hvornår kan man sådan melde sig til wow beta

Oprindeligt indlæg af Patrick S
    Nogle der ved om det er rigtig om man skal betale hver måned for at spille WOW eller om det bare er noget fis, hvis man skal hvor meget er det og hvor tit?

Kan ikke forstå hvorfor folk ikke smutter ind og kigger på de officielle sider?

World of Warcraft European Launch Plans Announced!
    Blizzard is pleased to announce that World of Warcraft will release in Europe in early 2005. This will follow a final beta test, which is currently scheduled to start in December 2004.

At launch the game will be available in two versions: standard and collector's edition. The suggested retail price for the standard box is 44.99€, and for the collector's edition is 69.99€. Both versions include a free one-month subscription to the game.

After the initial free one-month subscription ends, players will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The month-to-month subscription plan will cost 12.99€ per month, the three-month plan will cost 11.99€ per month, and the six-month plan will cost 10.99€ per month. All of the announced European prices include VAT.

- http://www.blizzard-europe.com/

- http://en.wow-europe.com

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Oversat:

"World of Warcraft (Europa) udgivelsesplaner annonceret!
    Blizzard er glade for at kunne annoncere, at World of Warcraft vil blive udgivet tidligt i 2005. Dette vil ske i kølvandet på en afsluttende beta test, der pt. er planlagt til at starte i december 2004.

Ved start, vil spillet være tilgængeligt i to versioner: standard og collector's. Vejledningsprisen for standardbox'en er 44,99€ (ca. 334.22 kroner) og for collector's, 69,99€ (ca. 519.93 kroner). Begge versioner inkluderer én måneds gratis abonnement af spillet.

Efter det første måneds gratis abonnement, vil spillere have mulighed for, at fortsætte med at spille, under ét af tre forskellige abonnement-"systemer". Måned-for-måned vil koste 12,99€ (ca. 96.5 kroner) pr. md., tre-månders abonnementet vil koste 11,99€ (ca. 89.07 kroner) pr. md., og halvårs-abonnementet vil koste 10,99€ (ca. 81.64 kroner) pr.md. Alle priser er inkl. moms."

Dette skulle være en nogenlunde oversættelse. Så er der sgu heller ingen undskyldning for ikke at fatte det.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet 2 gange, sidst af Berleburg ().

Det er for klamt..!!!!!!

Luk dog. Det er ikke noget nyt. Kender du overhovedet til idéen med MMORPG?

Hvorfor skulle det dog være klamt?

Vent..lad være med at svar. Lav istedet en ny tråd.

• Men tillykke med dagen Venus_ultima :)

Oprindeligt indlæg af Aerial

øh hvad var det så man kunne signe sig op til for nogen tid siden (Gratis) og spille indtil for 1-2 uger siden ? Jeg betalte ihvertfald ikke for noget

US open beta.

Det er for klamt..!!!!!!

Tror du det er gratis at have serverfarme, som kan trække over 1 million spillere på engang?! Tænk dig om før du skriver.

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

jo selvfølgelig, hvis du kan bakke din mening op, sku da langt ude at bare sige Det er for klamt.

det er det da ik hvad er det du ik forstår ved ordet KLAMT !!!!!!?

Jeg har lov at skrive min mening.

Ja du har ret til at skrive din mening, vi lever i et frit land, men ved at skrive sådan, viser du nok, at du ikke er særlig smart. Det ville nok være lidt smartere at skrive hvorfor, det var "klamt".

Jeg kan også melde ud, at det du har skrevet er klamt :D Jeg har vel ret til at have min mening :crazyeyes:

Men det er nok smart at skrive hvorfor ikke? :roller:

• Hell no !

Kæft hvor i piver.. [Blocked Image: http://www.danskguf.dk/images/mariekiks.jpg]

Jeg er flov over dig.. jeg er flov over jeg bor i samme by som dig..
    tror det er dig der skal se og få dig et liv i stedet for at sidde her og skrive menningesløse tråde, og sidde og svine måneds betaling til når du ikke kan argumentere det til.
    jeg ved godt det er mange penge.. også om måneden.. men du spiller på server hvor der er over 100 tusind mennesker på SAMME server.. det har du jo åbenbart ikke oplevet før.. og det er skidesjovt.. så hvis du vil betale for at spille alle andre spil. så hvorfor ikke betale ca 80 kr om måned og have sjovt med over 100 tusind mennesker?? eller vil du hellere sidde i din cs verden og spille smart?
    fair nok du ikke kan lide det.. er du så sikker på du kan lide den slags spil?? :D

• Patrick_S - Du synes ikke bare du skulle tage og lukke og slukke?

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    nu er han jo kun 15 så vi skal nok ikke forvente de helt store argumenter fra ham.

det er for klamt...!!! var nok det bedste han kunne komme på hele dagen

Hvad fanden skal det betyde X(

Det var da en latterlig generalisering af en aldersgruppe! Som 15 årig synes jeg faktisk overhovedet ikke at man "ikke kan forvente" mere af os. 15 år gamle personer er ikke nødvendigvis uvidende og umodne mennesker - prøv lige at huske det inden du siger sådan noget igen!