Hvordan bor du?

Oprindeligt indlæg af Shooqer

Der er EN det ved hvordan det skal være.
    Jeg bor i kæleren, så intet kan forstyrre mig. :D
    Så kan han heller ikke se hvis jeg :drink: :drink: :drink: lidt for meget :D

Men sammen med min mutti, når jeg gider og kan på samme tid

Min mor er fucked.. meget fucked :S
    men jo tak da..

Oprindeligt indlæg af Burger
    Er der ingen af jer der er over 18 og som stadig bor hjemme, der betaler noget for det?

er 18, 19 her til december, men jeg betaler sq 1500 for at bo hjemme i måneden! så jo ;)

skii kvinder

• 50 der stadig bor hjemme :)

kom dog ud og lev livet :) højt musik og vilde fester venter om hjørnet. hehe

syntes nu der mangler en med bor hos venner :)

jeg bor sammen med 2 venner i Hus, men jeg satte der under bofællesskab, regnede med det var det samme af en art :D

Er der ingen af jer der er over 18 og som stadig bor hjemme, der betaler noget for det?

Betaler ligeledes et fast månedligt beløb på 1000-1500kr for at bo hjemme, det er i mine øjne helt fair.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• jeg bor med min "kone" og mit barn.. altså det vil sige hun er ikke min kone.. vi er ikke gift :D hehe jeg skal sku ikek være gift som 18 årig.. damn :P
    men jo min dame og mig og mit barn i en 3 vr 97kvadrat meters lejlighed :D

Oprindeligt indlæg af Firedog
    jeg bor med min "kone" og mit barn.. altså det vil sige hun er ikke min kone.. vi er ikke gift :D hehe jeg skal sku ikek være gift som 18 årig.. damn :P
    men jo min dame og mig og mit barn i en 3 vr 97kvadrat meters lejlighed :D

Du vil ikke giftes men du har ikke noget imod at være far? o.O forstår ikke tankegangen, men det må du selv om :]

Jeg bor hos mine forældre, men de flytter ganske snart ud og så flytter et par af mine venner ind i stedet for mine forældre.. Så betaler vi husleje til mine forældre som køber et nyt hus.. skal nok blive sjovt, men så skal jeg selv lave mad.. :( altid noget de kun flytter en lille kilometer væk :))

Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

Oprindeligt indlæg af spazoid

Du vil ikke giftes men du har ikke noget imod at være far? o.O forstår ikke tankegangen, men det må du selv om :]

hey hey.. jeg har ikke sagt jeg ikke vil giftes.. men man kan ikke gøre for at vi ikke måtte få en abort da barnet var rask og intet var galt.. så... men jeg håber da jeg en dag skal giftes en gang om et par år :P eller 7+ ? ;)

• bor i eget hus lidt uden for kolding med min lille hund
    og så har jeg lejet første sal ud til en bekendt

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

hey hey.. jeg har ikke sagt jeg ikke vil giftes.. men man kan ikke gøre for at vi ikke måtte få en abort da barnet var rask og intet var galt.. så... men jeg håber da jeg en dag skal giftes en gang om et par år :P eller 7+ ? ;)

I MÅTTE ikke få en???

Fortæl mig at det var jeres egen beslutning eller forældre eller sådan noget??

Min kæreste fik en abort da det gik galt...

kondommet og P-pillen er opfundet :roller:

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    og kondomer kan springe, og p piller kan man glemme at tage, og i øvrigt er der "kun" 95% chance for prævention med p-piller, imod 100% med kondom hvis det da ikke lige springer..

*HOST* .. P-piller er 99% sikre .. Og hvis man ikke er gammel nok til at huske sin prævention er man så gammel nok til at dyrke sex? Ikke i mine øjne ..

Skulle kondomet springe, kan man kontakte sin læge indenfor 72 timer, og få en fortrydelsespille .. Det er selvfølgelig ikke den optimale løsning, men det er bedre end abort, eller et uønsket barn ..

*HOST* .. P-piller er 99% sikre .. Og hvis man ikke er gammel nok til at huske sin prævention er man så gammel nok til at dyrke sex? Ikke i mine øjne ..

Skulle kondomet springe, kan man kontakte sin læge indenfor 72 timer, og få en fortrydelsespille .. Det er selvfølgelig ikke den optimale løsning, men det er bedre end abort, eller et uønsket barn ..

Det er jo det ... ;)