Skulle lige til at påpege, at der nok ville komme en ny debat ud af den kommentar Genzo
Suk...
Skulle lige til at påpege, at der nok ville komme en ny debat ud af den kommentar Genzo
Suk...
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
Jeg er flov over dig.. jeg er flov over jeg bor i samme by som dig..
tror det er dig der skal se og få dig et liv i stedet for at sidde her og skrive menningesløse tråde, og sidde og svine måneds betaling til når du ikke kan argumentere det til.
jeg ved godt det er mange penge.. også om måneden.. men du spiller på server hvor der er over 100 tusind mennesker på SAMME server.. det har du jo åbenbart ikke oplevet før.. og det er skidesjovt.. så hvis du vil betale for at spille alle andre spil. så hvorfor ikke betale ca 80 kr om måned og have sjovt med over 100 tusind mennesker?? eller vil du hellere sidde i din cs verden og spille smart?
fair nok du ikke kan lide det.. er du så sikker på du kan lide den slags spil??
Jeg kan nemt agumentere det, det ik så fucking svært. Man betaler mellem 300-500 for spillet også skal man også betale xxxkr om måneden hvor fedt er det.. Og det der med at spille smart er hvis dig der åbner kæften og spiller lidt for dum..
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
Suk...
hehe tænkte det nok efter jeg skrev den post
Uhm..
Det månedlige beløb er en slags kontingent, der gør det muligt for udviklerne at gøre det sjovt for spillerne at spille spillet. Tror du de er Gammelpot, og bare har en pose de hiver pengene op ad?
Hvis du har et problem med at skulle betale et månedligt beløb...så er det jo ikke WoW du har et problem med. Så er det selve MMORPG-genren.
Derfor holder det jo ikke hvad du siger, da det er almen-viden, at ved MMORPG så skal man 99% altid betale et mdlgt. beløb.
Det koster jo også kontingent at gå til forskellige aktiviteter som fx badminton osv. Det er jo det samme. Pengene går til din egen fordel. Hvis du da overhovedet ønsker at spille.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Berleburg
Uhm..
Det månedlige beløb er en slags kontingent, der gør det muligt for udviklerne at gøre det sjovt for spillerne at spille spillet. Tror du de er Gammelpot, og bare har en pose de hiver pengene op ad?
Hvis du har et problem med at skulle betale et månedligt beløb...så er det jo ikke WoW du har et problem med. Så er det selve MMORPG-genren.
Derfor holder det jo ikke hvad du siger, da det er almen-viden, at ved MMORPG så skal man 99% altid betale et mdlgt. beløb.
Det koster jo også kontingent at gå til forskellige aktiviteter som fx badminton osv. Det er jo det samme. Pengene går til din egen fordel. Hvis du da overhovedet ønsker at spille.
MMORPG? det er første gang jeg nogensinde hører det ord... Du kan skuda ikke sammenligne sport med et spil, så spænder hatten sku...
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
Suk...
Min kommentar var IKKE ment som en debatstarter, bare for at pointere at man ikke skal generalisere med sådan noget...
QuoteOprindeligt indlæg af Patrick S
MMORPG? det er første gang jeg nogensinde hører det ord... Du kan skuda ikke sammenligne sport med et spil, så spænder hatten sku...
jeg håber det var sarkastisk ment, for hvis ikkeså du overhodet ingen ret til at udtale dig om emnet.
og hvorfor kan man ikke sammenligne sport med computer spil?
Det er vel begge en hobby
QuoteOprindeligt indlæg af ^Genzo^
jeg håber det var sarkastisk ment, for hvis ikkeså du overhodet ingen ret til at udtale dig om emnet.
og hvorfor kan man ikke sammenligne sport med computer spil?
Det er vel begge en hobby
lol hvor er i lamme hare fordi jeg ikke har hørt ordet ved jeg da stadig hvad det handler om !!!!!!!!
Sport=sport
spil=SPIL !!!!!!!!!!!!!!!!
lol hvor er i lamme hare fordi jeg ikke har hørt ordet ved jeg da stadig hvad det handler om !!!!!!!!
Sport=sport
omg.. jeg tror altså du forvirrer dig selv???
MMORPG !!! det er alle de slags spil du skal betale for..
MMORPG = Massive Multiplayer Online Role Playing Game
så ved du sikkert heller ikke hvad FPS spil er osv??
og RTS?
Hvis du ikke kender til forkortelsen: MMORPG så aner du altså ikke hvad det handler om...
Jeg brugte eksemplet med badminton, for at vise, at man for at gå til badminton også betaler et månedligt kontingent. Som ved MMORPGs.
Sport=sport
Skak er en sportsgren, så kan computerspil sgu da også være det.
QuoteOprindeligt indlæg af Patrick SJeg kan nemt agumentere det, det ik så fucking svært. Man betaler mellem 300-500 for spillet også skal man også betale xxxkr om måneden hvor fedt er det.. Og det der med at spille smart er hvis dig der åbner kæften og spiller lidt for dum..
Jeg venter stadig på dine argumenter, der var ikke nogen brugbare i det der indlæg.
MMORPG's er blevet fadet lidt ud til "fordel" for MMO's, som er den overordnede betegnelse for Massive Multiplayer Online spil af diverse art
Hold øje med Blizzards hjemmeside ( EU!), da det måske sker idag! Der er i al fald en skjult side med sign-ups
Har i ikke fulgt med??
Opret en konto nu...
http://beta.wow-europe.com Hvis i har jeres key kan i melde jer til nu
Sport=sport
Golf er en sportl.. Skak er en sport... Hvorfor kan spil ikke være det?
QuoteOprindeligt indlæg af købkøb
Har i ikke fulgt med??
Opret en konto nu...
http://beta.wow-europe.com
Hvis i har jeres key kan i melde jer til nu
hmmm, er jeg den eneste der ikke kan oprette en account, den laver bare en ny security key når jeg trykker continue
Har i ikke fulgt med??
Opret en konto nu...
http://beta.wow-europe.com
Hvis i har jeres key kan i melde jer til nu
lol du er stiv.. gu kan man ej :lame:
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
lol du er stiv.. gu kan man ej :lame:
Der står sq da create account?
Der står sq da create account?
Du har tydeligvis ikke selv prøvet at lave en account
QuoteOprindeligt indlæg af Killer-Bee
Du har tydeligvis ikke selv prøvet at lave en account
Nej... Har været i skole... Hehe... Det lyder som om jeg er en tåbe fordi jeg ikke havde chance for at prøve det kl. lort om morgenen... Arbejder i ikke? Eller går i skole??