halløj jeg er mega meget i i tvivl vilket at de 2 kort jeg skal vælge så ville bare hører jeres bud/forslag
pft. Flad
halløj jeg er mega meget i i tvivl vilket at de 2 kort jeg skal vælge så ville bare hører jeres bud/forslag
pft. Flad
er købt i 2012 mener jeg.. fejler INTET.
det blev et 1070 som køre sammen med en I5 og 16GB ram 2400mhz så nu venter jeg bare på BF1
tak for hjælpen...
altså har egentlig penge nok til 1070 men ville bare ikke smide det extra hvis ikke der var noget egentlig grund. men det lyder som om de sidste penge er givet godt ud... eller hvad?
hej står og skal til at købe et nyt gf kort og "svæver" imellem 1070 og 1060 det skal bruge til - DOTA 2, BF1, CSGO, lidt surf på net/net bank osv. hvad havde i valgt pft. Fladmast
hey.. skal lige høre hvad i ville vælge hvis i stod og skulle købe en tablet (IKKE EN IPAD!) og det skulle være en android...
kom frisk! kvalitet frem for kvantitet hvis i forstår
går med tanken om en ny mus og syntes den er faldet i min smag men ellers er jeg da åben over for andre forslag..
gamer en del.. ellers er det bare surf ect.
nogen der kender noget til den her fætter?? eller har andre forslag.. (spiller en del.)
ser nu meget behagelig ud
hej du.
er der fjernstyring med til dem eller er det kun biler??
heysan..
nogen der kan bruge dette kabinet for en flad 100 penge? så kan det hentes i Valby
og nej gider faktisk ikke sende det men altså en 100,- så det dit. der følger 1x120mm fan med på bagsiden..
Hey, ku godt være int i begge dele.
hvad vil du sige til 450 kr. for begge dele.
vi kan sige 500,- for begge dele, så syntes jeg stadig jeg har været fair.
Jeg tror, som du selv du inde på, at prisen er for høj.
Dit hardware er ca. 2½ år gammelt, og du har et HBO på din CPU der er over halvdelen af nypris.
Kunne godt bruge CPU (uden stockkøler), men ikke til den pris........
MVH
Morten
det er så fair nok men så nævn en pris så kan vi jo tage den derfra..
er det for dyrt eller??
hej men jer..
jeg har et par stumper til salg hvis der er nogen der kan bruge det..?
1 stk. Asus M4A79XTD EVO, 790X, Socket-AM3 http://www.edbpriser.dk/bundko…a79xtd-evo-id-667586.aspx
HBO: 250,-
1stk: AMD Phenom II X4 965 Black Edition. med stock cooler. http://www.edbpriser.dk/proces…er-fansink-id-672153.aspx
HBO: 400,-
tingende fejler intet, og jeg har kvittering fra Komplett.dk på mail. de er købt d. 2009-12-14 14:42
ka jeg kun støtte op om Dopess har selv et Asus Maximus IV Gene-Z/Gen3 mega nice Micro-ATX board også er den klar til PCI-Express 3.0 med en Ivy Bridge i den.
board får min i5-2500k op på 4,5ghz uden det store tweak mega dejligt
nu skal jeg ikke tweake det helt store måske lidt her og der..
så tror det Asus 98z77 er helt fino til mit behov. men kan godt se er det er nogle rigtige fine board´s de Gene-serier...
Der er intet at hente ved en større CPU - kun et større strømforbrug og mere varme udviklig. I flere tests jeg har læst klare i7 3770K så faktisk dårligere, lige netop til spil.
viste ikke det var så slemt for I7.. men den er modtaget tak!
jaaa, det måske rigtig nok men det er nu mest en "spillekonsol" så ved ikke helt om der er den helt store forskel at hente med en større cpu.
syntes bare jeg har læst mig frem til at der ikke er det store at hente der