Indlæg af Zaiby

    Hej jeg vil gerne sælge mit grafikkort, da jeg skifter over til at bruge bærbar fremover.


    1 x Club 3D Radeon PCI-E HD6990 4GB DDR5 DVI/mDP


    Det har ikke været overclocked eller noget andet.
    Købt i nov 2011, kvittering haves



    1 x OCZ SSD 240GB PCI-Express Revo Drive Series


    Købt 20-01-2012, kvittering haves

    Hej


    Jeg har en Xeon E5450, jeg søger et bundkort til, har lidt svært ved at finde et.
    Gerne med 2 x PCI-E 16x
    og med plads til 16+ GB RAM


    Info på CPU:
    INTEL '06 E5450
    Intel Xeon SLBBM CHINA
    3.00GHZ/12M/1333
    E840B314


    Mvh Zaiby

    Det er ikke alle der er defekt men 2 ud af omkring 20 dell pc'er, da jeg geninstalleret var det uden nogle programmer, kun Windows og driver og har både prøvet med driver fra Dell og fra producenten.


    Jeg ringet til forbrugerstyrelse og det fik jeg ikke ret meget ud deres råd er at jeg tager fat i en advokat og det tror jeg sgu ikke vi gider over to computer :S


    Så til alle jer andre køb aldrig noget hos dell erhvervsmæssigt, har oplevet en hel anden service hos f.eks HP, hvor jeg fik en defekt computer, de bad mig om at pakke den sammen og dagen efter havde jeg en ny stående sammen med forsendelse til den defekte, må sige er virkelig skuffet over dell.

    og der skal lige nævnes at de er mødt op en gang i forhold til deres serviceaftale for at skifte bundkortet ud på en af maskinerne og det var så os det, problemet blev dog ikke løst, efter det gik der en måned så "sendte" de et grafikkort ud til mig hvilket heller ikke hjalp, derefter kom den periode med hvor jeg ringede ind til dem og fik at vide de ville ringe til mig igen, men blev aldrig ringet op.

    Hej


    Jeg skriver det her fordi jeg ved ikke hvordan en erhvervskunde er stille i forhold til privat kunde.


    Men vi har i virksomheden købt en del computer af dell, og de har sådan set virket som de skulle.
    Den 23-2-2010 købte vi to computer fra dem som har vist sig at være defekte, jeg har prøvet det jeg nu selv kunne for at finde ud af hvad de fejlede derefter kontaktede jeg dell den 8-6-2010.


    Efter at have hørt problemet:


    Den fryser fast, genstarter, nogle gang kommer der blå skærm/BSOD andre gange er
    billedet bare frosset fast.


    Fik jeg at vide at jeg skulle opdatere alle driver, bios og evt. installere os på ny, hvilket jeg gjorde, men det hjalp ikke.
    Da computerne ikke lavede de fejl hverdag gik der altid noget tid inden jeg ringet til dem og sagde nu har det ikke virket.


    Nåmen efter noget tid når de kunne se at det ikke hjælper bad de mig om at finde ud af hvad den fejler ved hjælp af en crash dump fil, det havde jeg ikke lige styr på men efter at have kigget i dokumenter noget tid fandt jeg ud af hvordan det virker og fortalt dem om fejlet, men de kunne ikke finde ud af hvad der var galt med de maskiner. Og jeg fik bare at vide at de ville kontakte mig hvilket de ikke gjorde.


    Så skrev jeg ind til deres Account Manager den 10 aug.:


    Hej Anders det lyder meget godt, men efter hvad jeg har erfaret, har jeg besluttet at ikke handle med jer på vegne af denne virksomhed, magen til dårlig support skal man lede længe efter.
    I øjeblikket har jeg 3 ny købte computer som alle genstarter på hvilken som helst tidspunkt og medarbejderne mister deres data/ikke gemte filer, jeg har kontaktet support utallige gange og de har ikke kunne komme med noget brugbart, deres løsning på alt er driver opdatering og firmware og evt. geninstallerer OS. Hvilket jeg også har prøvet og der efter har jeg også sendt den crashdumps hvor efter jeg aldrig er blevet kontaktet igen. I nægter at tage computerne tilbage, og kan ikke finde ud af hvad de fejler så jeg ved snart ikke hvad jer skal gøre andet end at melde jer til forbrugerstyrelsen.


    Efter noget tid fik jeg svar fra ham: Men de henviser tilbage til supporten. Så jeg må be’ dig om at ringe til dem, og få maskinerne fejlmeldt.


    Jeg ringet så til support igen og her var det sådan at når jeg ringet fik jeg altid at vide de ikke ved hvad den fejler og de kan ikke gøre noget de skal tale med deres overordnet som er taget hjem for i dag så de ringer tilbage. Og det fik jeg at vide mindst 5 gange hvor efter jeg stoppede med at ringe til dem og har bare været total forvirret over alt det her.


    Tog så kontakt til vores økonomi ansvarlig og at høre ham til råds om vi kunne true dem eller melde dem til nogen, og det var han heller ikke lige klar over om vi kan det, så han har også prøvet at at tage denne her sag op på ny men uden held nu er den sag så igen hoppet fra ham over til mig, og dell ved stadigvæk ikke hvad de skal gøre.


    havde så i mandags sidste uge tror jeg nok, kontakt med en ny person igen hvor han fik at vide at jeg ikke mere ville røre de her maskiner efter alt det jeg allerede jar gjort for at finde fejl selv om vi har service der siger i selv skal kommer dagen efter og rette hvad end den fejler, nåmen så fik jeg vide igen han skriver til mig når han har fundet ud af noget så her er vi den 15 nov med de skide maskiner som ingen bruger, har været nød til at købe nye maskiner til vores medarbejder så de kan arbejde igen og ikke mister deres data.


    Har i en ide til hvad jeg kan/burde gøre?


    Mvh Zaiby

    Hej


    Jeg har filmet lidt med mit Canon 500d i 1080p men problemet er at den filmer i 20fps og når jeg så vil converte clip så det fylder mindre, kommer det hele tiden til at hakke, hvordan skal jeg converte i Adobe Premiere Pro CS4 så det stadigvæk er i "full hd" og ikke hakker samt fylder meget mindre.


    Mvh Zaiby

    Halløj


    Jeg sad og udpakket nogle store filer og midt i det hele fik jeg Blue screen of dead.


    Efter restart når pcen loader efter windows logo kommer Blue screen of dead igen.


    har tilsluttet den til en anden bærbar men der kan harddisken slet ikke læses, og har prøvet med recovery programmer både i windows og i msdos den vil stadigvæk ikke læse den.


    Hvad kan jeg ellers prøve?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    Har du overvejet og finde en bil-cdafspiller og så nogle bilhøjtalere istedet for et stueanlæg?.. :S


    Når du omformer strømmen bruger du en del af den bare på varme så derved mister du batteritid.. Plus det ville da være mere gejl med en flot headunit og nogle nice højtalere, alt efter budget er mange headunits idag jo lavet med 4x50w og de er simple og koble til efter min mening.. =)


    Jeg har skam cd afspiller i bilen tror den er på 4x55w og nogle gode højtaler men problemet er selve bilen den er lidt gammel så hvis man skruer for højt på cd afspilleren lyder det ad ht da hele bilen vibrere med :S


    Også høre jeg musik via ipod og med cd afspilleren skal det så ske via fm radio, så for mig kan det bedst betale sig at have sådan et anlæg også er der os en god bas :D, og kommer heller ikke til at spilde penge da jeg ikke bruger den her hjemme.


    Så hvad burde jeg prøve 1000w omformer eller sætte en forstærker imellem ipod og anlæg?