Bor på kollegie/lejlighed i Aalborg..

Hvordan bor du?
-
-
Med kæresten (LUB som nogle sikkert har set herinde)
-
Bor hjemme, og er glad for det.. Har tit tænkt, "Gid jeg boede ude, for hvor er det her dog irriterende", men har overvejet at flytte (er 18), men overvejer også tit tanken, "Hvor er det dog godt jeg bor hjemme", for hvor smager maden dog godt, og hvor har jeg deet dog rart.. Flytter nok først efter 3G, når jeg er 20..
-
En af mine veninder har lige fået lejelighed i Odense, på Dronningsgade. Det er virkelig bare lækkert. Er virkelig misundelig
-
Bor på en bondegård hos mor og far
intet slår mors kødgryder
-
Bor hjemme hos min moder, og det er skam heelt fint ..
Men skal snart hjem til min fader og bo der .. glææder mig vildt meget
-
Oprindeligt indlæg af Berleburg
En af mine veninder har lige fået lejelighed i Odense, på Dronningsgade. Det er virkelig bare lækkert. Er virkelig misundelig
ja det er et fedt sted. min storesøsters kæreste bor i dronningsgade. ser ham et par gange nu og her. ligger lige ned til byen, men vejen er ret stille.. ssh! hvis du lytter RIGTIG godt efter kan du måske høre en knappenål falde? -
Bor hos min mor sammen med min lillesøster, da min far desværre døde en gang i '96
Er dog begyndt at have pladsproblemer på mit værelse, som egentligt er husets største.. Især efter jeg fik mine nye Cerwin Vega gulvhøjttalere.. de fylder godt
-
50/50 Hos mor og hos damen i hendes lejlighed
-
bor også ved mama og papa
-
moarrrrr!
jeg er færdig!jeg bor hos min mor og far...
-
Oprindeligt indlæg af Berleburg
Synes det er lang tid siden, vi har set en ordentligt afstemning. Så nu har jeg et bud på et ordentlig en(No flames)
Hvordan bor I?
Jeg bor selv hjemme hos MOAR of FAR!
Bor hjemme hos mor og far!
-
Lejebolig på Vesterbro med kone og to børn. 115kvm.
-
jeg har trykket "Bor i kollegie eller bofællesskab!" da jeg bor i Hus med min Bror så det er vel en slags fællesskab (skab ?)
-
bor hjemme hos mine forældre
-
Jeg bor på et nedlagt landbrug med kærsten igennem 10 år med flgn dyr:
1 Sumpskilpade
1 Pindsvin (der er i pleje efter et uheld)
1 Stor hund
1 Ko + Kalv
3 HesteHuset er 180 m2 i 2 plan og grunden er 12.598m2
eller 2 tønder land -
Oprindeligt indlæg af master
Jeg bor på et nedlagt landbrug med kærsten igennem 10 år med flgn dyr:1 Sumpskilpade
1 Stor hund
1 Ko + Kalv
eller 2 tønder landLyder nice
Good for you
-
Bor ude på landet på en nedlagt gård ,hvor kun hovedhuset står tilbage : )
Har katte ,3 geder ,et par gæs og 20 muskusænder .
Der er ca 2 tønder land med et stort vandhul ,har boet her i 5 år og det er et dejligt sted : ) -
Oprindeligt indlæg af master
Jeg bor på et nedlagt landbrug med kærsten igennem 10 år med flgn dyr:1 Sumpskilpade
1 Stor hund
1 Ko + Kalv
eller 2 tønder landUf, den grund kunne jeg godt bruge til min elefant.
Jeg har sølle 500 m2. -
Oprindeligt indlæg af The Hans
Uf, den grund kunne jeg godt bruge til min elefant.
Jeg har sølle 500 m2.Så ville du elske et hus en af mine veninder havde inden de byggede nyt udenfor Sunds ..
Stort stuehus, og 700 kvm udbygninger, selvfølgelig med gildesal .. Og omkring 2 tønder land til have, med et ca. 2 meter højt hegn rundt om ..