Hvordan er vinden hos jer

  • 5 vinduer er smadret, 2 træer er væltet og 5 tagsten er væk .. Det gik rimelig hårdt for sig her.. Bare på den her gade hvor jeg bor har _alle_ grunde msitet mindst 1 træ..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Jeg er nu LIGE ankommet fra Aarhus ... Vi kørte kl 16:30 - og skulle ha´ været hjemme kl 19:15 eller noget ... Men pga, vinden , var færgen aflyst + broen var lukket :( ... så vi skulle kører fra Aarhus og ned til Odense, og så vente til broen åbnede .. Og da vi kørte fra Aarhus , Kunne man mærke / se , at bussen blev taget af vinden .. den skøjtede bare , fra side til side 8o og vi var flere gange nødt til at stoppe.


    Det fede var så, at ud af ca 40 mennesker som der var plads til i bussen , var vi 4 :)) ... også fik vi mad ved broen på busselskabet´s regning :T ( så jeg er godt mæt :)) )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Raller
    Jeg er nu LIGE ankommet fra Aarhus ... Vi kørte kl 16:30 - og skulle ha´ været hjemme kl 19:15 eller noget ... Men pga, vinden , var færgen aflyst + broen var lukket :( ... så vi skulle kører fra Aarhus og ned til Odense, og så vente til broen åbnede .. Og da vi kørte fra Aarhus , Kunne man mærke / se , at bussen blev taget af vinden .. den skøjtede bare , fra side til side 8o og vi var flere gange nødt til at stoppe.


    Det fede var så, at ud af ca 40 mennesker som der var plads til i bussen , var vi 4 :)) ... også fik vi mad ved broen på busselskabet´s regning :T ( så jeg er godt mæt :)) )


    hehe okay tro sku ik lige havde kørt i den bus hvis den skøjtede fra side til side :T

  • Her i Hjørring (nord Jylland) er der ikke andet en et par tagsten og en gammel hus det er blæst sammen + nogle væltede trær

  • Har været uden strøm fra klokken 15 igår og så til 0012 i nat. Men der er stadigvæk "klumper" på linjen, og strømmen smutter sikkert et par gange endnu.
    Vi har dog ikke haft de store skader, dog havde vi et 10-15 m højt træ, som var mindst 50år gammelt ( noget som min farfar plantede da han havde ejendommen ) , som væltede ud på vejen. Men folk var fucking ligeglade med at politiet frarådede al færden udendørs, der var stadigvæk nogle idioter som drønede rundt udenfor, og tror sq det er et held at der ikke var nogen der kørte ind i det træ, der var seriøst folk der tog den med 80 - 90 kmt, sådanne folk skulle bare... Kan pisse mig så meget af at der er folk der ikke kun sætter deres eget liv på spil, men også de falckreddere som efterfølgende skal ud og redde dem fordi de absolut skal ud og se på orkanen. Der er selvfølgelig også dem som skal til eller fra arbejde, men der ville jeg så nok selv have valgt at blive hjemme, hvis ikke det var strengt nødvendigt at komme på arbejde!

  • Det værste der er sket her i min ende af Amager Brogade er en væltet flagstang.. Så det er jo godt nok :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • - Drivhus ødelagt


    - 2 tagsten er røget af taget.


    - 5 tagsten ligger et helt andet sted på taget oven på de andre tagsten.


    - Omkring 16 andre tagsten ligger helt forkert.


    - Skorstener er skæv og der er rgøget puds fra inddækningen ned i den, og en hel del fuger er røget.


    - Tagrykken er blevet ødelagt flere steder, og der ligger puds fra den i haven.


    Har samlet en del puds og fuger sammen. Det der røg ned i skorstenen fylder en ½ plast bærepose.

  • Hej Alle sammen


    Jeg var lige ude at køre en tur i dag og ak ak ;(



    Der ligger en fredet gård ca 1 km fra hvor jeg bor.
    Stue huset brænde ned for 4-5 mdr siden og De der bor der flyttede så over i den anden bygning der høre til, som er en gammel rasturant.


    Håndværkere har så genopført stue huset og manglede kun tagplader og alt det indvendige.


    Pga taget mangler har vinden kunne skubbe huset af soklen og alle murene er så væltet over i rasturanten og taget på rasturanten er blæst af (stråtag).


    Det skal lige siges at de venter barn til marts og havde regnet med at flytte tilbage i stuehuset inden fødsel.


    Bad Luck :boxed:

  • - 3 tagsten er fløjet af taget


    - Taget er fløjet af karporten


    - 3 store træer er revet op med rod i haven


    - En del af taget er blæst af brændeskuret


    - Læhegnet, som indkraser haven, er væltet


    - Strømmen har været væk i over et døgn


    Jeg har nu endelig fået fat i en nødstrømforsyning, som hvis strømmen går igen, kan compen køre i 5 timedr endnu :D

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Flagstang knækket, Pænt stor ventilations ting ligger i vores have, ellers ikke det vilde... Men strømmen var væk i 22 timer!!


    En af mine venner der bor 2km herfra, havde fået indtil flere tagsten revet af, smadret sit drivhus og et par vinduer... :\

  • Jeg har først fået strøm nu, den forsvandt omkring halv 6 i lørdags. Og det er ikke "rigtig" strøm. Men strømmen fra en UPS som jeg fik opladt på arbejdet. Så der er lige strøm til en omgang mail også er det ellers slut.


    Vi har somsagt ingen strøm i hele vores kvarter - omkring 100 huse. Ingen materielle skader overhovedet på vores ejendom. Bortset fra strømmen. . Det er altså bare BIDENDE koldt på 3. dagen!.. ;( Men længe leve stearinlys.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Jeg har først fået strøm nu, den forsvandt omkring halv 6 i lørdags. Og det er ikke "rigtig" strøm. Men strømmen fra en UPS som jeg fik opladt på arbejdet. Så der er lige strøm til en omgang mail også er det ellers slut.


    Vi har somsagt ingen strøm i hele vores kvarter - omkring 100 huse. Ingen materielle skader overhovedet på vores ejendom. Bortset fra strømmen. . Det er altså bare BIDENDE koldt på 3. dagen!.. ;( Men længe leve stearinlys.


    3*fuck. Intet internet. 8o


    Her (Odense) er det begyndt at blæse lidt op igen, men det er ikke noget vildt.
    Jeg var oppe ved banken og så at en af deres store flagstænger var knækket, det har jeg godt nok ikke set før.

  • Hmmm...Det her træ har nu ligget her i 2 døgn - først imorges blev det bragt ind på cykelstien, men ingen har fjernet det :rolleyes: - Nogen som tilfældigvis ikke har noget bedre at lave og en meget stor kranbil ? :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Jeg har først fået strøm nu, den forsvandt omkring halv 6 i lørdags. Og det er ikke "rigtig" strøm. Men strømmen fra en UPS som jeg fik opladt på arbejdet. Så der er lige strøm til en omgang mail også er det ellers slut.


    Vi har somsagt ingen strøm i hele vores kvarter - omkring 100 huse. Ingen materielle skader overhovedet på vores ejendom. Bortset fra strømmen. . Det er altså bare BIDENDE koldt på 3. dagen!.. ;( Men længe leve stearinlys.


    Trist sådan noget. Jeg så på tekst tv, at 100.000 var ramt af strømsvigt og at der ikke var udsigt til bedring for mange, før sidst på ugen.
    Godt det ikke skete for mig i, dengang jeg havde discus fisk. Det havde kostet mig i nærheden af 50 k, hvis det var sket. 8o


    Jeg ville meget nødt være uden varme og strøm. Discus fisk eller ej. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Trist sådan noget. Jeg så på tekst tv, at 100.000 var ramt af strømsvigt og at der ikke var udsigt til bedring for mange, før sidst på ugen.
    Godt det ikke skete for mig i, dengang jeg havde discus fisk. Det havde kostet mig i nærheden af 50 k, hvis det var sket. 8o


    Jeg ville meget nødt være uden varme og strøm. Discus fisk eller ej. :boxed:


    Med de priser vi betaler for strøm, så er det for dårligt de ikke har fungerende nødplaner, men hvis man har fisk for så mange penge, har man vel selv en nødforsyning af en eller anden slags? Alt andet vil da være knap så intelligent ..


    Nu har jeg aldrig varme på her - så det eneste jeg bruger er den fordampning der altid er fra en radiator plus varmt vand - men jeg vil også meget nødig undvære strøm .. Specielt lige i den her tid, hvor det står på konstant læsning ..


    Heldigvis har vi da bedre strøm end de har i USA ..