Hvordan bor du?

• Bor hjemme, og er glad for det.. Har tit tænkt, "Gid jeg boede ude, for hvor er det her dog irriterende", men har overvejet at flytte (er 18), men overvejer også tit tanken, "Hvor er det dog godt jeg bor hjemme", for hvor smager maden dog godt, og hvor har jeg deet dog rart.. Flytter nok først efter 3G, når jeg er 20..

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• En af mine veninder har lige fået lejelighed i Odense, på Dronningsgade. Det er virkelig bare lækkert. Er virkelig misundelig :)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    En af mine veninder har lige fået lejelighed i Odense, på Dronningsgade. Det er virkelig bare lækkert. Er virkelig misundelig :)

ja det er et fedt sted. min storesøsters kæreste bor i dronningsgade. ser ham et par gange nu og her. ligger lige ned til byen, men vejen er ret stille.. ssh! hvis du lytter RIGTIG godt efter kan du måske høre en knappenål falde?

• Bor hos min mor sammen med min lillesøster, da min far desværre døde en gang i '96 ;(

Er dog begyndt at have pladsproblemer på mit værelse, som egentligt er husets største.. Især efter jeg fik mine nye Cerwin Vega gulvhøjttalere.. de fylder godt :rolleyes:

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Synes det er lang tid siden, vi har set en ordentligt afstemning. Så nu har jeg et bud på et ordentlig en :) (No flames)

Hvordan bor I?

Jeg bor selv hjemme hos MOAR of FAR! :) :boxed:

Bor hjemme hos mor og far! :T

• Lyder nice :) Good for you :)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Bor ude på landet på en nedlagt gård ,hvor kun hovedhuset står tilbage : )
    Har katte ,3 geder ,et par gæs og 20 muskusænder .
    Der er ca 2 tønder land med et stort vandhul ,har boet her i 5 år og det er et dejligt sted : )

• Uf, den grund kunne jeg godt bruge til min elefant. ;)
    Jeg har sølle 500 m2. :boxed:

Oprindeligt indlæg af The Hans

Uf, den grund kunne jeg godt bruge til min elefant. ;)
    Jeg har sølle 500 m2. :boxed:

Så ville du elske et hus en af mine veninder havde inden de byggede nyt udenfor Sunds ..

Stort stuehus, og 700 kvm udbygninger, selvfølgelig med gildesal .. Og omkring 2 tønder land til have, med et ca. 2 meter højt hegn rundt om ..