vejret kan dræbe :T

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • det er faktisk ikke så slemt her i viborg mere... nu kan jeg i hvert fald ikke hører spejlet gynge på den anden side af væggen og tror også godt man begynder med at kunne bevæge sig ud... jeg overvejer i hvert fald at hente en durum :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Vejret her i nordjylland (Fårup) er skrækkeligt. Jeg sidder her oppe på vores loft, og det hele gynger nærmest. Håber virkelig ikke strømmen går her i aften.


    Pas på, vejret kan dræbe :T


    Fårup...der har jeg vist været engang...VIP LAN :) Hvis det altså er den Fårup...der er vist flere.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Tja man har da en god undskyldning for at sidder inde og spiller computer :D

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • her i sorø sker der ikke en disse... jeg var lige udenfor, og jo der kommer nogel kraftige vindstød, men ikke en skid ellers.. lidt kedeligt!

  • Tjaa det går hårde ud over sjælland og fyn samt østjylland end det gør over os lidt længere ude væst på.


    Mine forældre bor lige ved havet hvor jeg også er vokset op de har haft over 25 m/s derude og der er ikke sket andet end nogle få træer der er tiltet og nogle enkelte tagsten.


    Det er jo mere normalt med sådan en blæst derude så tingene kan bedre holde til det.


    Men der er sgu da sket lidt i lille danmark i dag :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • som sagt har det blæst ret godt her i Thisted, men svigerfars to væksthuse er blæst væk, det lille drivhus er blæst i carporten og kastianjetræet er væltet ind i laden:( sur røv