Bor I hus....med konen ....og vores snart nyfødte datter ....og hund
...dejligt at have sit eget
Bor I hus....med konen ....og vores snart nyfødte datter ....og hund
...dejligt at have sit eget
Stadig hjemme...
Flytter snart ud... Er kun lige blevet 17 men vil sq gerne snart hjemmefra...
QuoteOprindeligt indlæg af Shooqer
Der er EN det ved hvordan det skal være.
Jeg bor i kæleren, så intet kan forstyrre mig.![]()
Så kan han heller ikke se hvis jeg![]()
![]()
lidt for meget
Men sammen med min mutti, når jeg gider og kan på samme tid
Min mor er fucked.. meget fucked
men jo tak da..
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Er der ingen af jer der er over 18 og som stadig bor hjemme, der betaler noget for det?
er 18, 19 her til december, men jeg betaler sq 1500 for at bo hjemme i måneden! så jo
skii kvinder
50 der stadig bor hjemme
kom dog ud og lev livet højt musik og vilde fester venter om hjørnet. hehe
syntes nu der mangler en med bor hos venner
jeg bor sammen med 2 venner i Hus, men jeg satte der under bofællesskab, regnede med det var det samme af en art
Er der ingen af jer der er over 18 og som stadig bor hjemme, der betaler noget for det?
Betaler ligeledes et fast månedligt beløb på 1000-1500kr for at bo hjemme, det er i mine øjne helt fair.
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Betaler ligeledes et fast månedligt beløb på 1000-1500kr for at bo hjemme, det er i mine øjne helt fair.
Gjorde jeg også da jeg blev 18, og indtil jeg flyttede hjemmefra .. Det skete også jeg hjalp lidt til inden, da jeg tjente ret godt, fra jeg var 15 ..
Bor i ejerlejlighed i Ballerup tæt på stationen
det er skønt at have sit eget
Bor hos mor og far.
jeg bor med min "kone" og mit barn.. altså det vil sige hun er ikke min kone.. vi er ikke gift hehe jeg skal sku ikek være gift som 18 årig.. damn
men jo min dame og mig og mit barn i en 3 vr 97kvadrat meters lejlighed
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
jeg bor med min "kone" og mit barn.. altså det vil sige hun er ikke min kone.. vi er ikke gifthehe jeg skal sku ikek være gift som 18 årig.. damn
![]()
men jo min dame og mig og mit barn i en 3 vr 97kvadrat meters lejlighed
Du vil ikke giftes men du har ikke noget imod at være far? forstår ikke tankegangen, men det må du selv om :]
Jeg bor hos mine forældre, men de flytter ganske snart ud og så flytter et par af mine venner ind i stedet for mine forældre.. Så betaler vi husleje til mine forældre som køber et nyt hus.. skal nok blive sjovt, men så skal jeg selv lave mad.. altid noget de kun flytter en lille kilometer væk
QuoteOprindeligt indlæg af spazoid
Du vil ikke giftes men du har ikke noget imod at være far?
forstår ikke tankegangen, men det må du selv om :]
hey hey.. jeg har ikke sagt jeg ikke vil giftes.. men man kan ikke gøre for at vi ikke måtte få en abort da barnet var rask og intet var galt.. så... men jeg håber da jeg en dag skal giftes en gang om et par år eller 7+ ?
bor i eget hus lidt uden for kolding med min lille hund
og så har jeg lejet første sal ud til en bekendt
hey hey.. jeg har ikke sagt jeg ikke vil giftes.. men man kan ikke gøre for at vi ikke måtte få en abort da barnet var rask og intet var galt.. så... men jeg håber da jeg en dag skal giftes en gang om et par år
eller 7+ ?
I MÅTTE ikke få en???
Fortæl mig at det var jeres egen beslutning eller forældre eller sådan noget??
Min kæreste fik en abort da det gik galt...
hey hey.. jeg har ikke sagt jeg ikke vil giftes.. men man kan ikke gøre for at vi ikke måtte få en abort da barnet var rask og intet var galt.. så... men jeg håber da jeg en dag skal giftes en gang om et par år
eller 7+ ?
kondommet og P-pillen er opfundet
og kondomer kan springe, og p piller kan man glemme at tage, og i øvrigt er der "kun" 95% chance for prævention med p-piller, imod 100% med kondom hvis det da ikke lige springer..
QuoteOprindeligt indlæg af -Sandman-
og kondomer kan springe, og p piller kan man glemme at tage, og i øvrigt er der "kun" 95% chance for prævention med p-piller, imod 100% med kondom hvis det da ikke lige springer..
*HOST* .. P-piller er 99% sikre .. Og hvis man ikke er gammel nok til at huske sin prævention er man så gammel nok til at dyrke sex? Ikke i mine øjne ..
Skulle kondomet springe, kan man kontakte sin læge indenfor 72 timer, og få en fortrydelsespille .. Det er selvfølgelig ikke den optimale løsning, men det er bedre end abort, eller et uønsket barn ..
*HOST* .. P-piller er 99% sikre .. Og hvis man ikke er gammel nok til at huske sin prævention er man så gammel nok til at dyrke sex? Ikke i mine øjne ..
Skulle kondomet springe, kan man kontakte sin læge indenfor 72 timer, og få en fortrydelsespille .. Det er selvfølgelig ikke den optimale løsning, men det er bedre end abort, eller et uønsket barn ..
Det er jo det ...
Bor hjemme ved de gamle, men mit værelse/lejlighed er 60m2, med terrasse på 45m3 og egen indgang. Så det er næsten som at bo selv.
jeg bor lidt udenfor Ringkøbing med min kæreste og min 2 knægte