hvornår kan man sådan melde sig til wow beta

Oprindeligt indlæg af købkøb
    Nej... Har været i skole... Hehe... Det lyder som om jeg er en tåbe fordi jeg ikke havde chance for at prøve det kl. lort om morgenen... Arbejder i ikke? Eller går i skole??

Klokken lort om morgenen? Dit indlæg er postet kl. 14:44 :))

Oprindeligt indlæg af Patrick S
    Nogle der ved om det er rigtig om man skal betale hver måned for at spille WOW eller om det bare er noget fis, hvis man skal hvor meget er det og hvor tit?

Du skal betale... Hver måned og vist 60 - 100 kr om måneden, kommer an på hvor mange måneder du køber, mener der er ca. 100 kr hvis du betaler hver måned og hvis du betaler for f.eks. ½ år, så koster det ca. 60 kr. per måned.

Edit : Sry så ikke der var fler sider, så jeg svarede på Patrick's post... :roller:

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Rettet en gang, sidst af b34tz0r ().

Oprindeligt indlæg af Teffer
    der er faktisk en hel del på 14 15 16 år... der er da et par stykker der ved en hel del;)

Den diskussion er vist død :)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

congratulations!

You've been selected as one of the elite heroes who will be the first to explore the World of Warcraft in Europe. A world of myth, magic and legendary adventure is only a few clicks away. Follow the link below to create your free Beta account!

Vil det sige at du kan oprette en account? ?(

• Der er lige blevet sendt nye keys ud til Closed Beta - ^Genzo^ er én af de heldige :D

nej de har lidt problemer med det for tiden, står inde på deres side.

mange er rigtig sure over at de sender en ny sending invites afsted. Da de mener at de har spildt deres penge.

Hvem er sure, dem der har købt Preorder kit? Og hvilke penge skulle være spildt?

Og hvor står der noget om problemer på wow-europe.com?

Jeg er vidst ikke helt med :crazyeyes:

• kig i forummet
    http://en.wow-europe.com/threa…rt-en&t=1147&p=1#post1147

som sædvanlig på internettet er der en hel der piver :]

her er linket til den post hvor de fortæller om de nye keys der blev sendt ud
    http://en.wow-europe.com/threa…-en&t=20166&p=1#post20166

kig i forummet
    http://en.wow-europe.com/threa…rt-en&t=1147&p=1#post1147

som sædvanlig på internettet er der en hel der piver :]

her er linket til den post hvor de fortæller om de nye keys der blev sendt ud
    http://en.wow-europe.com/threa…-en&t=20166&p=1#post20166

Det er da også underligt at de pludslig sender nye betakeys ud. For de har jo sagt at EU Beta'en ville begynde i starten af december, men nu er den udskudt til fordel for yderligere én lukket beta, eller?

[i]Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    ja og fordi nogen have forudbestilt og nu fået en beta invitation

Hvilket er fuldstændigt latterligt at brokke sig over - se ovennævnte ( man får pengene retur...)
    Hvis man så ikke planlægger at spille retail - hvorfor så overhovedet købe et beta-kit?! :boxed:

• Hvordan fanden får man en invite... Såvidt jeg ved har blizzard ikke min e-mail :))

Lidt plat faktisk at de sender nye keys rundt når der sidder folk som har bestilt beta kits...

Hvor melder man sig til at få sådan en ny key?

Oprindeligt indlæg af Audane
    Hvilket er fuldstændigt latterligt at brokke sig over - se ovennævnte ( man får pengene retur...)
    Hvis man så ikke planlægger at spille retail - hvorfor så overhovedet købe et beta-kit?! :boxed:

Fordi man så kan spille det i nogle måneder indtil Guild Wars bliver udgivet, hvorefter man promte begynder at spille Guild Wars og glemmer alt om WoW. Med andre ord, det er bare lidt opvarmning. :))